Zeker weten Engels.. kzie nu al wat screenshots met nederlandse teksten en ik weet dat ik mij daar aan ga ergeren.. De grappen en one-liners komen voor mij ook beter over in het engels en dat stukje humor wil ik niet missenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
Gaan jullie 'm Nederlandstalig of Engelstalig spelen? Ik speel normaal altijd m'n games Engelstalig, alleen bij SC heb ik mijn twijfels omdat ik anders sommige dingen niet zou begrijpen.
Engels, ik heb meestal een hekel aan de Nederlandse vertalingenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
Gaan jullie 'm Nederlandstalig of Engelstalig spelen? Ik speel normaal altijd m'n games Engelstalig, alleen bij SC heb ik mijn twijfels omdat ik anders sommige dingen niet zou begrijpen.
zou je mijn vriendin in regio 6 kunnen stoppen? haar origin is 3v4kquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb je in regio 6 gezet,
regio 5 heeft een plekje over overigens
wat een kut map zeg. met die heuvel .jezusquote:
Oh boy..quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een kut map zeg. met die heuvel .jezus
Dat heb je niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef Het_torentje het volgende:
Mensen van Regio 4. ik heb jullie uitgenodigd op Origin... kan niet meer wachten!!!
de llama is het dier van maxisquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Easter Eggs
A llama can be seen in the tornado if you look closely.
![]()
Hoe kan jij nog spelen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tim12311 is aan het spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Het_torentje het volgende:
Mensen uit Regio 4, is er iemand actief bezig of ben ik de enige?
nice, ik ga brainstormen over mijn kutstadquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm was leuker geweest, als het random gingquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben een vaste klant, krijg voorrang bij de servers man.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben een vaste klant, krijg voorrang bij de servers man.
je kolenmijn is denk ik wel duidelijk....quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nice, ik ga brainstormen over mijn kutstad
geen idee eigenlijk of het random is. Ik denk het niet inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm was leuker geweest, als het random ging
moet je de resolutie lager zetten denk ik... ff kijken welke het beste is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef kreuk050 het volgende:
Heyyy kan spelen en hij is best mooi op m'n laptop
Hoe krijg ik de game volledig full screen? Instellingen werkt niet, beetje jammer grote zwarten balken links en rechts...
Dat is één van de featuresquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe krijg ik de game volledig full screen? Instellingen werkt niet, beetje jammer grote zwarten balken links en rechts...
Ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Doler12 het volgende:
Hoeveel mensen van regio 1 zijn r bij de launch, Surveillance-Fiets, maar wie nog meer?
Kan je voor mij nog even aangeven waar de wind vandaan komt.. als ie van linksboven komt heeft mijn stad nu al geen kans van slagenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je de resolutie lager zetten denk ik... ff kijken welke het beste is.
Ah joh, beetje uitdaging!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan je voor mij nog even aangeven waar de wind vandaan komt.. als ie van linksboven komt heeft mijn stad nu al geen kans van slagen
ik probeer eerst weer verbinding te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan je voor mij nog even aangeven waar de wind vandaan komt.. als ie van linksboven komt heeft mijn stad nu al geen kans van slagen
sommige hebben helemaal geen windquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
En hoe.quote:
5 zit vol (ze willen een 11 personen regioquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou je mijn vriendin samen met men broer in regio 5 kunnen stoppen? haar origin is 3v4k
broer zen fok naam is trouwens trance_fan en vriendin is sunshineEva
Voor jou hoop ik dat de wind in mijn stad niet richting jouw stad staat. Dan komt er toch een partij smog jouw kant opquote:
breedbeeld resolutie selecterenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef kreuk050 het volgende:
dan zorg ik dat je wat radioactieve wind terug krijgtquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik dat de wind in mijn stad niet richting jouw stad staat. Dan komt er toch een partij smog jouw kant op
had m net aangepast. Zet ze maar in 6 want hoorde dat men broer daar uit was.(uit 5)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
5 zit vol (ze willen een 11 personen regio)
ik ben er ook nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Het_torentje het volgende:
topquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef _NZT_ het volgende:
Was even gekut op mn mobiel, maar heb ook link voor regio 6 in OP gezet.
Jazeker, ik heb ook al iedereen op origin behalve jou...quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Het_torentje het volgende:
Volgens mij welquote:
de laatste info was dat jullie voor een 11 speler regio gingenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
hey Mschol, regio 5 heeft heul geen plek![]()
we gaan voor een 7-mans regio. Zijn tot nu toe ook met 7, de rest reageert niet op origin, dm of irc
ja 11 was ook gewoon in mijn hoofd. en omdat iemand nu even niet reageert is niet een reden om mensen gelijk uit je regio te schoppen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de laatste info was dat jullie voor een 11 speler regio gingen
wie moet ik verhuizen?
pleur ik m'n vpn verbindingen mooi weg. nog ff een uurtje keihard afberen en dan gaan we.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja 11 was ook gewoon in mijn hoofd. en omdat iemand nu even niet reageert is niet een reden om mensen gelijk uit je regio te schoppen.
https://docs.google.com/f(...)a1U/edit?usp=sharingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:14 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga nu slapen... Kan de persoon die volgende OP heeft ook even kijken of er nog links zijn voor verdeling van andere regio's... Ik weet dat er van regio 4 in ieder geval een link is van LinQ...
mijn stream is echt baggerkwaliteitquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:12 schreef spiedermann het volgende:
iemand van fok die streamt op twitch?
We schoppen helemaal niemandquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja 11 was ook gewoon in mijn hoofd. en omdat iemand nu even niet reageert is niet een reden om mensen gelijk uit je regio te schoppen.
reden is simpel; kleinere regio = minder mensen managen. Wil je een volle regio zijn er nog genoeg andere? :/ ik snap je probleem niet helemaal?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
Oh en we zitten niet op tweakers waar of regio "5" een "elite-casual spelers" groepje van maakt dus dat 11 personen is eigenlijk ook pure onzin.
Ok nog ff voordat ik ga slapenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
https://docs.google.com/f(...)a1U/edit?usp=sharing
dat zie je verkeerd. dat is gewoon zeggen hee jongsen we hebben een lijstje maar niemand reageert dus laten we gewoon niet dat lijstje aan houden en zelf doe nwaar ik zin in heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
We schoppen helemaal niemandik heb het netjes aan iedereen gevraagd.
Tot nu toe heeft er precies 7 man gereageerd op mn dms, pms, origin chats en irc vraagstukken..
de rest heeft tot een uur of 4 morgenmiddag.. geen reactie is geen plek meer nee..
mwha, ik vind het geen issue als een bepaalde groep mensen in een niet te grote regio willen zitten om te beginnen (steker nog, dat vind ik begrijpelijk)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
Oh en we zitten niet op tweakers waar of regio "5" een "elite-casual spelers" groepje van maakt dus dat 11 personen is eigenlijk ook pure onzin.
Maar wel hun eigen keuze. Boeiend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
wij 7 zijn er allemaal voor. 1 iemand heeft aangegeven net zo graag van regio te wisselen. T maakt toch geen flikker uit? :/quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dat is gewoon zeggen hee jongsen we hebben een lijstje maar niemand reageert dus laten we gewoon niet dat lijstje aan houden en zelf doe nwaar ik zin in heb.
begin dan een eigen regiotje maar het idee van de regios hier was om met meerdere mensen te spelen. en niet om een klein"er" groepje te maken om daarna ook nog mensen er uit te schoppen want ja je schopt gewoon mensen er uit wanneer je zegt ja hij/zij reageert niet voor 4 uur dus er uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, ik vind het geen issue als een bepaalde groep mensen in een niet te grote regio willen zitten om te beginnen (steker nog, dat vind ik begrijpelijk)
mensen moeten wel de kans krijgen om te reageren (min 24 u de tijd dus) maar als ze niet reageren kan ik ze verhuizen op het lijstje, je wilt immer het liefst gelijk met een actieve regio beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dat is gewoon zeggen hee jongsen we hebben een lijstje maar niemand reageert dus laten we gewoon niet dat lijstje aan houden en zelf doe nwaar ik zin in heb.
krijg net te horen dat hij niet aangaf maar gevraagd werdt dus dat is dus ook nog onzin wat je zegt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
wij 7 zijn er allemaal voor. 1 iemand heeft aangegeven net zo graag van regio te wisselen. T maakt toch geen flikker uit? :/
ik begon ook mn eigen regiotje drol!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
begin dan een eigen regiotje maar het idee van de regios hier was om met meerdere mensen te spelen. en niet om een klein"er" groepje te maken om daarna ook nog mensen er uit te schoppen want ja je schopt gewoon mensen er uit wanneer je zegt ja hij/zij reageert niet voor 4 uur dus er uit.
ik vraag; wil je liever 11 man of gewoon 16? Je broer zegt 'maakt me niks uit, ik verander zonder problemen' .. mijn antwoord 'dan graag naar regio 6, pm mschol maar'...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
krijg net te horen dat hij niet aangaf maar gevraagd werdt dus dat is dus ook nog onzin wat je zegt.
Helemaal mee eens. Starten met een inactieve regio is meteen een doodsteekquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen moeten wel de kans krijgen om te reageren (min 24 u de tijd dus) maar als ze niet reageren kan ik ze verhuizen op het lijstje, je wilt immer het liefst gelijk met een actieve regio beginnen
regio 5 was eigenlijk gewoon net als regio 4/3/2 en 1 dat jij gelijk andere ideeën er mee had is wat anderesquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ik begon ook mn eigen regiotje drol!![]()
Ik begon regio 5 om met nog 4-5 'verloren schapen' een kleinere regio te spelen.. dat werden er wat meer dan verwacht dus er een stop op gezet toen we met 11 waren. En nu de afgelopen week reageert daar de helft niet meer van..
als nog moet je mensen de tijd geven. de game is nog niet eens uit..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef Het_torentje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Starten met een inactieve regio is meteen een doodsteek
ze krijgen 24 uurquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als nog moet je mensen de tijd geven. de game is nog niet eens uit..
ik ga een fok sandbox regio starten straksquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die dadelijk gewoon een regio aanmaakt om dingen te proberen of het spel wil verkennen? Want dan wil ik wel mee doen
Ik ga er zo wel 1 opzetten ja met 16 plots en gewoon ff testen e.d.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die dadelijk gewoon een regio aanmaakt om dingen te proberen of het spel wil verkennen? Want dan wil ik wel mee doen
ook waar....:)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als nog moet je mensen de tijd geven. de game is nog niet eens uit..
wie zegt er dat men broertje zit te piepen? dat maak jij er van. ten 2de is het niet mijn broertjequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
dus nou moet je broertje niet gaan piepen
tis m netjes gevraagd; het maakte hem niks uit.
Thanks! Tot morgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef _NZT_ het volgende:
... En link voor regio 4 verdeling staat nu ook in OP. Welterusten!
hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Als ze maar niet een week wegblijven. (wat sowieso een risico is met 16 mensen...)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef Het_torentje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Starten met een inactieve regio is meteen een doodsteek
t was een broer of vriend of kennis van je iig, die wilde in 5.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
wie zegt er dat men broertje zit te piepen? dat maak jij er van. ten 2de is het niet mijn broertje
en daarom wilde ik een kleinere regio startenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Als ze maar niet een week wegblijven. (wat sowieso een risico is met 16 mensen...)
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga een fok sandbox regio starten straks
Als we het dan eens bij 1 regio houdenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ga er zo wel 1 opzetten ja met 16 plots en gewoon ff testen e.d.
Als je wilt mag je er ook wel 8 inpikken
Anders kap je ff, en los je het op via DM en of PM? Volgens heeft niet iedereen zin in dat gezever hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
wie zegt er dat men broertje zit te piepen? dat maak jij er van. ten 2de is het niet mijn broertje
Derpquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:22 schreef NatteBever het volgende:
Ik mag die IceDustBin2 wel, gooi mij maar in 5
Haha, ik ga niet in de sandbox, ik ga vannacht ff oefenen voor Regio 1, en zodra ik het onder de knie heb zal ik daar door gaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Als we het dan eens bij 1 regio houden? En nee ik heb geen 8 steden nodig
ja schiet lekker op zo.. maar zolang niemand de op leest en met de rest van regio5 communiceerd kan mschol toevoegen aan zn lijstje wie hij wil; maar die komt er niet bij <3quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef jogy het volgende:
regio 5 is al geexplodeerd voor het goed en wel begonnen is blijkbaar.
Maar volgens mij gaat het nu ook niet helemaal goed hequote:
het gaat er meer om dat hij mensen uit een groep zet die nog niet de tijd hebben gehad om te spelen. ook omdat ze misschien niet reageren/lezen omdat ze de game nog niet eens hebben (zijn zat mensen die hem pas de 8ste krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Anders kap je ff, en los je het op via DM en of PM? Volgens heeft niet iedereen zin in dat gezever hier
dat wordt lekker samenwerken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef jogy het volgende:
En daarop, laptop ernaast voor FOK! en eerst ff zelf probeerselenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen).. De meeste mensen hebben enkele uurtjes beta-ervaring en thats it.. iedereen wilt het leren, iedereen wilt zijn best doen.. maak je niet zo ongerust en geniet (samen) van de game
Geloof me maar dat de komende dagen hier gigantisch veel tips/vragen/problemen/oplossingen gepost gaan worden waarmee we elkaar alleen maar mee helpen...
Don't worry, be happy!
zie de start OP? 1ste regio?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
mschol stuur mij dan eens dm met je origin?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef jogy het volgende:
Ja was al bezigquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen).. De meeste mensen hebben enkele uurtjes beta-ervaring en thats it.. iedereen wilt het leren, iedereen wilt zijn best doen.. maak je niet zo ongerust en geniet (samen) van de game
Geloof me maar dat de komende dagen hier gigantisch veel tips/vragen/problemen/oplossingen gepost gaan worden waarmee we elkaar alleen maar mee helpen...
Don't worry, be happy!
Helemaal niksquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef lipjes het volgende:
Zo, en nu ga ik eens kijken wat er nog te zien is op 200 zenders.....
Tot over een half uur
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef Doler12 het volgende:
Oke Mschol doet dus ook mee maar die zit in een andere cluster
zit ik alleen? w00t!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleen
Ja met een ferry kunnen we allemaal in contact komen dus dat moeten we zeker bouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleen
Top! Ik zie je danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef trance_fan het volgende:
Voor iedereen in Regio 6. Zodra ik vanavond online kan raken zal ik regio 6 aan maken en iedereen die dan in het lijstje staat een invite sturen.
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobsquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen)..
Nou doei danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobs![]()
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel.
dit is een ekte heltquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobs![]()
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel en heb geen zin in t geklooi van sukkels die niet weten wat ze doen.
Nu wil je zeker een hele hoop negatieve reacties hierop?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel en heb geen zin in t geklooi van sukkels die niet weten wat ze doen.
Waarom denk je dat ik me niet heb opgegeven voor een fok-regio?quote:
Komt dat even goed uit, nou weet ik meteen bij wie ik in een regio moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
brabbeltown?quote:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerp derpquote:
Amen. Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Don't worry, be happy!
Buurman!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Net ff de hond uitgelaten, Arnhem Centrum.
Geen kip op straat...
De hele wereld staat stil voor SC
Of ze moeten morgen gewoon werken en liggen bijtijds op bedquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
Keep dreamingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
donequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef waxmask het volgende:
Is er nog plek in regio 6? Ga zo ook aan de slag.... Origin: Waxmask
Mijn moeder toen ik zei dat mijn spel vannacht uitkwam:quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Of ze moeten morgen gewoon werken en liggen bijtijds op bed
whahahahahquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn moeder toen ik zei dat mijn spel vannacht uitkwam:![]()
Maar je gaat toch wel gewoon naar school morgen he? Ja mam.![]()
![]()
![]()
Tegen ons mag je eerlijk zijn hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
24, student en nog thuis?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat er gewoon overheen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:47 schreef Thrilled het volgende:
Weet iemand of heuvels helpen tegen luchtvervuiling? M.a.w., blijft dat tegen de heuvel hangen of gaat t gewoon er over heen?
Nou, heb een kamer in Amsterdam maar vind het wel zo lekker om thuis verzorgd te worden tijdens het afstuderenquote:
Done.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Voor de OP:
Wastub Fields is mine Regio 1
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)quote:
Europe West 1.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef Troel het volgende:
waar moet de regio nou gestart worden dan?
Allemaal op dezelfde regio?
Haha snap ik... Maar opmerking van m'n moeder over op tijd gaan slapen zou ik niet meer tegen kunnen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou, heb een kamer in Amsterdam maar vind het wel zo lekker om thuis verzorgd te worden tijdens het afstuderen
Ja, dat is erg.
Oja, nog een reden: mijn afstudeeronderwerp zit in mijn stad van herkomst.
trance start regio 6 gaf hij denet aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)
quote:UPDATE 3: We are applying patches to EU West 1 and EU West 2. NA East 1 is still being worked on.
Jongens jongens, wat een timingtwitter:simcity twitterde op woensdag 06-03-2013 om 23:21:57#SimCity server update, Mayors -- we've successfully patched NA East 2. EU West 1/2 are being patched. Updates here: http://t.co/eYpICaLn9M reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)
Mooi zo...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
trance start regio 6 gaf hij denet aan.
hijs nog niet uit dus is toch goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Jongens jongens, wat een timingtwitter:simcity twitterde op woensdag 06-03-2013 om 23:21:57#SimCity server update, Mayors -- we've successfully patched NA East 2. EU West 1/2 are being patched. Updates here: http://t.co/eYpICaLn9M reageer retweet
nice timingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat ligt er maar net aan hoe lang het gaat duren. Murphy's Law en al dat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
hijs nog niet uit dus is toch goed?
Nou zie ninjaedit boven, nachten doorhalen worden niet meer zo gewaardeerd ivm naar de wc moeten enzo. Dus het was meer van ik weet toch wel dat je het doet en ik heb er geen zeggenschap meer over maar goddammit&%$#@#einz!!1!.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha snap ik... Maar opmerking van m'n moeder over op tijd gaan slapen zou ik niet meer tegen kunnen denk ik
Hahaha, ja dat was het punt dat ik weg ging!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou zie ninjaedit boven, nachten doorhalen worden niet meer zo gewaardeerd ivm naar de wc moeten enzo. Dus het was meer van ik weet toch wel dat je het doet en ik heb er geen zeggenschap meer over maar goddammit&%$#@#einz!!1!.Dat.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Simcity
Available: March 7
Last Played: March 6
Toch merk ik dat ik wel helemaal vercracked ben na een nachtje doorhalen. Ik ga het dus hierna ook niet meer te vaak doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was het punt dat ik weg ging!
gewoon al 7 uur gespeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Simcity
Available: March 7
Last Played: March 6
Mja ik werk nu fulltime, dus werkt niet meer iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Toch merk ik dat ik wel helemaal vercracked ben na een nachtje doorhalen. Ik ga het dus hierna ook niet meer te vaak doen.
toen ik 16 was deed ik dat makkelijker dan nu. Doe het te weinig meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Toch merk ik dat ik wel helemaal vercracked ben na een nachtje doorhalen. Ik ga het dus hierna ook niet meer te vaak doen.
We worden oudquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen ik 16 was deed ik dat makkelijker dan nu. Doe het te weinig meer.
jaweeeel je kan gewoon een andere server pakken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
hijs nog niet uit dus is toch goed?
en iedereen vloeken dat het niet werkt zo.quote:
Ik niet, maar heb dan ook ADHDquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
Met beetje ritalin of speed blijf je al gauw zo'n 48 uurtjes wakker....
Hahah dat werkt averechts inderdaad. Wordt je dan wel hyper van weed en zo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb dan ook ADHD
Ik flikker er juist van in slaap
Nopequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah dat werkt averechts inderdaad. Wordt je dan wel hyper van weed en zo?
Valse tussenstand. BAN!quote:
De reden waarom ik dit topic nog even volg nuquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en iedereen vloeken dat het niet werkt zo.
quote:
zijn al wat zaken gefixt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:00 schreef s0ul1991 het volgende:
Eigenlijk ben ik blij wel blij dat ik hem vrijdag pas krijg. Hopelijk hebben ze hun shit dan gefixed
Echt hequote:
Haha bij mij ook!quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:01 schreef Thrilled het volgende:
5 pop ups onderin van friends playing this game
Origin restartenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:01 schreef dekkered het volgende:
could not activate....................
Aan het spelenquote:
Ga je de regio ook meteen starten Troellie?quote:
Samequote:Op donderdag 7 maart 2013 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nou, hij blijft checken naar updeets
ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:03 schreef Koen476 het volgende:
Als ik de pc versie aanschaf via origin. Kan ik hem dan later ook installeren op mijn mac?
ben al een uur aan het kutten nadat ik rond 23.00 eruit geknikkerd werd. (server maintenance)..eerst nog met vpn maar ook nu ie 'gelanceerd' is doet ie raar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu al inloggen is niet mogelijk in de launcher!!
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:03 schreef Koen476 het volgende:
Als ik de pc versie aanschaf via origin. Kan ik hem dan later ook installeren op mijn mac?
duurt wel evenquote:
15%quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
duurt wel even
en nee launcher werkt niet kut EA wie doet er nou maintenance 1 uur voor een launch prutsers
quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga wel ff rukken of zo. bel maar ff als ie het doet
Whaha.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij rukt wat af of nie?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zo hard als staal gek, roestvrij uiteraardquote:
het wordt vast een ruk-avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |