mijn stream is echt baggerkwaliteitquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:12 schreef spiedermann het volgende:
iemand van fok die streamt op twitch?
We schoppen helemaal niemandquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja 11 was ook gewoon in mijn hoofd. en omdat iemand nu even niet reageert is niet een reden om mensen gelijk uit je regio te schoppen.
reden is simpel; kleinere regio = minder mensen managen. Wil je een volle regio zijn er nog genoeg andere? :/ ik snap je probleem niet helemaal?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
Oh en we zitten niet op tweakers waar of regio "5" een "elite-casual spelers" groepje van maakt dus dat 11 personen is eigenlijk ook pure onzin.
Ok nog ff voordat ik ga slapenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
https://docs.google.com/f(...)a1U/edit?usp=sharing
dat zie je verkeerd. dat is gewoon zeggen hee jongsen we hebben een lijstje maar niemand reageert dus laten we gewoon niet dat lijstje aan houden en zelf doe nwaar ik zin in heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
We schoppen helemaal niemandik heb het netjes aan iedereen gevraagd.
Tot nu toe heeft er precies 7 man gereageerd op mn dms, pms, origin chats en irc vraagstukken..
de rest heeft tot een uur of 4 morgenmiddag.. geen reactie is geen plek meer nee..
mwha, ik vind het geen issue als een bepaalde groep mensen in een niet te grote regio willen zitten om te beginnen (steker nog, dat vind ik begrijpelijk)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
Oh en we zitten niet op tweakers waar of regio "5" een "elite-casual spelers" groepje van maakt dus dat 11 personen is eigenlijk ook pure onzin.
Maar wel hun eigen keuze. Boeiend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
wij 7 zijn er allemaal voor. 1 iemand heeft aangegeven net zo graag van regio te wisselen. T maakt toch geen flikker uit? :/quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dat is gewoon zeggen hee jongsen we hebben een lijstje maar niemand reageert dus laten we gewoon niet dat lijstje aan houden en zelf doe nwaar ik zin in heb.
begin dan een eigen regiotje maar het idee van de regios hier was om met meerdere mensen te spelen. en niet om een klein"er" groepje te maken om daarna ook nog mensen er uit te schoppen want ja je schopt gewoon mensen er uit wanneer je zegt ja hij/zij reageert niet voor 4 uur dus er uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, ik vind het geen issue als een bepaalde groep mensen in een niet te grote regio willen zitten om te beginnen (steker nog, dat vind ik begrijpelijk)
mensen moeten wel de kans krijgen om te reageren (min 24 u de tijd dus) maar als ze niet reageren kan ik ze verhuizen op het lijstje, je wilt immer het liefst gelijk met een actieve regio beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dat is gewoon zeggen hee jongsen we hebben een lijstje maar niemand reageert dus laten we gewoon niet dat lijstje aan houden en zelf doe nwaar ik zin in heb.
krijg net te horen dat hij niet aangaf maar gevraagd werdt dus dat is dus ook nog onzin wat je zegt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
wij 7 zijn er allemaal voor. 1 iemand heeft aangegeven net zo graag van regio te wisselen. T maakt toch geen flikker uit? :/
ik begon ook mn eigen regiotje drol!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
begin dan een eigen regiotje maar het idee van de regios hier was om met meerdere mensen te spelen. en niet om een klein"er" groepje te maken om daarna ook nog mensen er uit te schoppen want ja je schopt gewoon mensen er uit wanneer je zegt ja hij/zij reageert niet voor 4 uur dus er uit.
ik vraag; wil je liever 11 man of gewoon 16? Je broer zegt 'maakt me niks uit, ik verander zonder problemen' .. mijn antwoord 'dan graag naar regio 6, pm mschol maar'...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
krijg net te horen dat hij niet aangaf maar gevraagd werdt dus dat is dus ook nog onzin wat je zegt.
Helemaal mee eens. Starten met een inactieve regio is meteen een doodsteekquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen moeten wel de kans krijgen om te reageren (min 24 u de tijd dus) maar als ze niet reageren kan ik ze verhuizen op het lijstje, je wilt immer het liefst gelijk met een actieve regio beginnen
regio 5 was eigenlijk gewoon net als regio 4/3/2 en 1 dat jij gelijk andere ideeën er mee had is wat anderesquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ik begon ook mn eigen regiotje drol!![]()
Ik begon regio 5 om met nog 4-5 'verloren schapen' een kleinere regio te spelen.. dat werden er wat meer dan verwacht dus er een stop op gezet toen we met 11 waren. En nu de afgelopen week reageert daar de helft niet meer van..
als nog moet je mensen de tijd geven. de game is nog niet eens uit..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef Het_torentje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Starten met een inactieve regio is meteen een doodsteek
ze krijgen 24 uurquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als nog moet je mensen de tijd geven. de game is nog niet eens uit..
ik ga een fok sandbox regio starten straksquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die dadelijk gewoon een regio aanmaakt om dingen te proberen of het spel wil verkennen? Want dan wil ik wel mee doen
Ik ga er zo wel 1 opzetten ja met 16 plots en gewoon ff testen e.d.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die dadelijk gewoon een regio aanmaakt om dingen te proberen of het spel wil verkennen? Want dan wil ik wel mee doen
ook waar....:)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als nog moet je mensen de tijd geven. de game is nog niet eens uit..
wie zegt er dat men broertje zit te piepen? dat maak jij er van. ten 2de is het niet mijn broertjequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
dus nou moet je broertje niet gaan piepen
tis m netjes gevraagd; het maakte hem niks uit.
Thanks! Tot morgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef _NZT_ het volgende:
... En link voor regio 4 verdeling staat nu ook in OP. Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |