ja schiet lekker op zo.. maar zolang niemand de op leest en met de rest van regio5 communiceerd kan mschol toevoegen aan zn lijstje wie hij wil; maar die komt er niet bij <3quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef jogy het volgende:
regio 5 is al geexplodeerd voor het goed en wel begonnen is blijkbaar.
Maar volgens mij gaat het nu ook niet helemaal goed hequote:
het gaat er meer om dat hij mensen uit een groep zet die nog niet de tijd hebben gehad om te spelen. ook omdat ze misschien niet reageren/lezen omdat ze de game nog niet eens hebben (zijn zat mensen die hem pas de 8ste krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Anders kap je ff, en los je het op via DM en of PM? Volgens heeft niet iedereen zin in dat gezever hier
dat wordt lekker samenwerken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef jogy het volgende:
En daarop, laptop ernaast voor FOK! en eerst ff zelf probeerselenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen).. De meeste mensen hebben enkele uurtjes beta-ervaring en thats it.. iedereen wilt het leren, iedereen wilt zijn best doen.. maak je niet zo ongerust en geniet (samen) van de game
Geloof me maar dat de komende dagen hier gigantisch veel tips/vragen/problemen/oplossingen gepost gaan worden waarmee we elkaar alleen maar mee helpen...
Don't worry, be happy!
zie de start OP? 1ste regio?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
mschol stuur mij dan eens dm met je origin?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef jogy het volgende:
Ja was al bezigquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen).. De meeste mensen hebben enkele uurtjes beta-ervaring en thats it.. iedereen wilt het leren, iedereen wilt zijn best doen.. maak je niet zo ongerust en geniet (samen) van de game
Geloof me maar dat de komende dagen hier gigantisch veel tips/vragen/problemen/oplossingen gepost gaan worden waarmee we elkaar alleen maar mee helpen...
Don't worry, be happy!
Helemaal niksquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef lipjes het volgende:
Zo, en nu ga ik eens kijken wat er nog te zien is op 200 zenders.....
Tot over een half uur
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef Doler12 het volgende:
Oke Mschol doet dus ook mee maar die zit in een andere cluster
zit ik alleen? w00t!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleen
Ja met een ferry kunnen we allemaal in contact komen dus dat moeten we zeker bouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleen
Top! Ik zie je danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef trance_fan het volgende:
Voor iedereen in Regio 6. Zodra ik vanavond online kan raken zal ik regio 6 aan maken en iedereen die dan in het lijstje staat een invite sturen.
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobsquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen)..
Nou doei danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobs![]()
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel.
dit is een ekte heltquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobs![]()
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel en heb geen zin in t geklooi van sukkels die niet weten wat ze doen.
Nu wil je zeker een hele hoop negatieve reacties hierop?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel en heb geen zin in t geklooi van sukkels die niet weten wat ze doen.
Waarom denk je dat ik me niet heb opgegeven voor een fok-regio?quote:
Komt dat even goed uit, nou weet ik meteen bij wie ik in een regio moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
brabbeltown?quote:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerp derpquote:
Amen. Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Don't worry, be happy!
Buurman!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Net ff de hond uitgelaten, Arnhem Centrum.
Geen kip op straat...
De hele wereld staat stil voor SC
Of ze moeten morgen gewoon werken en liggen bijtijds op bedquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
Keep dreamingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
donequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef waxmask het volgende:
Is er nog plek in regio 6? Ga zo ook aan de slag.... Origin: Waxmask
Mijn moeder toen ik zei dat mijn spel vannacht uitkwam:quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Of ze moeten morgen gewoon werken en liggen bijtijds op bed
whahahahahquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn moeder toen ik zei dat mijn spel vannacht uitkwam:![]()
Maar je gaat toch wel gewoon naar school morgen he? Ja mam.![]()
![]()
![]()
Tegen ons mag je eerlijk zijn hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
24, student en nog thuis?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat er gewoon overheen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:47 schreef Thrilled het volgende:
Weet iemand of heuvels helpen tegen luchtvervuiling? M.a.w., blijft dat tegen de heuvel hangen of gaat t gewoon er over heen?
Nou, heb een kamer in Amsterdam maar vind het wel zo lekker om thuis verzorgd te worden tijdens het afstuderenquote:
Done.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Voor de OP:
Wastub Fields is mine Regio 1
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)quote:
Europe West 1.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef Troel het volgende:
waar moet de regio nou gestart worden dan?
Allemaal op dezelfde regio?
Haha snap ik... Maar opmerking van m'n moeder over op tijd gaan slapen zou ik niet meer tegen kunnen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou, heb een kamer in Amsterdam maar vind het wel zo lekker om thuis verzorgd te worden tijdens het afstuderen
Ja, dat is erg.
Oja, nog een reden: mijn afstudeeronderwerp zit in mijn stad van herkomst.
trance start regio 6 gaf hij denet aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)
quote:UPDATE 3: We are applying patches to EU West 1 and EU West 2. NA East 1 is still being worked on.
Jongens jongens, wat een timingtwitter:simcity twitterde op woensdag 06-03-2013 om 23:21:57#SimCity server update, Mayors -- we've successfully patched NA East 2. EU West 1/2 are being patched. Updates here: http://t.co/eYpICaLn9M reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)
Mooi zo...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
trance start regio 6 gaf hij denet aan.
hijs nog niet uit dus is toch goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Jongens jongens, wat een timingtwitter:simcity twitterde op woensdag 06-03-2013 om 23:21:57#SimCity server update, Mayors -- we've successfully patched NA East 2. EU West 1/2 are being patched. Updates here: http://t.co/eYpICaLn9M reageer retweet
nice timingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat ligt er maar net aan hoe lang het gaat duren. Murphy's Law en al dat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
hijs nog niet uit dus is toch goed?
Nou zie ninjaedit boven, nachten doorhalen worden niet meer zo gewaardeerd ivm naar de wc moeten enzo. Dus het was meer van ik weet toch wel dat je het doet en ik heb er geen zeggenschap meer over maar goddammit&%$#@#einz!!1!.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha snap ik... Maar opmerking van m'n moeder over op tijd gaan slapen zou ik niet meer tegen kunnen denk ik
Hahaha, ja dat was het punt dat ik weg ging!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou zie ninjaedit boven, nachten doorhalen worden niet meer zo gewaardeerd ivm naar de wc moeten enzo. Dus het was meer van ik weet toch wel dat je het doet en ik heb er geen zeggenschap meer over maar goddammit&%$#@#einz!!1!.Dat.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Simcity
Available: March 7
Last Played: March 6
Toch merk ik dat ik wel helemaal vercracked ben na een nachtje doorhalen. Ik ga het dus hierna ook niet meer te vaak doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was het punt dat ik weg ging!
gewoon al 7 uur gespeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Simcity
Available: March 7
Last Played: March 6
Mja ik werk nu fulltime, dus werkt niet meer iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Toch merk ik dat ik wel helemaal vercracked ben na een nachtje doorhalen. Ik ga het dus hierna ook niet meer te vaak doen.
toen ik 16 was deed ik dat makkelijker dan nu. Doe het te weinig meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Toch merk ik dat ik wel helemaal vercracked ben na een nachtje doorhalen. Ik ga het dus hierna ook niet meer te vaak doen.
We worden oudquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen ik 16 was deed ik dat makkelijker dan nu. Doe het te weinig meer.
jaweeeel je kan gewoon een andere server pakken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
hijs nog niet uit dus is toch goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |