Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef Doler12 het volgende:
Oke Mschol doet dus ook mee maar die zit in een andere cluster
zit ik alleen? w00t!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleen
Ja met een ferry kunnen we allemaal in contact komen dus dat moeten we zeker bouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog steeds verbonden via het water met in ieder geval mij en Fiets. Dus niet helemaal alleen
Top! Ik zie je danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef trance_fan het volgende:
Voor iedereen in Regio 6. Zodra ik vanavond online kan raken zal ik regio 6 aan maken en iedereen die dan in het lijstje staat een invite sturen.
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobsquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen)..
Nou doei danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobs![]()
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel.
dit is een ekte heltquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is mijn grootste bezwaar. Moet ik zeker in een regio gaan zitten met een stelletje kut noobs![]()
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel en heb geen zin in t geklooi van sukkels die niet weten wat ze doen.
Nu wil je zeker een hele hoop negatieve reacties hierop?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een regio voor mezelf want ik ben een baas in dit spel en heb geen zin in t geklooi van sukkels die niet weten wat ze doen.
Waarom denk je dat ik me niet heb opgegeven voor een fok-regio?quote:
Komt dat even goed uit, nou weet ik meteen bij wie ik in een regio moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
brabbeltown?quote:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerp derpquote:
Amen. Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk sowieso dat mensen af moeten stappen van de gedachte dat ze niet goed genoeg zijn voor de rest van de regio.. 99% zal falen en op zijn/haar bek gaan, je wordt echt niet uitgelachen of verbannen hoor (tenzij je doelbewust de regio om zeep wil helpen).. De meeste mensen hebben enkele uurtjes beta-ervaring en thats it.. iedereen wilt het leren, iedereen wilt zijn best doen.. maak je niet zo ongerust en geniet (samen) van de game
Geloof me maar dat de komende dagen hier gigantisch veel tips/vragen/problemen/oplossingen gepost gaan worden waarmee we elkaar alleen maar mee helpen...
Don't worry, be happy!
Buurman!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Net ff de hond uitgelaten, Arnhem Centrum.
Geen kip op straat...
De hele wereld staat stil voor SC
Of ze moeten morgen gewoon werken en liggen bijtijds op bedquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
Keep dreamingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
Geen kip op straat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |