donequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef waxmask het volgende:
Is er nog plek in regio 6? Ga zo ook aan de slag.... Origin: Waxmask
Mijn moeder toen ik zei dat mijn spel vannacht uitkwam:quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Of ze moeten morgen gewoon werken en liggen bijtijds op bed
whahahahahquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn moeder toen ik zei dat mijn spel vannacht uitkwam:![]()
Maar je gaat toch wel gewoon naar school morgen he? Ja mam.![]()
![]()
![]()
Tegen ons mag je eerlijk zijn hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
24, student en nog thuis?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat er gewoon overheen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:47 schreef Thrilled het volgende:
Weet iemand of heuvels helpen tegen luchtvervuiling? M.a.w., blijft dat tegen de heuvel hangen of gaat t gewoon er over heen?
Nou, heb een kamer in Amsterdam maar vind het wel zo lekker om thuis verzorgd te worden tijdens het afstuderenquote:
Done.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Voor de OP:
Wastub Fields is mine Regio 1
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)quote:
Europe West 1.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef Troel het volgende:
waar moet de regio nou gestart worden dan?
Allemaal op dezelfde regio?
Haha snap ik... Maar opmerking van m'n moeder over op tijd gaan slapen zou ik niet meer tegen kunnen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou, heb een kamer in Amsterdam maar vind het wel zo lekker om thuis verzorgd te worden tijdens het afstuderen
Ja, dat is erg.
Oja, nog een reden: mijn afstudeeronderwerp zit in mijn stad van herkomst.
trance start regio 6 gaf hij denet aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)
quote:UPDATE 3: We are applying patches to EU West 1 and EU West 2. NA East 1 is still being worked on.
Jongens jongens, wat een timingtwitter:simcity twitterde op woensdag 06-03-2013 om 23:21:57#SimCity server update, Mayors -- we've successfully patched NA East 2. EU West 1/2 are being patched. Updates here: http://t.co/eYpICaLn9M reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regio 6 wordt door Trance_fan of Borias gestart als het goed is (de eerste in de lijst start em in princiepe)
Mooi zo...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
trance start regio 6 gaf hij denet aan.
hijs nog niet uit dus is toch goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Jongens jongens, wat een timingtwitter:simcity twitterde op woensdag 06-03-2013 om 23:21:57#SimCity server update, Mayors -- we've successfully patched NA East 2. EU West 1/2 are being patched. Updates here: http://t.co/eYpICaLn9M reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |