abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2013 @ 15:30:51 #76
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_123913753
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:49 schreef Pharmacist het volgende:
Al-Qaeda eist moord op 48 Syrische militairen op

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)-militairen-op.dhtml
Bestaat al Qaeda nog?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
  maandag 11 maart 2013 @ 15:57:11 #77
137562 rakotto
pi_123914722
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

De tering zeg. Dit heb ik nergens anders gezien of gelezen.
pi_123915051
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:30 schreef rakotto het volgende:
Bestaat al Qaeda nog?
Jepz, ongeacht van of jij dat nu wel of niet wilt :).
pi_123916008
quote:

[..]

Bestaat al Qaeda nog?
Ja hoor, in West-Irak zijn ze nog te vinden. Plegen geregeld aanslagen.
  maandag 11 maart 2013 @ 16:30:23 #80
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_123916033
quote:

[..]

Bestaat al Qaeda nog?
De in geheimzinnigheid gehulde Basis zal er altijd zijn, volgens de sympathisanten en ook de spindocters van de wereldmacht met het grootste defensiebudget. Zelfs al zijn ze verslagen, dan nog ontkent iedereen dat zij verslagen zijn, ze zullen er altijd zijn, je ziet ze niet maar zij zijn er wel!
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 16:36:32 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123916362
Al Qaida is net als Anonymous net zo groot als we het zelf maken

eigenlijk zijn het allemaal losse acties van losse mafkeutels maar omdat we het allemaal onder het Al Qaida label plaatsen lijkt het net SPECTRE ofzo alleen hebben ze ipv die boze kleine chick met die messen in dr schoenen een malloot die een bom in zijn schoenen aan probeert te steken via zijn schoenveters ofzo _O-

denk ik dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123916483
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
Al Qaida is net als Anonymous net zo groot als we het zelf maken

eigenlijk zijn het allemaal losse acties van losse mafkeutels maar omdat we het allemaal onder het Al Qaida label plaatsen lijkt het net SPECTRE ofzo alleen hebben ze ipv die boze kleine chick met die messen in dr schoenen een malloot die een bom in zijn schoenen aan probeert te steken via zijn schoenveters ofzo _O-

denk ik dan
Dit. Al Qaida is een soort merknaam. Zeg maar de Ferrari onder de Mujahideen. Ik kan besluiten dat ik deel van Al Qaida ben zonder dat ik daarvoor toestemming nodig heb van Al Qaida leiders.
pi_123916730
Volgens mij gaat het in dit geval om de
http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_State_of_Iraq

En die zijn weldegelijk aanwezig in het Westen van Irak. Zo worden er regelmatig lui van deze organisatie aangehouden.
  maandag 11 maart 2013 @ 16:49:40 #84
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_123917090
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
quote:
Syria: the story behind one of the most shocking images of the war

quote:
Why did the bodies of 110 men suddenly wash up in the river running through Aleppo city six weeks ago? A Guardian investigation found out
'Jongens er is geen ruimte meer hier in dit gebouw om al die mensen vast te houden. We moeten even schoonmaken. Ik heb de mensen al vrijgelaten die wij konden traceren. Wat doen we met die grote groep andere aangehouden verdachten?'
- 'Geen idee, we weten niet of we ze kunnen vertrouwen, er is niet voldoende documentatie'.
'Ok, dan gaan we weer naar de rivier vanavond'.

Ja dit is een simpele aanpak, recht uit het overgeschreven handboek van de toen nog stalinistische KGB. Als je iemand aanhoudt en hij komt uit een verdacht gebied, weet je niet of iemand te vertrouwen is. Als je dit niet vast kan stellen en als de persoon geen psychische borg heeft, zoals aantoonbare dierbaren ver genoeg van de frontlinie waarmee je de persoon kan chanteren of ook als agent in kan zetten, ging men ervan uit dat een persoon van nature niet te vertrouwen is. Dan is het weg ermee, met een enkele kogel. Helemaal in tijden van oorlog. Kan je hiermee de tegenstander schrik aanjagen d.m.v. openlijke terreur, dan is dat dubbel prijs.

Zoiets verzin je en volg je overigens alleen door jarenlange hersenspoeling en het geloof dat jij de volgende kan zijn die de kogel kan krijgen, als je niet doet wat opgedragen wordt. Verassend genoeg, of jammer genoeg, leent de menselijke psyche zich hier goed voor.

Waarschijnlijk gelooft Assad zelf ook in dit systeem en zal hij zich verontschuldigen door te zeggen dat dit nou eenmaal het systeem is waarop de staat gebouwd is en dat ook hij een diep geloof heeft gekregen in de loop der jaren dat het niet anders kan en dat als hij het niet doet, dat de volgende het ook doet.

En wat zorgwekkender is, de meeste rebellen die hiermee opgegroeid zijn, weten niet beter en de kans bestaat dat zij exact hetzelfde gaan doen, maar dan met een democratisch gezicht. Kijk maar naar Irak, de mensenrechten zijn niet veel beter dan voor de militaire interventie.

[ Bericht 4% gewijzigd door ATan op 11-03-2013 16:58:35 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 18:04:48 #85
137562 rakotto
pi_123921382
http://www.dailystar.com.(...)n.ashx#axzz2NFjrHxaY
:r :r :r :r :r

Vrouwelijk vluchtelingen die misbruikt worden in Jordanie en soms gedwongen in prostitutie gaan. Volgens mij hebben ze een hel geruild voor een andere en het maakt me boos dat de zo genoemde Arabische landen die hen opvangen niks eraan doen. Misbruik van vluchtelingen maken :r .
  maandag 11 maart 2013 @ 18:51:01 #87
137562 rakotto
pi_123922409
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Djibril het volgende:
http://www.dailystar.com.(...)n.ashx#axzz2NFjrHxaY
:r :r :r :r :r

Vrouwelijk vluchtelingen die misbruikt worden in Jordanie en soms gedwongen in prostitutie gaan. Volgens mij hebben ze een hel geruild voor een andere en het maakt me boos dat de zo genoemde Arabische landen die hen opvangen niks eraan doen. Misbruik van vluchtelingen maken :r .
Voor zover ik weet is Jordanie nooit een goede vluchlocatie geweest voor Syriers.
pi_123932926
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef ATan het volgende:

En wat zorgwekkender is, de meeste rebellen die hiermee opgegroeid zijn, weten niet beter en de kans bestaat dat zij exact hetzelfde gaan doen, maar dan met een democratisch gezicht. Kijk maar naar Irak, de mensenrechten zijn niet veel beter dan voor de militaire interventie.
dat het kwa mensen rechten niet gek veel beter zal zijn staat vast denk ik, alleen zal het systeem niet muur vast zitten zoals voorheen met de assadjes en zullen mensen perspectief hebben op een goed functionerend staatsapparaat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_123933145
quote:

[..]

Bestaat al Qaeda nog?
tja franchcises steken zo nu en dan de kop op, maar inderdaad de al qaida van ozzy bin laden is niet meer
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_123970600
quote:
Achterlijke idioten zijn het ook. Normaal is het verboden om in opstand te komen tegen de machthebber, maar wanneer het ze uit komt willen ze hun regelgeving best aanpassen.
pi_123972429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Achterlijke idioten zijn het ook. Normaal is het verboden om in opstand te komen tegen de machthebber, maar wanneer het ze uit komt willen ze hun regelgeving best aanpassen.
Al Arabia :')
Zelf mag er niemand in opstand komen tegen de koning omdat ze het o zo goed hebben. Van de week zijn er weer twee mensen daar opgepakt en voor 10 jaar opgesloten.
Van je mede-arabieren moet je het hebben. Je steunen om in opstand te komen maar daarna je keihard laten vallen en je vrouwen/dochters/moeders kopen. :r
pi_123975102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Peunage het volgende:
Nee, snap het dan! Assad is als alawiet een kaffir! Die koning van hun is een Moslim! En alleen tegen een Moslimkoning mag je niet in opstand komen :7 En ook geen goede tongkanker toewensen nee.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_124004099
Droevige video van het Syrische leger dat in een Alawitisch dorp namen van mannen opleest die wapens krijgen. Droevig omdat deze simpele vaders zich in een oorlog gaan storten enkel en alleen voor de slager Bashar. En zeer waarschijnlijk gaan ze het ook niet overleven.

Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:13:12 #95
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124006763
Is het hier nou eigenlijk nog vooral anti- of pro-Assad? Of geen van beide duidelijk?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:34:05 #96
137562 rakotto
pi_124007561
quote:
13s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:05 schreef Aloulou het volgende:
Droevige video van het Syrische leger dat in een Alawitisch dorp namen van mannen opleest die wapens krijgen. Droevig omdat deze simpele vaders zich in een oorlog gaan storten enkel en alleen voor de slager Bashar. En zeer waarschijnlijk gaan ze het ook niet overleven.

Beter kunnen ze overlopen wanneer het zover is. :N
pi_124007987
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Is het hier nou eigenlijk nog vooral anti- of pro-Assad? Of geen van beide duidelijk?
Ach ja de ene kant zit vol met haat baarden, de andere kant is een brute regime en dan heb je ook nog een aantal verdwaalde Koerden die waarschijnlijk helemaal geil worden van Karl Marx en Stalin. :')
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:18:50 #98
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_124009455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Deze reeks bevat uitsluitend 100% objectieve posts.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_124013079
'Rebellen' die een lid van hun eigen soort mishandelen.
pi_124013968
quote:
9s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef Doler12 het volgende:
'Rebellen' die een lid van hun eigen soort mishandelen.
:r

Wat een tering volkje is dat zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')