Bestaat al Qaeda nog?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:49 schreef Pharmacist het volgende:
Al-Qaeda eist moord op 48 Syrische militairen op
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-militairen-op.dhtml
De tering zeg. Dit heb ik nergens anders gezien of gelezen.quote:
De in geheimzinnigheid gehulde Basis zal er altijd zijn, volgens de sympathisanten en ook de spindocters van de wereldmacht met het grootste defensiebudget. Zelfs al zijn ze verslagen, dan nog ontkent iedereen dat zij verslagen zijn, ze zullen er altijd zijn, je ziet ze niet maar zij zijn er wel!quote:
Dit. Al Qaida is een soort merknaam. Zeg maar de Ferrari onder de Mujahideen. Ik kan besluiten dat ik deel van Al Qaida ben zonder dat ik daarvoor toestemming nodig heb van Al Qaida leiders.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
Al Qaida is net als Anonymous net zo groot als we het zelf maken
eigenlijk zijn het allemaal losse acties van losse mafkeutels maar omdat we het allemaal onder het Al Qaida label plaatsen lijkt het net SPECTRE ofzo alleen hebben ze ipv die boze kleine chick met die messen in dr schoenen een malloot die een bom in zijn schoenen aan probeert te steken via zijn schoenveters ofzo
denk ik dan
'Jongens er is geen ruimte meer hier in dit gebouw om al die mensen vast te houden. We moeten even schoonmaken. Ik heb de mensen al vrijgelaten die wij konden traceren. Wat doen we met die grote groep andere aangehouden verdachten?'quote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Syria: the story behind one of the most shocking images of the war
quote:
Why did the bodies of 110 men suddenly wash up in the river running through Aleppo city six weeks ago? A Guardian investigation found out
Voor zover ik weet is Jordanie nooit een goede vluchlocatie geweest voor Syriers.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Djibril het volgende:
http://www.dailystar.com.(...)n.ashx#axzz2NFjrHxaY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwelijk vluchtelingen die misbruikt worden in Jordanie en soms gedwongen in prostitutie gaan. Volgens mij hebben ze een hel geruild voor een andere en het maakt me boos dat de zo genoemde Arabische landen die hen opvangen niks eraan doen. Misbruik van vluchtelingen maken.
dat het kwa mensen rechten niet gek veel beter zal zijn staat vast denk ik, alleen zal het systeem niet muur vast zitten zoals voorheen met de assadjes en zullen mensen perspectief hebben op een goed functionerend staatsapparaatquote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef ATan het volgende:
En wat zorgwekkender is, de meeste rebellen die hiermee opgegroeid zijn, weten niet beter en de kans bestaat dat zij exact hetzelfde gaan doen, maar dan met een democratisch gezicht. Kijk maar naar Irak, de mensenrechten zijn niet veel beter dan voor de militaire interventie.
tja franchcises steken zo nu en dan de kop op, maar inderdaad de al qaida van ozzy bin laden is niet meerquote:
Jihad met Jihad bestrijdenquote:
Achterlijke idioten zijn het ook. Normaal is het verboden om in opstand te komen tegen de machthebber, maar wanneer het ze uit komt willen ze hun regelgeving best aanpassen.quote:
Al Arabiaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Achterlijke idioten zijn het ook. Normaal is het verboden om in opstand te komen tegen de machthebber, maar wanneer het ze uit komt willen ze hun regelgeving best aanpassen.
Nee, snap het dan! Assad is als alawiet een kaffir! Die koning van hun is een Moslim! En alleen tegen een Moslimkoning mag je niet in opstand komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Peunage het volgende:
Achterlijke idioten zijn het ook. Normaal is het verboden om in opstand te komen tegen de machthebber, maar wanneer het ze uit komt willen ze hun regelgeving best aanpassen.
Beter kunnen ze overlopen wanneer het zover is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:05 schreef Aloulou het volgende:
Droevige video van het Syrische leger dat in een Alawitisch dorp namen van mannen opleest die wapens krijgen. Droevig omdat deze simpele vaders zich in een oorlog gaan storten enkel en alleen voor de slager Bashar. En zeer waarschijnlijk gaan ze het ook niet overleven.
Ach ja de ene kant zit vol met haat baarden, de andere kant is een brute regime en dan heb je ook nog een aantal verdwaalde Koerden die waarschijnlijk helemaal geil worden van Karl Marx en Stalin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Is het hier nou eigenlijk nog vooral anti- of pro-Assad? Of geen van beide duidelijk?
Deze reeks bevat uitsluitend 100% objectieve posts.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Is het hier nou eigenlijk nog vooral anti- of pro-Assad? Of geen van beide duidelijk?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef Doler12 het volgende:
'Rebellen' die een lid van hun eigen soort mishandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |