En oma heeft tijgerprint.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
Goeie overhemden hebben die 2.
Frenk van der Linden is er niks bij.
Is voor in de koffie aan de picknicktafelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef diamondsfromhell het volgende:
Kan iemand die uitleggen van dat wolkje?
nou stel, jij bezit een wolk...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef diamondsfromhell het volgende:
Kan iemand die uitleggen van dat wolkje?
quote:19-7-2010 De leiding en de bediening van daze camping verdient een pluim want de eigennaar Manuel stelt alles in werking,als je ziek bent, om je weer gezond te krijgen en iedereen is heel erg bezorgt om je.
Wij komen al 24 jaar naar deze plek en wij hebben het hier goed naar ons zin.
Martien en Plonie Berends
Fusion is het helemaal dit jaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje vreemd, links hele oude tegeltjes en rechts een foto van een of andere filmster.
Ze verkondigen de stem van het volk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Die sjuuurie zit ook vol met simpel volk heAllemaal Henk Bresjes.
Afspiegeling van de maatschappij hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Die sjuuurie zit ook vol met simpel volk heAllemaal Henk Bresjes.
Maar het is beloofdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef trovey het volgende:
Staat nergens op papier mevrouw dus trala grond.
Dat doet crack met je.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag mij meer af waarom zij van die rare ogen heeft.
o, dear...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
en ze hebben ook nog een mooien automobiel http://members.home.nl/fi(...)er/Koekiemonster.htm
quote:
Wel eenzijdigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Hij begint maar steeds over lelijke woorden
Is ze toch soepeler dan ik dacht....ik zou er niet meer uit komen.quote:
Is wel veel over hem te vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Die Martien is echt zo'n wereldverbeteraar: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-sluipverkeer.dhtml
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Die Martien is echt zo'n wereldverbeteraar: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-sluipverkeer.dhtml
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Doler12 het volgende:
Ze moeten altijd mij hebben!
[ afbeelding ]
Metertje of 5?quote:
Borreltje op zo te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jolige kerel die Martien![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt een geinponem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Er zitten er twee in de jury die een overhemd Willen maken van die broek.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Stom wijfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef Palomar het volgende:
veel plezier met je stukje grond hoor!
zo gemeend
Nog effe lekker venijnig erachteraan inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Veel plezier met je stukje grond, kinderachtig.
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben bang dat er nog veel geklier gaat volgen over en weer.
Nee maar op tv komen is leuk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef OProg het volgende:
Hadden ze hier nou echt de rijdende rechter voor nodig?
Wat dacht je zelf....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:
"Veel plesier met je stukkie grond!"
Is dat nou een sneertje?
quote:
Zo eentje hadden mijn ouders ook in 1968 ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, Martien gaat direct zijn auto parkeren op dat stuk grond:
[ afbeelding ]
Dit, en wat heb ik me weer zitten ergeren aan het IQ van de jury, en het zouden je opa en oma maar zijn zeg...quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat genieten, de uitslag was al na 2 minuten duidelijk. Geen notarisakte == geen eigendom. Hoe stom kan je wezen
Jonge opa's en oma's zitten daar dan tussen joh.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit, en wat heb ik me weer zitten ergeren aan het IQ van de jury, en het zouden je opa en oma maar zijn zeg...
Zou mij niet verbazen als dat het resultaat is van generaties tienermoedersquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Jonge opa's en oma's zitten daar dan tussen joh.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als dat het resultaat is van generaties tienermoeders
Die jury is juist schitterend. Met hun meningen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:43 schreef penny-wise het volgende:
Dat oude mens in de jury is ook een partij wispelturig zeg.
Eerst praat ze in het voordeel van die ouwe lui en nadien praat ze weer in het voordeel van die tegenpartij. Totaal geen meerwaarde aan het programma, die jury..
Ja, ze zijn ook echt objectief in hun mening...uhuhquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:15 schreef superjojo het volgende:
[..]
Die jury is juist schitterend. Met hun meningen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook echt objectief in hun mening...uhuh
quote:De woning van Robert Kok wordt gesloopt, dus hij moet verhuizen. Maar heeft hij nou wel of geen recht op een financiële vergoeding?
Als Robert drie jaar geleden een huis krijgt aangeboden van de woningbouwvereniging, moet hij een extra bijlage in het contract tekenen. Daarin staat dat hij geen geld krijgt als hij wegens sloop wordt gedwongen te verhuizen. Robert is geen domme jongen en weigert te tekenen.
Vals
Nu is het zover. De sloop gaat beginnen en Robert moet verkassen. De woningbouwvereniging zegt aanvankelijk dat er een bedrag van 5600 euro beschikbaar is ter compensatie. Enkele dagen later komt de instantie daar echter op terug. Ze beroepen zich op het huurcontract met de beruchte bijlage. Die is inmiddels voorzien van een handtekening. Vals, zegt Robert. Mr. Visser wordt erbij gehaald voor een uitspraak.
Terwijl er toch gewoon kamervolieres te kopen zijn en als je dat niet bevalt dan maak je er eentje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekker huis met die rondvliegende vogels, de stront druipt letterlijk van de luxaflex!
Iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekker huis met die rondvliegende vogels, de stront druipt letterlijk van de luxaflex!
Persoon begrijpt het begrip kamervoliere niet helemaal.quote:
Nee hoor, heel normaal hoor.quote:
Als het nou alleen een vogelnest was en hij de boel netjes bijhield.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef Palomar het volgende:
was nog bezig te verwerken dat die een vogelnest in zijn huiskamer heeft
Ook van de Rabobank?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Palomar het volgende:
het is de schuld van de banken en van de hoge meneren
Met Wajong.quote:
Ik ga voor de 1.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Poll: Hoe vaak zegt de rechter 'echter'?
• Niet
• 1x
• 2x
• 3x
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Met Wajong krijg je echt geen hypotheek.quote:
Hij kan er wel vlot van babbelen.quote:
Ja zo kan je ook denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat hoort hij te slikken maar slikt hij niet.
Haha, nee inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij kan geen hoofdzaken van bijzaken onderscheiden.
Iets met blonde vrouwen.quote:
Als hij een mooie vrouw ziet, bespringt hij die meteen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Dit volgde ik even niet meer. Over die vrouwen.
Nou, gelukkig is tongzoenen geen verkrachting meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als hij een mooie vrouw ziet, bespringt hij die meteen.
Gok dat hij zover niet denkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Maar als hij die verhuisvergoeding krijgt, waar gaat hij dan eigenlijk hierna wonen
Krijgt hij makkelijker uit zijn haar dan uit zijn hoed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Mr Visser had zijn hoed op moeten zetten zometeen valt er een vogelpoepje op zijn hoofd.
Hij is in ieder geval niet knorrig meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef trovey het volgende:
Hopelijk heeft Meester Visser geen vogelallergie.
Echt he. Een duif in je huis en meteen je hele kamer vol schijtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb 1 keer een vogel in huis gehad, schrok me dood.
Wajonger die vogels houdt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Schakel wat later in; waar gaat het over?
Wajong gast die echt niet faked en een verhuisvergoeding die hij niet krijgt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Schakel wat later in; waar gaat het over?
quote:
Ook wat monotoon in gedrag denk ik door medicijnen of ander zooi.quote:
Hoe kun je dat nu zeggen, volgens velen op FOK! kan hij ook gewoon prima werken met Wajong dus ook gewoon zelfstandig wonen.quote:
Nee, zul je hem niet vinden, zover gaat dat daar niet.quote:
.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft de jury nou allemaal ruitjes aan?
nou !quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Hij doet me denken aan Def P trouwens.
[ afbeelding ]
Leuke insider joke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo de teletubbies op een rij daar met die blouses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |