Wat gek.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
Mijn lamp knapt gewoon spontaan uit de fitting
karmaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja toen ik hem aanzette knalde het ding en kwam het naar beneden
Sinds wanneer sponsor jij Danny's vakantiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
Twitter gebruik ik nu nog alleen voor contact met agenten en zulke bende
In 2010 gebruikte ik het wel best veel een paar maanden
Toen was je 15, 16, dat was anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
Twitter gebruik ik nu nog alleen voor contact met agenten en zulke bende
In 2010 gebruikte ik het wel best veel een paar maanden
Dat mag best hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dacht, Stuart begint zelf over Beyonce en dat moet vastgelegd worden
ik kreeg een stijfje hiervan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook en ik lig ongekleed in bed egt naar
dientje dafuqquote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu moet je iets op je smeren wat ze lekker vind en dan gaat ze je likken
Op elke plek hihihihi
Oke. te fur..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo heerlijk om tegen je deken aan te kruipen en de stof op je (voor)huid te voelen
jij hebt ook iedereen doorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dit een ziek plan vind, ik heb je wel door
Sinds ik die regel haat dat je niet achter elkaar kan posten en ik toch mijn notes wou inzienquote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Sinds wanneer sponsor jij Danny's vakantie
En interessant?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sinds ik die regel haat dat je niet achter elkaar kan posten en ik toch mijn notes wou inzien
Je kunt wel snel blijven posten als je een betaaldquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sinds ik die regel haat dat je niet achter elkaar kan posten en ik toch mijn notes wou inzien
Yupquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt wel snel blijven posten als je een betaald
wat zijn notes?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
Wat zie je eigenlijk bij je notes? Wat er staat of ook wie dat heeft geschreven?
Nee, internets.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
En daar moet ik om lachen, omdat die van jou is of...
Commentaar van modjes als je stout bent geweestquote:
boxerquote:
lekker tegen het bed aanrijden terwijl de randjes van de boxer eroverheen glijdenquote:
Heb het nog niet kunnen lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was het wat je dacht wat het was?
Huh, wat is dit voor methode?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker tegen het bed aanrijden terwijl de randjes van de boxer eroverheen glijden
oh haha duurt langquote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb het nog niet kunnen lezenmaar weer her wel zeker vandaar dat het toch niet boeiend is
En vrijdag topic we moeten gewoon niet samen zo lui doen
Zo grofquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb geen lul
Heb ik die?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Commentaar van modjes als je stout bent geweest
Ik denk dat ze eigenlijk een seksuoloog isquote:
Ik denk dat het de schuur je bed methode is waardoor de eikel word gestimuleerd door de wrijving van de boxer en je buik..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb geen lul
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zo 1 met een een gat erin?
Je weet wel die je overelkaar heen kan vouwen
Kun je zien als je op abonnementen kliktquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb ik die?
Ik ben 1x gebanned en 1x kreeg ik een pm van een mod dat ik niet moest doen alsof LIF ONZ was of zoiets.
Want ik keek gewoon bij nieuwe topics en klikte willekeurige topics aan en ging daar gewoon reageren zonder dat ik wist welk subforum ik in was beland
ja denk het ookquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het de schuur je bed methode is waardoor de eikel word gestimuleerd door de wrijving van de boxer en je buik..
13, is dat veel? Klinkt wel veelquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je zien als je op abonnementen klikt
Met je joint?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de liefde bedrijven eindelijk
nou succesquote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de liefde bedrijven eindelijk
Klopt welke dag was dat gedoe met dat ene okeweerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh haha duurt lang
Oh lui is anders hoor![]()
Ik kan non stop doorgaan, voor mij is het fictiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou succes
Ik heb een week nodig om bij te komen
Best wel eigenlijk. Ik heb het dubbele maar kom hier al iets langerquote:
nou op een gegeven moment heb je het er wel mee gehad hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan non stop doorgaan, voor mij is het fictie
ja dat zal na woensdag geweest zijn geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt welke dag was dat gedoe met dat ene okeweerzit 7 dagen vertraging op
Kloptmaar dan moet ik het mensen hier weer uitleggen waarom we vrijdag dat topic niet maakten ditdat
oeps oeps. ben benieuwd hoeveel ik er vorlgende week heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Ik heb het dubbele maar kom hier al iets langer
FAALLLquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat zal na woensdag geweest zijn geloof ik
Omdat we in luiers taksi aan het drinken waren en daar waren we moe van
Ja, klopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou op een gegeven moment heb je het er wel mee gehad hoor
seks en wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Alles wat eraan vast zit, aanhang (nieuwe irritante vrienden en familie) de eisen die je partner opstelt de tijd die erin zit is wel klote want na werk wil je chillen en smoken.
Positieve dingen zijn sex en....................................................
Ik heb al lange tijd geen nieuwe meer gehad eigenlijk. Sta al vrij lang op 26. I'm a good boyquote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
oeps oeps. ben benieuwd hoeveel ik er vorlgende week heb.
Wil jij smoken bedoel jequote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Alles wat eraan vast zit, aanhang (nieuwe irritante vrienden en familie) de eisen die je partner opstelt de tijd die erin zit is wel klote want na werk wil je chillen en smoken.
Positieve dingen zijn sex en....................................................
Ik denk dat ik ook vooral aan het begin notes hadquote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al lange tijd geen nieuwe meer gehad eigenlijk. Sta al vrij lang op 26. I'm a good boy
Same!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook vooral aan het begin notes had
Je kan ze ook tot bloedens toe laten slaan door je partnerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, wattan..
Me ogen moeten rood zijn als ik ga slapen
Ik wou net gaan kijken hoeveel posts je had en ik wild eje verbeteren maar je had jezelf al verbeterd, verdikkiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Net zoveel notes als mijn leeftijd. Toevallig
Mhaw ik hou er niet zo van om luiers te dragenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het stond je wel enorm sexy hoor
Ja, het is de drank die mijn hersens aantastquote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wou net gaan kijken hoeveel posts je had en ik wild eje verbeteren maar je had jezelf al verbeterd, verdikkie
En dat heeft invloed op me mentale bewustzijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ze ook tot bloedens toe laten slaan door je partner
valt me van je tegen, ik keer mij wel naar de muur toequote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik hou er niet zo van om luiers te dragen
Maar je doet het wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik hou er niet zo van om luiers te dragen
als ze hard genoeg slaat welquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat heeft invloed op me mentale bewustzijn?
Als je liefde wil wilt de andere een kind en relatie..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wil het liefst alleen seks?
Misschien wordt je daar ook wel high van.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat heeft invloed op me mentale bewustzijn?
Ja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je liefde wil wilt de andere een kind en relatie..
Weet je hoe zwaar dat is voor mij.. druk leven
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze hard genoeg slaat wel
Nee, eerder koquote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wordt je daar ook wel high van.
Poesje.quote:
Zo lig je meestal als we gaan slapen dus..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
valt me van je tegen, ik keer mij wel naar de muur toe
Was voor een foto vrijdagquote:
ja snap je welquote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje zie ik niet echt zitten..
Het perfecte leventje
Wat is voor jou het perfecte leven dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje zie ik niet echt zitten..
Het perfecte leventje
Ja, wie weet word dan mn piel eraf gesneden en door de wc gespoeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja dan heb je ook geen flauw benul wat er om je heen gebeurd
ja.. Maar.... Nu is het andersquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo lig je meestal als we gaan slapen dus..
Ok
[..]
Was voor een foto vrijdagprom had er ook 1 aan
Jullie hadden luiers aan voor een foto sessie? Waar haal je die shit vandaan zegquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo lig je meestal als we gaan slapen dus..
Ok
[..]
Was voor een foto vrijdagprom had er ook 1 aan
Omdat je sukkel zei? Lol, nee daar krijg je geen note voor hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
SHO / Giel Beelen maakt Whoopi Goldberg boos
ohkijk daar komt mijn volgende note aan.
true truequote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, wie weet word dan mn piel eraf gesneden en door de wc gespoeld.
Je kan niemand vertrouwen
Waar dan wel voorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je sukkel zei? Lol, nee daar krijg je geen note voor hoor
Bij de winkel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie hadden luiers aan voor een foto sessie? Waar haal je die shit vandaan zeg![]()
Sukkel wordt op FOK! niet gezien als scheldenquote:
Geen ideequote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie hadden luiers aan voor een foto sessie? Waar haal je die shit vandaan zeg![]()
Nou binnen een minuut draai je dan toch wel om omdat ik dan maar lief ga doen ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja.. Maar.... Nu is het anders
jij doet altijd lief dus ik heb geen keusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou binnen een minuut draai je dan toch wel om omdat ik dan maar lief ga doen ofzo
Ik leef met de dag, ik wil niet te snel oordelenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja snap je welieder z'n ding
Krijg je wel een note bij 'godverdomme'?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sukkel wordt op FOK! niet gezien als schelden
Luier fetishquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen idee
Was vast Tax zijn idee
gelijk heb je hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik leef met de dag, ik wil niet te snel oordelen
Lijkt me niet eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijg je wel een note bij 'godverdomme'?
Geen idee. Bij kanker sowiesoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijg je wel een note bij 'godverdomme'?
*ughum*quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen idee
Was vast Tax zijn idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja goed van jequote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja weet ik, wou even kijken of jij het ook nog wist
Ja ik heb er ook wat minder moeite mee. Er bestaat namelijk een verschil tussen spotten en schelden. maar die discussie gaan we hier maar niet aanquote:
ik heb ook een poging gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je sukkel zei? Lol, nee daar krijg je geen note voor hoor
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
*ughum*
Nee stewie dit was niet mijn idee
Hypo is de schuldige en prom regelde de luiers..ik vind dat het jouw idee wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
*ughum*
Nee stewie dit was niet mijn idee
Hypo is de schuldige en prom regelde de luiers..WeirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dan heb je een beetje pech want dat was het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat het jouw idee was
Sweet dreams Pampersquote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ok het wordt eng ik ben weg hier
Doeislaap lekker alvast iedereen
Slaaplekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Doeiquote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Die is al wegquote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
Heeft sof al vroegtijdig trusten gezegd of komt ze nog terug?
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Gielquote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Zo, we zijn Giel flink de grond in aan het stampen.[ afbeelding ]
Geen idee maar dit kwam in me opquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
Oke, Beyoncés beste liedje volgens jullie? Ik ben inspiratieloos, ik weet niet welke ik nu moet luisteren!
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Giel is een achterlijke downie. Op de radio meent ie dat ie stoer is en als je hem aanspreekt in een lift is ie bang, flikker.
Ik dacht dat dit Destiny's Child was eigenljkquote:
Nee mang, niet die feministische troep. Wel energiek nummer en een geweldige choreografie en live echt geweldig ookquote:
omg omgquote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit Destiny's Child was eigenljk
Vind het wel een vrolijk liedjequote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee mang, niet die feministische troep. Wel energiek nummer en een geweldige choreografie en live echt geweldig ook
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg omg
Half-true, op de Super Bowl hebben ze 'm met zn drieen gedaan
Deze bedoel ik nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Deze heb ik altijd wel leuk gevonden trouwens
Ja ofcourse, alle DC-tracks zijn geweldig, op de nieuwste, 'Nuclear' na. Bah gadver wat een baggernummer.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Deze heb ik altijd wel leuk gevonden trouwens
Ook goed. HAHAquote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ook goed. HAHA
En van de liedjes van het minder hiphop/R&B maar meer ballads enzo of hoe ze dat ook willen labelen, vind ik deze echt heel vet
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tjerretie-song.
(charity in Cheryl Morero taal hihaho)
Ja die vind ik dus als je em op de radio hoort echt heel lawaaierig overkomen, hoor hem liever acoustischquote:
Hoi, doei?quote:
Ik hou wel van een beetje lawaaiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus als je em op de radio hoort echt heel lawaaierig overkomen, hoor hem liever acoustisch
Ben je nou al klaar met je pp?quote:
Fijn dat je hem af en toe nog op de hoogte houdt ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee
God......
Ik bid tot u.
Ik leef nog.
Amen
Best leuk inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit vind ik d'r leukste hit-liedje
En van Kelly Rowland 'Dilemma' uiteraard
Zo hoort dat, ik ben belangerijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je hem af en toe nog op de hoogte houdt ja.
quote:
quote:
Mensen komen op laatste dingen nog aan met belangrijke dingen voor in de ppt terwijl we heel vakantie hebben gehadquote:
You must not know bout me you must not know bout mequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen komen op laatste dingen nog aan met belangrijke dingen voor in de ppt terwijl we heel vakantie hebben gehadEn dan nog lopen zeiken ook
Gossiemijnequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen komen op laatste dingen nog aan met belangrijke dingen voor in de ppt terwijl we heel vakantie hebben gehadEn dan nog lopen zeiken ook
quote:
Terugzeikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog wel leuker dan alle Beyonce-solo liedjes tbh...quote:
Je moet ook altijd zeggen dat je niets weet, dan komen mensen nooit meer naar je toe om dingen te vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Niemand mag voortaan weten dat ik goed ben met ppt en word
Je gebruikt wel WordArt hoop ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Niemand mag voortaan weten dat ik goed ben met ppt en word
keihard negerenquote:
Ja. die zijn daar goed in.quote:
ja met comic sans MSquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je gebruikt wel WordArt hoop ik?
Ik plas bij een boom altijd van hoog naar beneden, dan zie je het stromen naar beneden als een waterval op een boomquote:
Mijn hart brak bij het horen van die woordenquote:
Ik zet ook random smileys en low res pictures want daar geilt iedereen opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn hart brak bij het horen van die woorden
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik plas bij een boom altijd van hoog naar beneden, dan zie je het stromen naar beneden als een waterval op een boom
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nog wel leuker dan alle Beyonce-solo liedjes tbh...
Maar daarna hield het ook wel op bij Kelly, ze heeft sommige leuke liedjes maar geen echte 'hits'.
Avenir weglatenquote:
Ben er niet heel gek van.quote:
Ze heeft de laatste tijd echt heel veel music video's uit met andere artiesten die eigenlijk niet verder komen dan 10 miljoen viewsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Dit was nog wel leuk though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal najaar 2012![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft de laatste tijd echt heel veel music video's uit met andere artiesten die eigenlijk niet verder komen dan 10 miljoen views
Jammer want sommige zijn echt tofZe begon zo goed toen met KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal najaar 2012
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
Welke fucker heeft op vind ik leuk geklikt?
Jaquote:
Okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
Ja eigenlijk wel ja al duurde dat niet langquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze eerder een succesvolle solocarriere had dan Beyonce?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok
Geeft niet, ik had het een keer bij een porno site
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok
Geeft niet, ik had het een keer bij een porno site
ghehe klopt. maar Beyonce was binnen DC toch al veel groter natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ja al duurde dat niet lang
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 4 maart 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 504 mrstylo
002. 400 JR-Style-93
003. 324 kapiteintje
004. 312 AldoTheApache
005. 268 supersof
006. 266 KnutdeIJsbeer
007. 262 Karina
008. 257 Stuart
009. 246 Doublepain
010. 243 LompeHork
011. 238 Smack10
012. 227 JRRY
012. 227 Dj_Day-V
014. 226 muhahaha
014. 226 promisionxexposed
014. 226 ToT
017. 214 Rockiejj
017. 214 Aldo-MC
019. 209 Vaseline_
020. 207 johannes_vermeer
021. 205 Cactus1
022. 195 arachide.
023. 191 hamerhaaitje
024. 186 Piye
025. 185 RensAjacied
025. 185 vandermar
Klik hier voor meer stats
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ok, dit was een grapje..
Maar stel je voor
Ja, chill en dodelijk zoals altijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje hoe was t in mn hometown vandaag?
quote:
Die categorie heb ik nog nooit zien staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]___
Ligt er meer aan welk genre je bekijkt. Tentakelseks enzo, nee hoeft niet op facebook te staan.
Geen idee eigenlijk of dat binnen DC zo was. Wel grappig dat ik geen idee heb wie die ander is trouwensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ghehe klopt. maar Beyonce was binnen DC toch al veel groter natuurlijk
Wat mist aan Kelly Rowland is een identiteit, een reden om een horde fans achter je te hebben, zoals Beyonce, Lady Gaga en Rihanna dat hebben.
Michelle Williams. En dan niet die actricequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk of dat binnen DC zo was. Wel grappig dat ik geen idee heb wie die ander is trouwens
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die categorie heb ik nog nooit zien staan
Klinkt als iets wat japanners doen
Doet die eigenlijk nog iets dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michelle Williams. En dan niet die actrice
Mij eigenlijk ook wel. Had niet zo gek veel tijd vandaagquote:
quote:
Vooral op FOK! zoeken naar seks-contactenquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
En dan zo kijken van wat doe jij nou stomme trut
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maarja weet je, Beyonce was natuurlijk dochter van de manager, altijd voorgetrokken. Terecht, ze is vocaal etc. wel de beste
[ afbeelding ]
die middelste 2 zijn weggegaan uit zichzelf, en nu gaat B. niet meer met haar vader om
Toen ik je voor het eerst zagquote:
Beyonce's vader deed zowat alles bij album 1-3 en d'r 4e album in 2011 heeft ze helemaal zelf gemanagerdquote:
Jij wordt later zo'n Beyoncé-kenner bij RTL Boulevardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce's vader deed zowat alles bij album 1-3 en d'r 4e album in 2011 heeft ze helemaal zelf gemanagerd
Ze was 'm zat.
Toch ergens wel jammer als je relatie met je vader zo aflooptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce's vader deed zowat alles bij album 1-3 en d'r 4e album in 2011 heeft ze helemaal zelf gemanagerd
Ze was 'm zat.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij wordt later zo'n Beyoncé-kenner bij RTL Boulevard![]()
JAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij wordt later zo'n Beyoncé-kenner bij RTL Boulevard![]()
Ja, en dr pa ging ook vreemd bij een andere vrouw. Wist je dat Beyonce een heel klein halfbroertje (of zusje weet ik veelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch ergens wel jammer als je relatie met je vader zo afloopt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 11 uur gaan slapen[ afbeelding ]
me2.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 11 uur gaan slapen[ afbeelding ]
Triest welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, en dr pa ging ook vreemd bij een andere vrouw. Wist je dat Beyonce een heel klein halfbroertje (of zusje weet ik veel) heeft
Trustenquote:
Ja ekt wel. Maar ze moet niet zeuren ze is rijk, heeft veel fans, een prima man (niet al te knap maar whocares) en een mooie carriere.quote:
psssttquote:
Trustenquote:
steek in je rug allezquote:
no shit xdxdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hey ik heb de nieuwe spytool ontdekt
Het is dat gele sherlock linkje
SHERLOCK XDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hey ik heb de nieuwe spytool ontdekt
Het is dat gele sherlock linkje
Paar uur geledenquote:
met je muzieksmaak ga ik trouwenquote:
Forum Opties | |