ja.. Maar.... Nu is het andersquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo lig je meestal als we gaan slapen dus..
Ok
[..]
Was voor een foto vrijdagprom had er ook 1 aan
Jullie hadden luiers aan voor een foto sessie? Waar haal je die shit vandaan zegquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo lig je meestal als we gaan slapen dus..
Ok
[..]
Was voor een foto vrijdagprom had er ook 1 aan
Omdat je sukkel zei? Lol, nee daar krijg je geen note voor hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
SHO / Giel Beelen maakt Whoopi Goldberg boos
ohkijk daar komt mijn volgende note aan.
true truequote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, wie weet word dan mn piel eraf gesneden en door de wc gespoeld.
Je kan niemand vertrouwen
Waar dan wel voorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je sukkel zei? Lol, nee daar krijg je geen note voor hoor
Bij de winkel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie hadden luiers aan voor een foto sessie? Waar haal je die shit vandaan zeg![]()
Sukkel wordt op FOK! niet gezien als scheldenquote:
Geen ideequote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie hadden luiers aan voor een foto sessie? Waar haal je die shit vandaan zeg![]()
Nou binnen een minuut draai je dan toch wel om omdat ik dan maar lief ga doen ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja.. Maar.... Nu is het anders
jij doet altijd lief dus ik heb geen keusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou binnen een minuut draai je dan toch wel om omdat ik dan maar lief ga doen ofzo
Ik leef met de dag, ik wil niet te snel oordelenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja snap je welieder z'n ding
Krijg je wel een note bij 'godverdomme'?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sukkel wordt op FOK! niet gezien als schelden
Luier fetishquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen idee
Was vast Tax zijn idee
gelijk heb je hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik leef met de dag, ik wil niet te snel oordelen
Lijkt me niet eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijg je wel een note bij 'godverdomme'?
Geen idee. Bij kanker sowiesoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijg je wel een note bij 'godverdomme'?
*ughum*quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen idee
Was vast Tax zijn idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |