http://www.telegraaf.nl/p(...)t_Whoopi_boos__.htmlquote:Giel Beelen maakt Whoopi Goldberg boos
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het leek Giel Beelen maandag wel een goed idee om Whoopi Goldberg in alle vroegte op te bellen, maar de Amerikaanse ster dacht daar heel anders over...
Giel belde maandagmorgen meerdere Amsterdamse hotels in de hoop te kunnen spreken met Whoopi, die zondag in Scheveningen de première van Sister Act bijwoonde. De brutale dj had beet bij het Amstel Hotel en kreeg haar live op de radio aan de telefoon.
"Waarom bel je me zo vroeg?", was Whoopi's eerste reactie. Giel antwoordde: "Ik was maar wat aan het proberen en ik dacht dat je misschien wel in het Amstel Hotel slaapt. En nu heb ik je te pakken." Giels gesprekspartner was duidelijk niet gediend van het telefoontje en hing direct op na de woorden: "Leuk dat iedereen nu weet waar ik ben."
"Ik had haar nog nooit gesproken. Ik hoop ook niet dat ze heel boos op me is", zegt de 3FM-dj maandagavond in Shownieuws. "Ik snap het ook wel hoor. Ik denk dat ze er klaar mee was omdat het zo vroeg was."
Beetje rustig over Giel okquote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
Sukkel.
Whoopi Goldberg de wereldster wakkerbellen is net als de koningin van de trap afduwen
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Giel is de grootste teringmongool op aarde. Als hij je belt moet je je telefoon verbranden en het land uit vluchten.
Haha, jij maakt m'n dag. Of de resterende 17 minuten dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Giel is de grootste teringmongool op aarde. Als hij je belt moet je je telefoon verbranden en het land uit vluchten.
So true. Misselijkmakend uit de hoogte. Aandachtsgeil mannetje die denkt dat hij een monopolie heeft op radio maken en oordelen wat goede muziek is en wat nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Deze woorden zeggen over God Gielquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
So true. Misselijkmakend uit de hoogte. Aandachtsgeil mannetje die denkt dat hij een monopolie heeft op radio maken en oordelen wat goede muziek is en wat niet
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Giel is een achterlijke downie. Op de radio meent ie dat ie stoer is en als je hem aanspreekt in een lift is ie bang, flikker.
Lekker voor hem, beetje zijn angst dom weg lachen en stoer in de micro praten haha. Hij zat heel die uitzending wel met geknepen billetjes.quote:
Ik verblijf zo nu en dan wel eens in een hotel, en dat is een halszaak. Geloof er dan ook geen flikker van.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
Wat een stelletje kneuzen bij de receptie ook, dat ze zo doorverbinden
* JRRY meldt zichquote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef spierbal het volgende:
Alsof iemand een neuqck geeft om Whoopie met dr modderlichaam
Daar scoren ze idd geen punten mee en kan ze grote klanten kosten. Nou is het Amstel ook niet meer wat het geweest is natuurlijk, maar dit is wel heel erg dom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef static het volgende:
[..]
Ik verblijf zo nu en dan wel eens in een hotel, en dat is een halszaak. Geloof er dan ook geen flikker van.
Amstel = Intercontinental. Niet de beste maar zeker niet een B&B.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:03 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Daar scoren ze idd geen punten mee en kan ze grote klanten kosten. Nou is het Amstel ook niet meer wat het geweest is natuurlijk, maar dit is wel heel erg dom.
Niet bepaald.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Lekker voor hem, beetje zijn angst dom weg lachen en stoer in de micro praten haha. Hij zat heel die uitzending wel met geknepen billetjes.
Metz of Giel?quote:
Juist Metz, daarom huur je voor je vakantievideo videoclip in Miami ook 50-dollar-straathoertjes in om met je te komen dansen op het hoekje van je balkon dat je nog net kunt laten filmen zonder de overduidelijke cheapness van je verblijf prijs te geven aan je 12-jarige youtube followers én daarom rap je ook maar wat enthousiast mee in een videoclip ter promotie van een bordeel:quote:"Kom je rollen met een true OG, oveseas, vieze flows, ik heb geen liefde voor die vieze ho's"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |