Je kan ze ook tot bloedens toe laten slaan door je partnerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, wattan..
Me ogen moeten rood zijn als ik ga slapen
Ik wou net gaan kijken hoeveel posts je had en ik wild eje verbeteren maar je had jezelf al verbeterd, verdikkiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Net zoveel notes als mijn leeftijd. Toevallig
Mhaw ik hou er niet zo van om luiers te dragenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het stond je wel enorm sexy hoor
Ja, het is de drank die mijn hersens aantastquote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wou net gaan kijken hoeveel posts je had en ik wild eje verbeteren maar je had jezelf al verbeterd, verdikkie
En dat heeft invloed op me mentale bewustzijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ze ook tot bloedens toe laten slaan door je partner
valt me van je tegen, ik keer mij wel naar de muur toequote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik hou er niet zo van om luiers te dragen
Maar je doet het wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik hou er niet zo van om luiers te dragen
als ze hard genoeg slaat welquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat heeft invloed op me mentale bewustzijn?
Als je liefde wil wilt de andere een kind en relatie..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wil het liefst alleen seks?
Misschien wordt je daar ook wel high van.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat heeft invloed op me mentale bewustzijn?
Ja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je liefde wil wilt de andere een kind en relatie..
Weet je hoe zwaar dat is voor mij.. druk leven
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze hard genoeg slaat wel
Nee, eerder koquote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wordt je daar ook wel high van.
Poesje.quote:
Zo lig je meestal als we gaan slapen dus..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
valt me van je tegen, ik keer mij wel naar de muur toe
Was voor een foto vrijdagquote:
ja snap je welquote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje zie ik niet echt zitten..
Het perfecte leventje
Wat is voor jou het perfecte leven dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje zie ik niet echt zitten..
Het perfecte leventje
Ja, wie weet word dan mn piel eraf gesneden en door de wc gespoeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja dan heb je ook geen flauw benul wat er om je heen gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |