Ben je nou al klaar met je pp?quote:
Fijn dat je hem af en toe nog op de hoogte houdt ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee
God......
Ik bid tot u.
Ik leef nog.
Amen
Best leuk inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit vind ik d'r leukste hit-liedje
En van Kelly Rowland 'Dilemma' uiteraard
Zo hoort dat, ik ben belangerijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je hem af en toe nog op de hoogte houdt ja.
quote:
quote:
Mensen komen op laatste dingen nog aan met belangrijke dingen voor in de ppt terwijl we heel vakantie hebben gehadquote:
You must not know bout me you must not know bout mequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen komen op laatste dingen nog aan met belangrijke dingen voor in de ppt terwijl we heel vakantie hebben gehadEn dan nog lopen zeiken ook
Gossiemijnequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen komen op laatste dingen nog aan met belangrijke dingen voor in de ppt terwijl we heel vakantie hebben gehadEn dan nog lopen zeiken ook
quote:
Terugzeikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog wel leuker dan alle Beyonce-solo liedjes tbh...quote:
Je moet ook altijd zeggen dat je niets weet, dan komen mensen nooit meer naar je toe om dingen te vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Niemand mag voortaan weten dat ik goed ben met ppt en word
Je gebruikt wel WordArt hoop ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Niemand mag voortaan weten dat ik goed ben met ppt en word
keihard negerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |