ja goed van jequote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja weet ik, wou even kijken of jij het ook nog wist
Ja ik heb er ook wat minder moeite mee. Er bestaat namelijk een verschil tussen spotten en schelden. maar die discussie gaan we hier maar niet aanquote:
ik heb ook een poging gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je sukkel zei? Lol, nee daar krijg je geen note voor hoor
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
*ughum*
Nee stewie dit was niet mijn idee
Hypo is de schuldige en prom regelde de luiers..ik vind dat het jouw idee wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
*ughum*
Nee stewie dit was niet mijn idee
Hypo is de schuldige en prom regelde de luiers..WeirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dan heb je een beetje pech want dat was het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat het jouw idee was
Sweet dreams Pampersquote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ok het wordt eng ik ben weg hier
Doeislaap lekker alvast iedereen
Slaaplekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Doeiquote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Die is al wegquote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
Heeft sof al vroegtijdig trusten gezegd of komt ze nog terug?
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Gielquote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Zo, we zijn Giel flink de grond in aan het stampen.[ afbeelding ]
Geen idee maar dit kwam in me opquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
Oke, Beyoncés beste liedje volgens jullie? Ik ben inspiratieloos, ik weet niet welke ik nu moet luisteren!
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Giel is een achterlijke downie. Op de radio meent ie dat ie stoer is en als je hem aanspreekt in een lift is ie bang, flikker.
Ik dacht dat dit Destiny's Child was eigenljkquote:
Nee mang, niet die feministische troep. Wel energiek nummer en een geweldige choreografie en live echt geweldig ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |