SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
lekker faxen heel de dag echt genot
Dat is gemeen!!!!!!!!1quote:
Mensenvleesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is gemeen!!!!!!!!1
Kip en koe eten is niet gemeen
grgr dubbele standaard
iel geyle voorovergebukte spermadumpplaatsquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je gekkk die ik nu heb is hello kitty
in mn fobo is konijn ui te bewonderenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe maar zo, verwar me maar!!!1 Das toch geen konijn UI danDas een poez!
Slaap lekker sneeuwvrouwtje.quote:
harasho, a kak dela?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Furdinand het volgende:
Здравствуйте, вязанок хвороста. Как поживаешь?
Ik ken het beide niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:05 schreef Zeroku het volgende:
Of kun je 't alleen in google translate cyrillisch?
Noesquote:
JA WOW HE?! HOLY FUCK MAN! SUPER WARM GISTEREN!quote:
VITAMINE DEEEEEEEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA WOW HE?! HOLY FUCK MAN! SUPER WARM GISTEREN!
Hihiquote:
gewoon doen. 15 graden vandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiIk ben alleen altijd wel gelijk heel optimistisch en denk dan dat ik best al jurkjes uit de kast kan trekken. Maar dat kan helemaal niet, want dat is koud.
ghehequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiIk ben alleen altijd wel gelijk heel optimistisch en denk dan dat ik best al jurkjes uit de kast kan trekken. Maar dat kan helemaal niet, want dat is koud.
Oke, ga ik doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ghehe
En gewoon doen idd, legging/panty eronder en gaan
Is die van jou ook zo geschift?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef Omdatappel het volgende:
Helemaal z'n mandje op de meest zonnige plek in huis gezet, gaat 'ie er niet eens in zitten, stomme nijn.
ziet er uit als hij net wakker wordtquote:
Panty wordt het ja. Nouja, als ik 'm niet genoeg aandacht geef, bijt ie in mijn arm. Niet hard, maar gewoon om even te laten weten dat hij de baas is en graag nu aandacht wil. En als ik 'm wil borstelen rent ie keihard weg naar zijn kooi, verkracht daar zijn knuffelbeertje en komt dan weer terug aandacht vragen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Omdatappel het volgende:
Panty onder rokje of jurkje is beter dan legging.Leggings doen me altijd denken aan spijkerrokjes.
En mijn konijn is niet goed wijs, Bloemps. Die van jou ook al? Wat doet 'ie?
Combineer je het met spijkerrokjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haten op leggings, why
Ik doe niks anders, kom maar haten
Nou, ik wil 'm wel leren dweilenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je 'm al geprobeerd als dweil?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Combineer je het met spijkerrokjes?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Panty wordt het ja. Nouja, als ik 'm niet genoeg aandacht geef, bijt ie in mijn arm. Niet hard, maar gewoon om even te laten weten dat hij de baas is en graag nu aandacht wil. En als ik 'm wil borstelen rent ie keihard weg naar zijn kooi, verkracht daar zijn knuffelbeertje en komt dan weer terug aandacht vragen.Waar zijn we aan begonnen.
Moet 'ie gewoon achter z'n fluffy bips opruimen, potjandikkie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik wil 'm wel leren dweilenHij maakt toch een bende joh
Overal stro door de kamer.
Ja dat wel, is een echte knuffelkont. Maar hij blijft niet rustig op schoot liggen ofzo, hij staart je meer aan. Dwaasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Grutjes, klinkt wel ernstig ja. Maar hij is verder wel knuffelig? Die van mij totaal niet namelijk, echt zo jammer. Had me hele avonden film kijken op de bank met nijn op schoot ingebeeld alles.
Vind ik ook, zeg ik steeds tegen 'm maar dat doet ie niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moet 'ie gewoon achter z'n fluffy bips opruimen, potjandikkie.
Maar jij bent awesome, dus jij zal dan de uitzondering zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent awesome, dus jij zal dan de uitzondering zijn.
Hier in de biblebelt wordt het gewoon op de foute manier gedragen alles, echt ernstig.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent awesome, dus jij zal dan de uitzondering zijn.
Hier in de biblebelt wordt het gewoon op de foute manier gedragen alles, echt ernstig.
Hehe, gek beest. Hij ziet er wel cute uit in ieder geval. Maar nijnen sowieso.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat wel, is een echte knuffelkont. Maar hij blijft niet rustig op schoot liggen ofzo, hij staart je meer aan. Dwaas
[..]
Vind ik ook, zeg ik steeds tegen 'm maar dat doet ie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh trouwens, ik heb zulke leuke jurkjes besteld johBohh. Even plaatjes zoeken.
nee, dat komt door de ondervoedingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hoop alleen niet dat dat doodse hoofd door het jurkje komt.
alle gelovigen eigen welquote:
Ja joh, ben niet zo snel.quote:
Ik hoop het wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja joh, ben niet zo snel.
Maar toffff, blauw is leuk! Denk dat dat kind gewoon standaard zo'n uitdrukking heeft. Beetje zombie-like wel.
Zullen vast leuk staan bij je.
Mwah, weenie. Geloof hoeft van mij niet meer, teveel opgedrongen.quote:
Goede graadmeter.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:21 schreef Bloempje. het volgende:
Even douchen. Sherlock begint mijn handen af te likken, blijkbaar ben ik vies.
Oeh, waar besteld?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop het wel jaZe komen misschien vandaag al
okequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mwah, weenie. Geloof hoeft van mij niet meer, teveel opgedrongen.
Daarvoor hoeven nog niet alle gelovigen naar te zijn.
Mwah, kan beter. Beetje ziekjes, dus binnen van de zon genieten maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
maar echt praktiserende fundi's of hoe je het wil noemen zijn wel vervelend
maar hoe ist verder met mevrouw appel? van de zon aan het genieten?
ook wat snotterig, maar wordt op zich wel weer vrolijk van dit weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mwah, kan beter. Beetje ziekjes, dus binnen van de zon genieten maar.
Hoe gaat het met jou?
Zon is wel fijn altijd ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook wat snotterig, maar wordt op zich wel weer vrolijk van dit weer
al zit ik natuurlijk ook binnen
Pff Google translate is niet nodig...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:05 schreef Zeroku het volgende:
Of kun je 't alleen in google translate cyrillisch?
Patser.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Pff Google translate is niet nodig...
Хорошо, Как дела? Zei je. Wat "prima, hoe gaat het met je?" Betekent. Beter antwoord had gewoon "А ты?" Geweest. Aangezien ik het eerst vroeg.
Waarom Al Die Hoofdletters.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Pff Google translate is niet nodig...
Хорошо, Как дела? Zei je. Wat "prima, hoe gaat het met je?" Betekent. Beter antwoord had gewoon "А ты?" Geweest. Aangezien ik het eerst vroeg.
Ja alleen die К had geen hoofdletter moeten zijn. En met die а had het wel gekund ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom Al Die Hoofdletters.
En je vergat mijn A.
Doe oor op oor, snel. Misschien helpt het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn oortjes zijn dood aan het gaan.
hand op kabel deed wel even wonderen, maar ja. Stom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe oor op oor, snel. Misschien helpt het.
Pull & Bear, nog 1 dag 50 % korting op een zooi dingenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:48 schreef Omdatappel het volgende:
Bloeeeem, ik wil ook jurkjes kopen nu.
Privet.quote:
nee dan word ik uitgelachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een Russisch fantopic furdinand.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Furdinand het volgende:
Maar hier doe jullie tenminste een beetje alsof jullie mij mogen.
Ahja, die site is wel handig ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef Furdinand het volgende:
www.busuu.comeigenlijk leer ik het overal op het internet maar ik vind busuu wel een leuke site.
Oh, fijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hand op kabel deed wel even wonderen, maar ja. Stom.
Ik heb Mong geadopteerd
Ik heb geen geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pull & Bear, nog 1 dag 50 % korting op een zooi dingen
Waarom poseert avril lavigne in al die kleren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.pullandbear.co(...)3/PRINT%20SWEATSHIRT
Deze allemaal kopen en dan meeten en cupcakes maken en alles.
Was het maar avril, dit meisje maakt me bang. Al die modellen op die site trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom poseert avril lavigne in al die kleren?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom poseert avril lavigne in al die kleren?
nee, dankje. ik drink mijn koffie liever zwartquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Braaf, willen jullie een suikerklontje nu?
jij kunt je toch echt niet aangesproken voelen als kb dikkerds zegtquote:
Oh, maar ik luister naar heel veel. Ik noem Furdi soms dikkie, luistert hij ook naar, maar hij is heul niet dik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kunt je toch echt niet aangesproken voelen als kb dikkerds zegt
hai apfel
maar ben je ook opgestaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar ik luister naar heel veel. Ik noem Furdi soms dikkie, luistert hij ook naar, maar hij is heul niet dik.
Hai.
Ik ben wel dik hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar ik luister naar heel veel. Ik noem Furdi soms dikkie, luistert hij ook naar, maar hij is heul niet dik.
Hai.
Je bent zelf zacht en knuffelig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leugens, je buik is wel lekker zacht en knuffelig though.
het is ooiro hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik vin helemaaal mooi hondred uuro helemaall mooi man
nee, het is al lichtquote:
goedzo meisje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okedan ga ik me maar omkleden en klaarmaken voor school en zulks
Ikweettochquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen haat jegens Bloempje. oneluv
Tomb Raider nu is niet slecht maar voelt voor mij als een rip off van de Uncharted games. Die deed alles beter; verhaal, puzzels, omgevingen en actie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
de game tomb raider is cool mangs! lekker actie en een coole chick van 21 die op wild avontuur gaat en herten met pijl en boog kapotschiet lol
gaat het over jou kb, jij bent 21 tock
Exacte tegenovergestelde van een normaal mens. 'S zomers achter de computer en 's winters niet.quote:
Ze hebben erg veel gejat van Uncharted en Arkham Asylum/City. Maar niet op een irritante manier vind ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Tomb Raider nu is niet slecht maar voelt voor mij als een rip off van de Uncharted games. Die deed alles beter; verhaal, puzzels, omgevingen en actie.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Exacte tegenovergestelde van een normaal mens. 'S zomers achter de computer en 's winters niet.
quote:
zij gelei ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
kb is madjelly dat je niet lief doet voor haar iel
ze glibbert van haar stoel aan de gedachte van jouquote:
eerder door diarree ja dat ik krijg van hemquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze glibbert van haar stoel aan de gedachte van jou
Trquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze glibbert van haar stoel aan de gedachte van jou
ik tr jouw aanwezigheidquote:
van mij ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerder door diarree ja dat ik krijg van hem
ik TR je uiquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb jouw aanmelding ge-tr-ed!
kom maar opquote:
harder harderquote:
okquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
harder harderstuur de modjes op me af
haterquote:
ik heb potjandosie niks gedaan menquote:
Tot 6 uur, toen viel ik in slaapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik viel in slaap sry cosmo heb je d ehele nacht gewacht?
Godsammequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat gevoelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
Klinker, waarom is het strikje van je UI grijs?
somsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hhmmm. Maar roze is een hele mooie kleur!
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
lastfm verwijderd deed er toch niks meer mee sinds sept 2012 ofzo
Ja dus niet dat je je opeens afvraagt waar ik gebleven ben volgende keer als je op je profiel kijkt.quote:
Bawquote:
staat genoteerd brahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dus niet dat je je opeens afvraagt waar ik gebleven ben volgende keer als je op je profiel kijkt.
Kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
beach stuur me ff een torrentje naar simcity dan
jmrjmrquote:
Is nog niet gecracked denk ikquote:
komt welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Is nog niet gecracked denk ik
Ja ben er onlangs aan begonnen, is wel okeeJIj dan???
Geld geven aan een sp spel van 5 uur wat een enorme rip off is van de Uncharted gamesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komt wel
zit er een uur of 2 in, eerste uur was een veredelde cutscenedaarna was het wel oké, niets geweldig, nog niet zeker of ik er mijn geld aan wil geven
WAAG HET EENSquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
cosmo als ik deze ooit ergens kan kopen dan ben ik inderdaad je zonnetje want dan glinster ik helemaal
koop hem voor me.
Uncharted niet gespeeld dus geen idee, sowieso consolequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Geld geven aan een sp spel van 5 uur wat een enorme rip off is van de Uncharted games
Wat ironisch is omdat Uncharted een soort van TR rip-off isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Geld geven aan een sp spel van 5 uur wat een enorme rip off is van de Uncharted games
waarom gier? je gaat toch geen geld uitgeven aan iets als je niet weet of het leuk is of wel?quote:
Sommige titels zijn het waardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uncharted niet gespeeld dus geen idee, sowieso consoleen dacht dat het maar iets van 12 uur was ja
Mwah, in alles een enorme verbetering.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat ironisch is omdat Uncharted een soort van TR rip-off is
Omdat altijd geld uitgeven!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom gier? je gaat toch geen geld uitgeven aan iets als je niet weet of het leuk is of wel?
nog niets anno 2013quote:
EA ga alsjeblieft weg.quote:
Geen idee, is nog niet uit. Sowieso pre-order ik 'm niet.quote:
Preorder doe ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, is nog niet uit. Sowieso pre-order ik 'm niet.
Inderdaad, zo stomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |