Kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
beach stuur me ff een torrentje naar simcity dan
jmrjmrquote:
Is nog niet gecracked denk ikquote:
komt welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Is nog niet gecracked denk ik
Ja ben er onlangs aan begonnen, is wel okeeJIj dan???
Geld geven aan een sp spel van 5 uur wat een enorme rip off is van de Uncharted gamesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komt wel
zit er een uur of 2 in, eerste uur was een veredelde cutscenedaarna was het wel oké, niets geweldig, nog niet zeker of ik er mijn geld aan wil geven
WAAG HET EENSquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
cosmo als ik deze ooit ergens kan kopen dan ben ik inderdaad je zonnetje want dan glinster ik helemaal
koop hem voor me.
Uncharted niet gespeeld dus geen idee, sowieso consolequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Geld geven aan een sp spel van 5 uur wat een enorme rip off is van de Uncharted games
Wat ironisch is omdat Uncharted een soort van TR rip-off isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Geld geven aan een sp spel van 5 uur wat een enorme rip off is van de Uncharted games
waarom gier? je gaat toch geen geld uitgeven aan iets als je niet weet of het leuk is of wel?quote:
Sommige titels zijn het waardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uncharted niet gespeeld dus geen idee, sowieso consoleen dacht dat het maar iets van 12 uur was ja
Mwah, in alles een enorme verbetering.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat ironisch is omdat Uncharted een soort van TR rip-off is
Omdat altijd geld uitgeven!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom gier? je gaat toch geen geld uitgeven aan iets als je niet weet of het leuk is of wel?
nog niets anno 2013quote:
EA ga alsjeblieft weg.quote:
Geen idee, is nog niet uit. Sowieso pre-order ik 'm niet.quote:
Preorder doe ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, is nog niet uit. Sowieso pre-order ik 'm niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |