Goede graadmeter.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:21 schreef Bloempje. het volgende:
Even douchen. Sherlock begint mijn handen af te likken, blijkbaar ben ik vies.
Oeh, waar besteld?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop het wel jaZe komen misschien vandaag al
okequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mwah, weenie. Geloof hoeft van mij niet meer, teveel opgedrongen.
Daarvoor hoeven nog niet alle gelovigen naar te zijn.
Mwah, kan beter. Beetje ziekjes, dus binnen van de zon genieten maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
maar echt praktiserende fundi's of hoe je het wil noemen zijn wel vervelend
maar hoe ist verder met mevrouw appel? van de zon aan het genieten?
ook wat snotterig, maar wordt op zich wel weer vrolijk van dit weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mwah, kan beter. Beetje ziekjes, dus binnen van de zon genieten maar.
Hoe gaat het met jou?
Zon is wel fijn altijd ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook wat snotterig, maar wordt op zich wel weer vrolijk van dit weer
al zit ik natuurlijk ook binnen
Pff Google translate is niet nodig...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:05 schreef Zeroku het volgende:
Of kun je 't alleen in google translate cyrillisch?
Patser.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Pff Google translate is niet nodig...
Хорошо, Как дела? Zei je. Wat "prima, hoe gaat het met je?" Betekent. Beter antwoord had gewoon "А ты?" Geweest. Aangezien ik het eerst vroeg.
Waarom Al Die Hoofdletters.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Pff Google translate is niet nodig...
Хорошо, Как дела? Zei je. Wat "prima, hoe gaat het met je?" Betekent. Beter antwoord had gewoon "А ты?" Geweest. Aangezien ik het eerst vroeg.
Ja alleen die К had geen hoofdletter moeten zijn. En met die а had het wel gekund ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom Al Die Hoofdletters.
En je vergat mijn A.
Doe oor op oor, snel. Misschien helpt het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn oortjes zijn dood aan het gaan.
hand op kabel deed wel even wonderen, maar ja. Stom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe oor op oor, snel. Misschien helpt het.
Pull & Bear, nog 1 dag 50 % korting op een zooi dingenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:48 schreef Omdatappel het volgende:
Bloeeeem, ik wil ook jurkjes kopen nu.
Privet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |