nee, het is al lichtquote:
goedzo meisje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okedan ga ik me maar omkleden en klaarmaken voor school en zulks
Ikweettochquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen haat jegens Bloempje. oneluv
Tomb Raider nu is niet slecht maar voelt voor mij als een rip off van de Uncharted games. Die deed alles beter; verhaal, puzzels, omgevingen en actie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
de game tomb raider is cool mangs! lekker actie en een coole chick van 21 die op wild avontuur gaat en herten met pijl en boog kapotschiet lol
gaat het over jou kb, jij bent 21 tock
Exacte tegenovergestelde van een normaal mens. 'S zomers achter de computer en 's winters niet.quote:
Ze hebben erg veel gejat van Uncharted en Arkham Asylum/City. Maar niet op een irritante manier vind ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Tomb Raider nu is niet slecht maar voelt voor mij als een rip off van de Uncharted games. Die deed alles beter; verhaal, puzzels, omgevingen en actie.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Exacte tegenovergestelde van een normaal mens. 'S zomers achter de computer en 's winters niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |