SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
lekker faxen heel de dag echt genot
Dat is gemeen!!!!!!!!1quote:
Mensenvleesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is gemeen!!!!!!!!1
Kip en koe eten is niet gemeen
grgr dubbele standaard
iel geyle voorovergebukte spermadumpplaatsquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je gekkk die ik nu heb is hello kitty
in mn fobo is konijn ui te bewonderenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe maar zo, verwar me maar!!!1 Das toch geen konijn UI danDas een poez!
Slaap lekker sneeuwvrouwtje.quote:
harasho, a kak dela?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Furdinand het volgende:
Здравствуйте, вязанок хвороста. Как поживаешь?
Ik ken het beide niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:05 schreef Zeroku het volgende:
Of kun je 't alleen in google translate cyrillisch?
Noesquote:
JA WOW HE?! HOLY FUCK MAN! SUPER WARM GISTEREN!quote:
VITAMINE DEEEEEEEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA WOW HE?! HOLY FUCK MAN! SUPER WARM GISTEREN!
Hihiquote:
gewoon doen. 15 graden vandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiIk ben alleen altijd wel gelijk heel optimistisch en denk dan dat ik best al jurkjes uit de kast kan trekken. Maar dat kan helemaal niet, want dat is koud.
ghehequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiIk ben alleen altijd wel gelijk heel optimistisch en denk dan dat ik best al jurkjes uit de kast kan trekken. Maar dat kan helemaal niet, want dat is koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |