nee dan word ik uitgelachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een Russisch fantopic furdinand.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Furdinand het volgende:
Maar hier doe jullie tenminste een beetje alsof jullie mij mogen.
Ahja, die site is wel handig ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef Furdinand het volgende:
www.busuu.comeigenlijk leer ik het overal op het internet maar ik vind busuu wel een leuke site.
Oh, fijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hand op kabel deed wel even wonderen, maar ja. Stom.
Ik heb Mong geadopteerd
Ik heb geen geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pull & Bear, nog 1 dag 50 % korting op een zooi dingen
Waarom poseert avril lavigne in al die kleren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.pullandbear.co(...)3/PRINT%20SWEATSHIRT
Deze allemaal kopen en dan meeten en cupcakes maken en alles.
Was het maar avril, dit meisje maakt me bang. Al die modellen op die site trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom poseert avril lavigne in al die kleren?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom poseert avril lavigne in al die kleren?
nee, dankje. ik drink mijn koffie liever zwartquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Braaf, willen jullie een suikerklontje nu?
jij kunt je toch echt niet aangesproken voelen als kb dikkerds zegtquote:
Oh, maar ik luister naar heel veel. Ik noem Furdi soms dikkie, luistert hij ook naar, maar hij is heul niet dik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kunt je toch echt niet aangesproken voelen als kb dikkerds zegt
hai apfel
maar ben je ook opgestaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar ik luister naar heel veel. Ik noem Furdi soms dikkie, luistert hij ook naar, maar hij is heul niet dik.
Hai.
Ik ben wel dik hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar ik luister naar heel veel. Ik noem Furdi soms dikkie, luistert hij ook naar, maar hij is heul niet dik.
Hai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |