Dan ben ik raar, want ik vind het altijd fijn te weten hoe het met anderen gaat, dus ook met fokkersquote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Ziba het volgende:
Goed, bezig met tas inpakken, zo slapen en morgen eindelijk weg. En ik bedenk me nu dat het op zich best raar is om neer te zetten hoe je je nu voelt want in feite interesseert het niemand iets want niemand kent elkaar
Oké, ik vind het ook altijd fijn om te weten van mensen die mij interesseren maar verder interesseert het mij niet heel erg hoe het met iemand gaat die ik niet 'ken'.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ben ik raar, want ik vind het altijd fijn te weten hoe het met anderen gaat, dus ook met fokkers
So true. En zeg je irl een keer dat het minder gaat, tegen mensen die het gewoon oppervlakkig vragen aan je, dan gaan ze er niet op in.. Oftewel, irl hoeven ze het alleen te vragen aan me als het ze ook echt interesseert.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef pietkanarie het volgende:
Ik lees hier ook graag, met dezelfde reden. Gewoon even weten hoe het met iedereen gaat, ook al ken ik niemand hier in het echt (denk ik). Grappige is ook... als je mensen in het echt vraagt: "hoe gaat het?" dan krijg je als standaard antwoord "goed". Hier vertellen mensen wat meer en dat interesseert me wel.
Oké wat ga je doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Ziba het volgende:
Goed, bezig met tas inpakken, zo slapen en morgen eindelijk weg. En ik bedenk me nu dat het op zich best raar is om neer te zetten hoe je je nu voelt want in feite interesseert het niemand iets want niemand kent elkaar
En over 3 dagen bedenk je, "hmmz, volgens mij moest dat in een andere volgorde?!"quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef ArnosL het volgende:
Goed, overmorgen waarschijnlijk m'n eerste auto kopen. Nu nog het maandelijkse salaris om de auto te betalen
Ieder z'n ding tochquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oké, ik vind het ook altijd fijn om te weten van mensen die mij interesseren maar verder interesseert het mij niet heel erg hoe het met iemand gaat die ik niet 'ken'.Misschien ben ik wel raar en jij normaal.
Nee, 2 april beginnen bij m'n eerste fulltime baan en voor die baan heb ik de auto nodigquote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
En over 3 dagen bedenk je, "hmmz, volgens mij moest dat in een andere volgorde?!"
Ohja, dat heb ik helaas (vind ik) ook dus op dat gebied snap ik je heel goed. Op een forum is het heerlijk anoniem en 'veilig'.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ieder z'n ding tochAls iemand me dan hier een komt wel goed toeroept voel ik mij beter.
IRL doe ik me graag iets stoerder voorEn vrienden continu vertellen hoe ik me voel: Nee
Ja, dat ook inderdaad. Zo'n typische beleefdheidsvraag. Van: "niet dat het me interesseert, maar ik moet toch wat vragen!"quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
So true. En zeg je irl een keer dat het minder gaat, tegen mensen die het gewoon oppervlakkig vragen aan je, dan gaan ze er niet op in.. Oftewel, irl hoeven ze het alleen te vragen aan me als het ze ook echt interesseert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zondagochtend en -middag slapend doorgebracht, maandagnacht 3 uur geslapen dankzij schoolwerk en nu weer de hele nacht doorgewerkt aan verslagen. Normaliter gaat over anderhalf uur de wekker maar ik moet nog zo veel doen. Hopen dat ik met een flinke doses cafeïne de dag doorkom en ik ga m'n werk vanavond afzeggen.
[ Bericht 12% gewijzigd door N22 op 05-03-2013 06:56:15 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
Woon je anti kraak?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:04 schreef Ambipur het volgende:
Godverdomme. Of ik mijn huurhuis uitkan. Ik woon er net 2 dagen. Are u kidding me.
Nee. Via bekende. Contract alles. Ik blijf nog wel even zitten heb ik gezegd. Jammer dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Woon je anti kraak?
OT: Kennelijk heb ik wat slaap tekort
Lekker dan, had diegene in een keer andere plannen voor de woning bedacht oid?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Via bekende. Contract alles. Ik blijf nog wel even zitten heb ik gezegd. Jammer dan.
Zij en haar soon to be ex gaan blijkbaar na 1.5 week samenzijn niet samen. Dit is tevens haar vroegere ex. Met wie ze een kind of 2 heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker dan, had diegene in een keer andere plannen voor de woning bedacht oid?
Lekker danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij en haar soon to be ex gaan blijkbaar na 1.5 week samenzijn niet samen. Dit is tevens haar vroegere ex. Met wie ze een kind of 2 heeft.
Vandaag maar funda.nl lastigvallen. Dit voelt als een FML moment.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net een nieuwe laptop besteld doet mijne oude het ineens weer aarrgh
Misschien kun je hem weer voor (bijna) het aankoopbedrag verkopen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net een nieuwe laptop besteld doet mijne oude het ineens weer aarrgh
Ja kan hem ook weer terugsturen binnen 2 weken maar twijfel nogal omdat deze op sterven na dood is maar ja misschien kan hij nog wel een half jaar mee...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Misschien kun je hem weer voor (bijna) het aankoopbedrag verkopen?
Op sterven na dood, is 'meestal' niet een half jaar doorsukkelen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja kan hem ook weer terugsturen binnen 2 weken maar twijfel nogal omdat deze op sterven na dood is maar ja misschien kan hij nog wel een half jaar mee...
Ja meestal, daar ga je alquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op sterven na dood, is 'meestal' niet een half jaar doorsukkelen..Kan dus elk moment weer opnieuw gebeurd zijn..
![]()
OT.. GoedLekker stukje rondgereden vanmiddag en net goed gegeten
Sigaretten bevatten idd kankerzooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:33 schreef FAUSTINO het volgende:
SIGARETTEN IK WIL EEN PEUK GODVERDOMME KANKERZOOI![]()
zo dat is eruit verder wel goed hoor
NEC UI wat is dezequote:
Waarom denk je dat ik ermee gestopt ben vanwege die zooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sigaretten bevatten idd kankerzooi
[..]
NEC UI wat is deze
OT: tikkeltje zenuwachtig voor m'n tentamens morgen.
Altijd mooier dan jouw UI.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sigaretten bevatten idd kankerzooi
[..]
NEC UI wat is deze
OT: tikkeltje zenuwachtig voor m'n tentamens morgen.
Omg, met wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niet vanzelfquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Mishu het volgende:
Eventjes verschrikkelijk kut. Houd het dan nooit op?
Er een pot gel ingooien om het nat te houdenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:36 schreef Ambipur het volgende:
Mijn krullen willen niet zitten!! Ik heb nu ontplofte schaamhaar lijkt het wel!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Er een pot gel ingooien om het nat te houden![]()
OT: Ik ben moe, maar voel me prima.
quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
ik kan het bijna niet geloven, maar vannacht is er weer een oom van me overleden. in een jaar 6 familieleden, hopelijk not counting.
Gecondondoleerd & knuf!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
ik kan het bijna niet geloven, maar vannacht is er weer een oom van me overleden. in een jaar 6 familieleden, hopelijk not counting.
Pfff.. gaat lekker danquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
Sterkte! En gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
Wow alweer, sterkte..quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef dawg het volgende:
kanker, ouderdom, zelfmoord, euthanasie, hartaanval.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wow alweer, sterkte..
Waaraan zijn ze allemaal overleden als ik vragen mag?
Van wie begrijp je dat? Als het van haar is: met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, dus ik heb een etentje met haar en ze woont niet in de buurt dus ff opzoeken zit er niet in. Maar nu begrijp ik dat er allerlei jongens op haar aan 't azen zijn die haar dus wel dagelijks zien. Bah
Mehquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die blonde, die je zo leuk vonden veel keek haha
Hoe komt dat?quote:
Pff als ik het wist...quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Ot: Thuis. Surrealistisch, alsof ik in de verkeerde film terecht ben gekomen of dat het niet over mij gaat. Eén gesprek gehad op t werk, nu nog mijn andere werk, ws. kan dat pas dinsdagmiddag.
Ook nog ergens vriendinnen mailen/smsen dat het is zoals het is
Ahhh...quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pff als ik het wist...![]()
En wat is er met jou?
Moeilijke raadsels ja?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:34 schreef Luxuria het volgende:
Pfff de smsjes hebben me wel aan het denken gezet...
Reflectieverslagquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Luxuria het volgende:
Vandaag nog even doorbijten met het rot reflectieverslag (waardoor ik ook nog het uit eten van vanavond af moet zeggen).
Dan echt megazin in het weekend!!!
Ja idd, de grootste onzin die er bestaat.quote:
quote:
dan kap je contact af.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef Luxuria het volgende:
Waarom heeft hij dat nou gedaan...Ik wil niet dat mijn gevoelens voor hem terugkomen..
Ga dan even naar de kringloop toe haal je wat meuk en klaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef Ambipur het volgende:
Helemaal gelukkig in een huis waarin ik nog geen TV heb, geen bank, geen tafel niets.
Gast. Hou je opmerking voor je. Er zit hier een heel verhaal aan vast.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ga dan even naar de kringloop toe haal je wat meuk en klaar
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ga dan even naar de kringloop toe haal je wat meuk en klaar
Alsof ik dat weet, goed bedoelde opmerking heb je tenminste wel even tijdelijk een bankstel een tafel een tv voor een paar tientjes afgeleverd voor deur. Krijg je weer je eigen spullen of heb je na een tijd je geld om het nieuw te kopen verkoop je de meuk van de kringloop weer...quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Hou je opmerking voor je. Er zit hier een heel verhaal aan vast.
Ik voel mij niet aangevallen. Ik twijfel of ik nieuwe spullen moet halen voor deze woning of dat ik wacht tot ik iets vasts heb.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Alsof ik dat weet, goed bedoelde opmerking heb je tenminste wel even tijdelijk een bankstel een tafel een tv voor een paar tientjes afgeleverd voor deur. Krijg je weer je eigen spullen of heb je na een tijd je geld om het nieuw te kopen verkoop je de meuk van de kringloop weer...
Mensen voelen zich altijd zo lekker aangevallen hier de tering
Je moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen zitten. Koop dan toch een luie stoel en een tafeltje voor weinig. En dan gewoon op marktplaats een televisie van 5 euro je weet wel zo'n kleintje het is niet veel maar dan kun je wel tv kijken en zitten tot die tijd dat je gaat verhuizen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangevallen. Ik twijfel of ik nieuwe spullen moet halen voor deze woning of dat ik wacht tot ik iets vasts heb.
Ja.. Wel kut. Het geld voor nieuwe spullen staat klaar, maar heb het er niet meer voor over voor dit huis. Maar bedankt voor je tip.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen zitten. Koop dan toch een luie stoel en een tafeltje voor weinig. En dan gewoon op marktplaats een televisie van 5 euro je weet wel zo'n kleintje het is niet veel maar dan kun je wel tv kijken en zitten tot die tijd dat je gaat verhuizen.
Ik zou echt niet nu een volledig nieuw interieur gaan aanschaffen. Je zult altijd zien dat je nieuwe huis net anders in gedeeld en dat niet alles fatsoenlijk past. Daar ben ik het zeker wel met je eens gewoon de boel overbruggen met het aller noodzakelijkst en zo goedkoop mogelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Wel kut. Het geld voor nieuwe spullen staat klaar, maar heb het er niet meer voor over voor dit huis. Maar bedankt voor je tip.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef ArnosL het volgende:
Uh oh, gister een auto gekocht en er begint nu al een oranje lampje te branden. Lekker begin
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
En over 3 dagen bedenk je, "hmmz, volgens mij moest dat in een andere volgorde?!"
Haha die is flauwquote:
Dan zal ie wel getankt hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Haha die is flauw![]()
M'n pa komt net binnen en het lampje brandde bij hem niet. Lijkt alweer over te zijn, nu hopen dat dat ook zo blijft
heb nog wel een gratis bankstelquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Wel kut. Het geld voor nieuwe spullen staat klaar, maar heb het er niet meer voor over voor dit huis. Maar bedankt voor je tip.
Wattiser meidquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef Plums het volgende:
Fucking egoïstische eikel dat t toch is, tering
Wat een rotstreekquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
Kan beter...
Iets met wederom een terugval van een verslaafde naaste en een vriendin die inclusief kinderen het huis is uitgezet door haar vent...
Pfff heftig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
Kan beter...
Iets met wederom een terugval van een verslaafde naaste en een vriendin die inclusief kinderen het huis is uitgezet door haar vent...
Pff heftig...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
Kan beter...
Heftig. Sterktequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
Kan beter...
Polo toevallig? Lamdasonde ofzo vervangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nee, het was een lampje van de motorelectronica/startonderbreking volgens het boekje
Winkel? Of heb je geen winkel in de buurt die open is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef kwiwi het volgende:
Hongerig, maar ben al door al m'n eten heen. Dat wordt honger lijden tot vanavond
"If something sounds too good to be true, it probably is"quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:31 schreef Luxuria het volgende:
Veeeeetttt!!! Ik ben zojuist een vacature tegen gekomen die PERFECT bij mij past!
Ik pas echt precies in het profiel en voldoe aan de eisen, ik heb meteen gesolliciteerd.
Mijn baas kent degene die deze vacature moet invullen ook nog eens goed dus hopelijk kan hij een goed woordje voor me doen.
Ik hoop zo dat dit wat gaat worden!!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:29 schreef Charcot het volgende:
Moe en verward.
Wil slapen maar het lukt niet![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:05 schreef theKiD het volgende:
Kut! Aanvaring gehad met medewerker van dat bedrijf hier.
Prachtstad!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:41 schreef Luxuria het volgende:
Zeer goed! Gisteren hem weer in mijn armen gesloten na meer dan twee jaar, voelde alsof we nooit bij elkaar weg zijn geweest![]()
En nu op het vliegveld, zo vertrekken naar Budapest!!
je moet toch weer je huisje uit?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:20 schreef Ambipur het volgende:
Heerlijk radio aan, met alleen een hemdje en sokken aan mijn ontbijt maken. Gezien ik terug ga naar mijn ouders volgende maand zal dit niet vaak meer voorkomenGenieten dus.
Besloten te gaan ivm andere redenen ook... Bedoeling is max 12 maandjes. Ik vind het best, heb behoefte aan rust nu. Dus heb het gevraagd en mijn ouders vonden het best. Pas eind volgende maand.quote:
Zo hoort het. Af en toe mag je jezelf wel eens voorop zetten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ga mijn leven niet laten verzieken door idioten, ik bepaal het lekker zelf. Goede plannen.
Moet altijd, ik ben hier de baas, wegwezen jij, met je kut kleuter nijntje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo hoort het. Af en toe mag je jezelf wel eens voorop zetten.
Ey jij was toch die kneus die mij af ging zeiken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:1/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/302898]RockNijntje het volgende:
[..]
Zo hoort het. Af en toe mag je jezelf wel eens voorop zetten.
Jij bent zeker ouder dan 11?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ga mijn leven niet laten verzieken door idioten, ik bepaal het lekker zelf. Goede plannen.
Nee maar mensen denken mij te kunnen manipuleren, wat niet zo is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boven de 11 beslist zelf je weet. Doe je ding
Tjah, gewoon uit je leven gooien die mensen? Of kan dat niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee maar mensen denken mij te kunnen manipuleren, wat niet zo is.
Ja ze zitten in mijn klas, maar het kan wel. En op dit forum denken mensen ook dat ze mij gek kunnen maken, maar dat kunnen ze niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, gewoon uit je leven gooien die mensen? Of kan dat niet?
Je kan iets niet gek maken wat al gek is toch? Zo is dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja ze zitten in mijn klas, maar het kan wel. En op dit forum denken mensen ook dat ze mij gek kunnen maken, maar dat kunnen ze niet.
Ik ben inderdaad g.e.k = Geniaal, Eerlijk en Knap.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan iets niet gek maken wat al gek is toch? Zo is dat.
Tjah, hoe lig jij in de groep dan verder? Je zit in de brugklas?
Volgens mij ben je al gek, maar doe vooral alsof het je niks boeitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja ze zitten in mijn klas, maar het kan wel. En op dit forum denken mensen ook dat ze mij gek kunnen maken, maar dat kunnen ze niet.
Geniaal Eerlijk en Knap ja, dat klopt. Maar jij bent serieus een gekke noob, je kent me niet en toch oordelen naar aanleiding van wat je op het forum leest, dan ben je echt dom.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al gek, maar doe vooral alsof het je niks boeit
OT: wel goed, lekker rustig.
Kind, doe rustigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Geniaal Eerlijk en Knap ja, dat klopt. Maar jij bent serieus een gekke noob, je kent me niet en toch oordelen naar aanleiding van wat je op het forum leest, dan ben je echt dom.
Met dit soort gedrag lok je juist uit dat ze je gek proberen te makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Geniaal Eerlijk en Knap ja, dat klopt. Maar jij bent serieus een gekke noob, je kent me niet en toch oordelen naar aanleiding van wat je op het forum leest, dan ben je echt dom.
Wtf? Sorry, ik ken je niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ey jij was toch die kneus die mij af ging zeiken?
Ik doe rustig? Ik zeg alleen dat je dom bent, je kent me niet eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kind, doe rustig
Je zegt dat het je niet boeit, reageer dan niet zo.
Hoe moet ik dan reageren???quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Met dit soort gedrag lok je juist uit dat ze je gek proberen te maken![]()
OT: Goed.
Je maakt alleen maar verwijten naar anderen. Bevalt een opmerking je niet, laat het dan langs je heen gaan in plaats van zo'n verwijt te plaatsen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik doe rustig? Ik zeg alleen dat je dom bent, je kent me niet eens.
[..]
Hoe moet ik dan reageren???
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef trovey het volgende:
Moe, maar dat is niet zo vreemd
...al weken op en af met griep en verkoudheid.
quote:
Het is niet zo dat het te goed klinkt om waar te zijn, het past gewoon goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef Zelus het volgende:
[..]
"If something sounds too good to be true, it probably is"
(toch hoop ik dat je die baan krijgt)
Voelt goed hèquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:46 schreef Luxuria het volgende:
Ohhh wat zijn mijn gevoelens voor hem nog altijd sterk.
Gelukkig kwam hij ermee om volgende week af te spreken, ik kan niet wachten...
Hey, mijn wifi heeft jou naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |