Ik zocht op mirror /mirrored maar reflective was me nog niet binnengeschoten, thanks.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Downstar het volgende:
Om er nog even op terug te komen;
de zoekterm reflective + wayfarer was zon 50 hits op ebay..
http://www.ebay.com/sch/i(...)+mirror&LH_PrefLoc=2
levert me al meer dan 1000 active listings op, zeg nou eens eerlijk
heb je wel degelijk gezocht? zoja, dan zijn je zoekskills echt ruk![]()
dat blijkt wel weer dat jij op mirror hebt gezochtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik zocht op mirror /mirrored maar reflective was me nog niet binnengeschoten, thanks.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Zwappel het volgende:
Iemand nog een linkje voor zoiets? Kan het op eBay niet echt vinden.
[ afbeelding ]
Van die nep wayfarers dus, met reflecterende kleuren.
Ja ik zocht eigenlijk een chinese supplier voor minder, aangezien zonder mirror er al vanaf 1EU is, dacht ik dat met mirror onder de 5 ook wel zou moeten lukken opzich. Maar krijg alleen maar VS/UK suppliers gevonden ook als ik op mirror zoek, vandaar dat ik 't ook hier vroeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer dat jij op mirror hebt gezocht
[..]
[ afbeelding ]
10k is enkel in dit jaar..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
10K?! Jezus! Voor jezelf of voor een bedrijf?
zijn buidel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef monkeybrain het volgende:
Als je weet wat Skippy in zijn buidel stopt...
1 keer vragen is wel genoeg lijkt me? De vaste users worden er een beetje gek vanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef tikkietakka het volgende:
is er ooit hier iemand opgelicht op Aliexpress?
Jajaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:25 schreef rene90 het volgende:
Banggood is ook lekker bezig. Een pakketje wat 28-1 verzonden is had ik over gemaild. Toen kreeg ik het standaard mailtje of het adres wel klopte etc. Daarna kwamen zij met een bericht dat ze het hebben na gevraagd hij hun post office en dat die hebben gezegd dat het pakketje onderweg is naar Nederland
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:56 schreef ErkendFokker het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met (rgb) led strips uit china + een controller? Wil graag +/- 4meter en aardig wat licht, rgb mag dus, maar als er gewoon goed wit licht is mag dat ook. Aangezien er zoveel troep verkocht wordt wil ik graag eentje waarvan zeker is dat ie goed is.
Als ie wit is wil ik graag warmwit dimbaar
4.7 is bij mij steeds goed genoeg gebleken. Geloof niet dat ik al sellers met lagere quotering heb gebruikt. Ik neem sowieso nooit een seller met minder dan 3 diamantjes, maar goed je kan ook gewoon betrouwen op de escrow service van aliexpress en de verzekering op je CC voor als het misloopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Wat beschouwen jullie als goede feedback op Aliexpress? Heb leuke phones gezien op Ali.Maar nog niet eerder besteld bij aliexpress. Feedback van 4.6 of 4.7 v/d 5 goed genoeg?
Wooooooooootquote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef µ het volgende:
Now you can buy anything from DealeXtreme from www.btcdx.com using bitcoins!
Not particularly, no. Kan niet zeggen dat ik nieuwe veelbelovende IEMs heb gespot.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:47 schreef Miniem het volgende:
Shiz, nog leuke in ears de laatste tijd? of nog steeds hetzelfde?
Boven de $18 bij tmart kan je ook nog een extra cadeautje kiezen, maar je krijgt het niet automatisch toegewezen zoals bij lightake. Het is wel even grote rommel zoals bij lightakequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Not particularly, no. Kan niet zeggen dat ik nieuwe veelbelovende IEMs heb gespot.
Het is nu all about headphones 'n headsets, yo.
Daarnet een Zonoki besteld: http://www.tmart.com/Z-G9(...)r-Black_p152185.html . Ook maar eens proberen, zowel merk als wireless headsets in het algemeen, maar ook Tmart, daar had ik nog niet eerder wat gehaald. Maar de Z-G9000 deed op de zonoki.tmall-store zo'n 19 USD en het loont bij Tmart te halen, want ik kwam uit op 23.54 USD, dus, 4,54 USD duurder dan de Tmall-listing, dat krijg je bij MisterTao niet voor elkaar als je shipping en commissie erbij rekenen moet. Kwam er meteen achter dat je $0.20 krijgt ter opening van je account bij Tmart en er is een 5%-coupon: s1213.
Ik heb een 5050 60 led/m warmwit en die is in ieder geval totaal niet warmquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
RGB gaat nooit mooi wit licht opleveren, hooguit koud maar reken maar op raar groenig rood wit. Als je warm wit wilt hebben moet je echt een warm wit led snoer halen. Dimbaar zijn ze allemaal.
Even bepalen of je 30 of 60 leds per meter wilt hebben.
5050smd kunnen rgb weergeven per led (die wil je hebben) 3535smd zijn 3 leds met rgb kleur![]()
Je hebt ook snoeren met horse race knipperfuncties of de ultieme dream color functie.
Kruidvat heeft ze ook weleens liggen, niet veel duurder dan uit China. Als je zekerheid wilt hebben...
Kan je zien hoe lang die prijs nog geldt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal 598 CNY, was kort 299 CNY. Kun je als Shiz zijnde moeilijk laten lopen.Takstar Pro-80.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |