quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Zwappel het volgende:
Iemand nog een linkje voor zoiets? Kan het op eBay niet echt vinden.
[ afbeelding ]
Van die nep
En waar praten we hier niet over? Exact, nep zooi.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Zwappel het volgende:
Knip
Waarom ben je nou zo stom om daarom te gaan vragen.quote:
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten [..]![]()
Kan aan mij liggen hoor, maar de zoekterm Wayfarer + reflective geven mij worldwide al 50 resultaten ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Van die nep wayfarers dus, met reflecterende kleuren.
als er geen wayfarer op staat mag het toch wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef Painore het volgende:
[..]
En waar praten we hier niet over? Exact, nep zooi.
Ik zocht op mirror /mirrored maar reflective was me nog niet binnengeschoten, thanks.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Downstar het volgende:
Om er nog even op terug te komen;
de zoekterm reflective + wayfarer was zon 50 hits op ebay..
http://www.ebay.com/sch/i(...)+mirror&LH_PrefLoc=2
levert me al meer dan 1000 active listings op, zeg nou eens eerlijk
heb je wel degelijk gezocht? zoja, dan zijn je zoekskills echt ruk![]()
dat blijkt wel weer dat jij op mirror hebt gezochtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik zocht op mirror /mirrored maar reflective was me nog niet binnengeschoten, thanks.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
Van die nep wayfarers dus, met reflecterende kleuren.
Ja ik zocht eigenlijk een chinese supplier voor minder, aangezien zonder mirror er al vanaf 1EU is, dacht ik dat met mirror onder de 5 ook wel zou moeten lukken opzich. Maar krijg alleen maar VS/UK suppliers gevonden ook als ik op mirror zoek, vandaar dat ik 't ook hier vroeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer dat jij op mirror hebt gezocht
[..]
[ afbeelding ]
10k is enkel in dit jaar..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
10K?! Jezus! Voor jezelf of voor een bedrijf?
zijn buidel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef monkeybrain het volgende:
Als je weet wat Skippy in zijn buidel stopt...
1 keer vragen is wel genoeg lijkt me? De vaste users worden er een beetje gek vanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef tikkietakka het volgende:
is er ooit hier iemand opgelicht op Aliexpress?
Jajaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:25 schreef rene90 het volgende:
Banggood is ook lekker bezig. Een pakketje wat 28-1 verzonden is had ik over gemaild. Toen kreeg ik het standaard mailtje of het adres wel klopte etc. Daarna kwamen zij met een bericht dat ze het hebben na gevraagd hij hun post office en dat die hebben gezegd dat het pakketje onderweg is naar Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |