Waarom de vraag?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef tikkietakka het volgende:
is er ooit hier iemand opgelicht op Aliexpress?
Bij dx bestellen en dan gaan klagen dat het lang duurtquote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef wihehin het volgende:
Vorige week woensdag (27ste) deze producten gekocht:
Muis
Toetsenbord
Android poppetje
Nu nog steeds de melding Payment confirmedAls het er woensdag nog steeds staat dan maar een e-mail sturen...
Mijn jackverdubbelaar is de 25ste verzonden, dus die komt waarschijnlijk volgende week
Gast.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef tikkietakka het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef tikkietakka het volgende:
Is AliExpress betrouwbaar iemand ervaring ermee zijn er ook oplichters bijvoorbeeld?
Als je de antwoorden daarop niet leest, is dat ons probleem niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:42 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe zijn de Aliexpress verkopers betrouwbaar of wat?
En omdat ik een man van m'n woord ben:quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees de OpeningsPost (OP) gewoon even...
Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store UGoodBuy Eternal Team Grace Team Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
Er zijn goede shops en slechte, dus let op de feedback en schat zelf in hoe betrouwbaar een deal is. Je hebt in ieder geval het Escrow-systeem dat je een zekere vorm van bescherming biedt natuurlijk.
Breek je benen eens...quote:Op zondag 3 maart 2013 00:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk uit. Straks breek je je benen nog, omdat je in herhaling blijft vallen.
Nog een keer en ik begin het je nog toe te wensen ook.
[..]
Nee want ik kan er ^&&&^#^#% nooit iets bestellen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef tikkietakka het volgende:
Kan daar prima met m'n VISA Goldcard terecht hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee want ik kan er ^&&&^#^#% nooit iets bestellen.
Ik moet altijd de verkoper om een paypaladres vragen.
VISA refunden ze meteen met vage redenen.
Dan sta ik zeker op hun blacklistquote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan daar prima met m'n VISA Goldcard terecht hoor.
Dat is mijn gok.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan sta ik zeker op hun blacklist
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:52 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Bij dx bestellen en dan gaan klagen dat het lang duurt
Misschien slim om niet je adresgegevens op internet te zetten?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef revpolen het volgende:
Aliexpress toe ik tegenwoordig enkel ng maar bestellingen.. Topsite!
Wel heb ik 2 betrouwbare Chinezen nu..
Ben pas 1x "opgelicht" had een 4xl shirt wat me vriendin (L) net past..10K?! Jezus! Voor jezelf of voor een bedrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Privé natuurlijk, ik zit nu op 8,5K... schuur is nog nét niet vol met alle pakketjesquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
10K?! Jezus! Voor jezelf of voor een bedrijf?
Volgens mij bespeur ik hier enige zin van sarcasme?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Privé natuurlijk, ik zit nu op 8,5K... schuur is nog nét niet vol met alle pakketjes
Ik hoop dat die prijs niet klopt van die pennen???quote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien slim om niet je adresgegevens op internet te zetten?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hypes![]()
Krijg bij die BIC order ook nog deze rommel aangeboden:
[ afbeelding ]
Handig
Jazegels... http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeeldenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
Moet je over shippingcosts dan ook betalen?
Heeft hij die chick nu nog niet in een envelop laten stoppen... Dacht dat hij die ondertussen toch wel naast zijn bed had zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef shiznuts het volgende:
Jackie werkt er niet meer?En hoe heette die chick van Monkeybrain ook alweer?
Zorgen wel altijd voor lachwekkende video's.
Hé, ik dacht dat ik wel 1 BC hebquote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef µ het volgende:
Now you can buy anything from DealeXtreme from www.btcdx.com using bitcoins!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |