Nog niet. Maar ik krijg haar nog welquote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
Jongens dit gaat fout... de dames trekken naar elkaar toe![]()
Predator on the loosequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter gaan skypen
HEY, VALT HIER NOG WAT TE NEUKEN ????quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Hoe een topic met een serieuze vraag kan groeien naar een slowchat over seks.
En? Heb je de psycholoog al gebeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Dat gebeurt bij mannen onderhand automatischquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgen
Ik stelde je een vraag. Je geeft alleen geen antwoord.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Doe je mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Nice.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We geven hem alleen maar het goeie voorbeeld hoe ie op fok moet hosselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Dat kan heel erg snel gaan, zoals je ziet. Maar het bashen is nu wel overquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Watch and learn, schatje.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Eh....ja, echt waar Benzin!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan heel erg snel gaan, zoals je ziet. Maar het bashen is nu wel over
hoi ambi.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Hoe ziet zo'n manier eruit? Kun je een voorbeeld geven van iets anders waar je mee zat en waar je een manier voor gekregen hebt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef benzin het volgende:
Ik wil hebben waar ik oorspronkelijk om vroeg, de manier om aantrekkelijk en vermakelijk te zijn voor vrouwen. Op deze manier heeft dit topic geen zin voor mij. Ik ga mezelf nu in elk geval terugtrekken tot het weer kalmeert en weer normaal gaat.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nice.Niet meer, wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Kijk uit voor deze smoothtalker ladies.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keertje afspreken dan maar? Ik ben geen 16 hoor
Dat valt tegen in het echt.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgen
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.quote:
Doubledate? Jij, ik, Minthy en Ambipur?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Dat kan best, ja. Maar het hoeft nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik wasquote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
Is ie geen maagd meer dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik was
Ja maar dit is toch wel een heel mooi aanbod?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat ze liever 1 op 1 afspreken.
Je hebt gelijk, hij is anders en zou veel meer aandacht moeten krijgen.quote:
Dat is een populaire misvatting hier die ik uit eigenbelang nooit gecorrigeerd heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik was
Ik vroeg me al af waarom ik zo gemakkelijk aan pussy komquote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Dat is nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volgende keer ga je gewoon mee naar een meet en je zult zien hoe makkelijk het gaat.
Uhu, ik denk niet dat ze daar ook zo over denkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch wel een heel mooi aanbod?
Wel dus gezien zijn reactie net.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht het niet nee...
Echt helemaal duidelijk was hij d'r nou ook weer niet over...
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.quote:
There comes the monkey out of the sleevequote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een populaire misvatting hier die ik uit eigenbelang nooit gecorrigeerd heb.
Dat ligt ook aan het biergebruik denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.
Terwijl juist de meeste meets heel laagdrempelig zijn
Ik ben al eens op een meet geweest en toen ging het volgens mij niet daarover.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoor.
Volgende keer ga je gewoon mee naar een meet en je zult zien hoe makkelijk het gaat.
Op een meet leer je mensen kennen. Dat is al een stap.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben al eens op een meet geweest en toen ging het volgens mij niet daarover.
Waarom zou benzin zich niet superieur mogen voelen?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef VacaLoca het volgende:
Oke deel 1 even snel doorgescant.
Benzin is dus zo'n typisch geval die nu, zolang ie geen leven heeft, denkt dat hij zo'n geweldig goed, oprecht, eerlijk en altijd netjes persoon is en dat de wereld dus oneerlijk is omdat álle vrouwen natuurlijk alleen maar voor mannen vallen die klootzakken zijn. In een eerlijke wereld zouden ze maar wat graag met Benzin zijn, want hij is moralistisch zo superieur dat ze met hem echt een goed persoon in huis halen...
Right...
Wake up call, de meeste van die lui die jij zo ziet zijn in weze echt niet slechter als persoon dan jij. Maar ze hebben een leven, en als je leeft dan maak je eerder fouten. Je moralistisch superieur voelen is makkelijk vanachter je computer.
Zijn de types die als dingen dan voor ze veranderen en bv ineens populair worden bij de vrouwen soms juist dan de eersten zijn om vreemd te gaan en whatnot
Nope, ik heb slechts enkele Fokkers één op één gemeetquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je nog nooit naar een meet geweest dan??
1 meet maar?!?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik alleen maar aan het zuipen ben op meets en er geen zinnig gesprek met mij te voeren is?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan het biergebruik denk ik.
Now breaks my wooden shoe!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleeve
Neen, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik alleen maar aan het zuipen ben op meets en er geen zinnig gesprek met mij te voeren is?
I always get my sin!quote:
Tja, ik durf dat ook niet. Ook weinig behoefte aan eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.
Terwijl juist de meeste meets heel laagdrempelig zijn
Kun je ook op mijn serieuze vraag ingaan? Wel zo beleefd namelijk in een topic waar je zelf om hulp vraagt. Waarom is therapie geen optie?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Op bepaalde punten blaak ik van 't zelfvertrouwen en als je op buitenlands valt ben ik neukbaar jaquote:
Waren ze aardig tegen je?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, als de behoefte komt weet je me te vinden hequote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik durf dat ook niet. Ook weinig behoefte aan eigenlijk
Gewoon doen, ik heb er een aantal mee mogen maken en waren echt heel erg gezellig.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik durf dat ook niet. Ook weinig behoefte aan eigenlijk
stuur es een pic dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op bepaalde punten blaak ik van 't zelfvertrouwen en als je op buitenlands valt ben ik neukbaar ja
Laat de psycholoog maar naar hem toe komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja Benzin, waarom is therapie geen optie??
Buitenlandersquote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op bepaalde punten blaak ik van 't zelfvertrouwen en als je op buitenlands valt ben ik neukbaar ja
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd uit te leggen en elke keer begrijpt niemand dat, dus het zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je ook op mijn serieuze vraag ingaan? Wel zo beleefd namelijk in een topic waar je zelf om hulp vraagt. Waarom is therapie geen optie?
Is goed jongquote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, als de behoefte komt weet je me te vinden he.
Leg het nog es een keertje uit?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd uit te leggen en elke keer begrijpt niemand dat, dus het zal wel aan mij liggen.
Dat geloof ik graag, maar als die behoefte er niet ligt dan heb ik er verdomd weinig te zoekenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik heb er een aantal mee mogen maken en waren echt heel erg gezellig.
Vanwege je ouders toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd uit te leggen en elke keer begrijpt niemand dat, dus het zal wel aan mij liggen.
Try me.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien kom je daar wel de man van je dromen tegen?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar als die behoefte er niet ligt dan heb ik er verdomd weinig te zoeken
Ja.. Het ligt echt aan jou.. Doe eens iets daar aanquote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
dan doe je verhaal eens bij je huisarts. heeft medisch beroepsgeheim.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
1 op 1 meetsquote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik heb slechts enkele Fokkers één op één gemeet
Nee, het ligt niet aan hem. Here Benzin kan er niets aan doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Het ligt echt aan jou.. Doe eens iets daar aanJe hebt echt weinig zelfkennis.
Die het, zeker nu hij een inkomen heeft, niet hoeven te weten. Is dus geen geldige reden. Hij wil het zelf gewoon niet.quote:
Welk land?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze kan ongetwijfeld heerlijk kokenquote:
Goed, dan maar iets grover.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik hoor het graag van hem, inclusief goede onderbouwing.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die het, zeker nu hij een inkomen heeft, niet hoeven te weten. Is dus geen geldige reden. Hij wil het zelf gewoon niet.
Ik ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor het graag van hem, inclusief goede onderbouwing.
Ohnoesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weet eerder alle KFC's te vinden denk ik
Die bestaat niet, daar geloof ik ook niet inquote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kom je daar wel de man van je dromen tegen?
Is ze wel chickie.quote:
Dus jij droomt niet over mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Die bestaat niet, daar geloof ik ook niet in
Zo zo, kijk eens aanquote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben blank, hoor!!! Maar kan wel goed koken![]()
Benzin, kom je een keer bij me eten?
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dan doe je verhaal eens bij je huisarts. heeft medisch beroepsgeheim.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo, kijk eens aan.
Go get her Benzin!.
Ik geef alleen maar teleurstellingenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij droomt niet over mij?
Wat een deceptie weer
Hier Benzin, ga hier gewoon op in.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben blank, hoor!!! Maar kan wel goed koken![]()
Benzin, kom je een keer bij me eten?
Je moet kunnen inleven in het gevoel van Heer Benzin en het kunnen begrijpen om het te snappen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die het, zeker nu hij een inkomen heeft, niet hoeven te weten. Is dus geen geldige reden. Hij wil het zelf gewoon niet.
pm maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat probeerde konden we elkaar hosselen
Maar wel platonisch. Gewoon praatje enzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier Benzin, ga hier gewoon op in.
Gewoon een leuke avond hebben.
Ik begrijp hem oprecht en ik snap ook goed waar wederzijds de frustratie zit. Helaas is hijzelf de enige die er iets aan kan veranderen, maar het lukt hem niet om dat zelf in te zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet kunnen inleven in het gevoel van Heer Benzin en het kunnen begrijpen om het te snappen.
Dan nog zou ik het niet prettig vinden dat je dat puur uit medelijden doet.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar wel platonisch. Gewoon praatje enzo.
Dan kan hij iig wennen aan vrouwelijk gezelschapquote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja dat is al een goed begin voor hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verdomme!!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent een hosselobject. Of het lukt of niet heb ik niet gezegd.
Toen kreeg hij adviezen van mensen die al jaren niet meer op Fok komenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef VacaLoca het volgende:
Benzin zijn eerste topic, 8 jaar geleden
JNG / Probleem met een meisje
Zou dat dan toch geen verzonnen topic geweest zijn?
Benzin wilt alleen tips hebben, begrijp het dan. We zijn onduidelijk en geven geen genoeg tips voor hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begrijp hem oprecht en ik snap ook goed waar wederzijds de frustratie zit. Helaas is hijzelf de enige die er iets aan kan veranderen, maar het lukt hem niet om dat zelf in te zien.
-zucht-quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet prettig vinden dat je dat puur uit medelijden doet.
onbegrijpelijk inderdaad. al was het maar omdat je je niet 8 jaar lang zo wil voelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef VacaLoca het volgende:
R&P / Ik voel me ongelukkig..
6 jaar geleden. Zelfde strekking als huidige topic.
Ik snap dat je enkele jaren verzand kan raken in een probleem, maar dat je na zolang nog geen echte hulp zoekt?!!
Nou Benzin, vertel eens?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor het graag van hem, inclusief goede onderbouwing.
Ik zal het nooit ervaren...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer weer
Je weet niet wat je mist!
Gewoon vragen waarom ze zo boos kijkt, werkt altijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
Benzin, picture this:
Je bent ergens waar je nog niemand kent,
en er zijn een paar vrouwen die single lijken.
Een daarvan valt jou op: die kijkt niet al te vrolijk.
Dat herken jij natuurlijk, is dat een reden deze vrouw eerst eens te checken?
Aan de ene kant wel, jullie begrijpen mekaar tenminste,
andere kant ook weer niet, want zij zit waarschijnlijk niet op nog zo'n droeftoeter te wachten denk jij,
ze wil vast juist opgevrolijkt worden.
Of zou je deze vrouw zonder aarzelen overslaan/ negeren?
Veel van dezelfde adviezen als vorige topic ookquote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Toen kreeg hij adviezen van mensen die al jaren niet meer op Fok komen
Het ligt aan ons, niet aan hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Veel van dezelfde adviezen als vorige topic ook
Zolang Fok bestaat blijft ie hier gewoon om de paar maanden zelfde topics openen, adviezen negeren etc etc tot Fok overgenomen wordt door Chinezen in 2050.
Daarna opent hij dezelfde topics met behulp van google translatequote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Veel van dezelfde adviezen als vorige topic ook
Zolang Fok bestaat blijft ie hier gewoon om de paar maanden zelfde topics openen, adviezen negeren etc etc tot Fok overgenomen wordt door Chinezen in 2050.
Neuh, heeft toch geen zinquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
Iemand anders mag de volgende openen straks
Natuurlijk is het onduidelijk. Zijn doel ligt op dit moment veel te hoog en buiten bereik. Eerst andere/onderliggende problemen herkennen en oplossen, dán kan je pas verder.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Benzin wilt alleen tips hebben, begrijp het dan. We zijn onduidelijk en geven geen genoeg tips voor hem.
Hij verdient NU een lief en aardig meisje, verdomme!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onduidelijk. Zijn doel ligt op dit moment veel te hoog en buiten bereik. Eerst andere/onderliggende problemen herkennen en oplossen, dán kan je pas verder.
Leuk format voor SBS6!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij verdient NU een lief en aardig meisje, verdomme!
Let eens op je taalgebruik Malta-manquote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is hem ook al vaak gezegd. Nu moet hij dat nog inzien.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onduidelijk. Zijn doel ligt op dit moment veel te hoog en buiten bereik. Eerst andere/onderliggende problemen herkennen en oplossen, dán kan je pas verder.
Hij wilt geen tussenstappen...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is zijn wens om net als leeftijdsgenoten te leven en chickies te scoren. Dat lukt pas als andere problemen (bijv sociale omgang) verbeterd worden. Het kan heusquote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |