Doubledate? Jij, ik, Minthy en Ambipur?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Dat kan best, ja. Maar het hoeft nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik wasquote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
Is ie geen maagd meer dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik was
Ja maar dit is toch wel een heel mooi aanbod?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat ze liever 1 op 1 afspreken.
Je hebt gelijk, hij is anders en zou veel meer aandacht moeten krijgen.quote:
Dat is een populaire misvatting hier die ik uit eigenbelang nooit gecorrigeerd heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik was
Ik vroeg me al af waarom ik zo gemakkelijk aan pussy komquote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Dat is nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volgende keer ga je gewoon mee naar een meet en je zult zien hoe makkelijk het gaat.
Uhu, ik denk niet dat ze daar ook zo over denkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch wel een heel mooi aanbod?
Wel dus gezien zijn reactie net.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht het niet nee...
Echt helemaal duidelijk was hij d'r nou ook weer niet over...
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.quote:
There comes the monkey out of the sleevequote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een populaire misvatting hier die ik uit eigenbelang nooit gecorrigeerd heb.
Dat ligt ook aan het biergebruik denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.
Terwijl juist de meeste meets heel laagdrempelig zijn
Ik ben al eens op een meet geweest en toen ging het volgens mij niet daarover.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoor.
Volgende keer ga je gewoon mee naar een meet en je zult zien hoe makkelijk het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |