Ben jij 34?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand vind mij en m'n 34 lentes jong haha!
Echt!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En m'n verjaardag moet dit jaar nog komen
Godsamme, ik glij nu al van de bank...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe langer je droogstaat, des te sneller je wil.
Als jij langskomt, ben je niet makkelijk. We gaan saampjes even een filmpje kijken, met Cytheria of hoe dat wijf ook heet
I will grow old but I will never grow up!quote:
Oh, ik dacht dat je nog veel jonger was... My bad, de meeste Fokkers zijn datquote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand vind mij en m'n 34 lentes jong haha!
Hee en de kerels hier dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe langer je droogstaat, des te sneller je wil.
Als jij langskomt, ben je niet makkelijk. We gaan saampjes even een filmpje kijken, met Cytheria of hoe dat wijf ook heet
Ik zie gaarne je telefoonnummer in mijn DM tegemoetquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog veel jonger was... My bad, de meeste Fokkers zijn dat
Dat zou kunnen, maar ik ben meer van tweepersoons spelletjes...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen ook een kwartetje afspreken.
Ja, 2 2-persoons spelletjesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik ben meer van tweepersoons spelletjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Aub niet slowchatten:We geven hem alleen maar het goeie voorbeeld hoe ie op fok moet hosselen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zo zijn er velenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie gaarne je telefoonnummer in mijn DM tegemoet
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
Jongens dit gaat fout... de dames trekken naar elkaar toe![]()
Nog niet. Maar ik krijg haar nog welquote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
Jongens dit gaat fout... de dames trekken naar elkaar toe![]()
Predator on the loosequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter gaan skypen
HEY, VALT HIER NOG WAT TE NEUKEN ????quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Hoe een topic met een serieuze vraag kan groeien naar een slowchat over seks.
En? Heb je de psycholoog al gebeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Dat gebeurt bij mannen onderhand automatischquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgen
Ik stelde je een vraag. Je geeft alleen geen antwoord.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Doe je mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Nice.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We geven hem alleen maar het goeie voorbeeld hoe ie op fok moet hosselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Dat kan heel erg snel gaan, zoals je ziet. Maar het bashen is nu wel overquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Watch and learn, schatje.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Eh....ja, echt waar Benzin!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan heel erg snel gaan, zoals je ziet. Maar het bashen is nu wel over
hoi ambi.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Hoe ziet zo'n manier eruit? Kun je een voorbeeld geven van iets anders waar je mee zat en waar je een manier voor gekregen hebt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef benzin het volgende:
Ik wil hebben waar ik oorspronkelijk om vroeg, de manier om aantrekkelijk en vermakelijk te zijn voor vrouwen. Op deze manier heeft dit topic geen zin voor mij. Ik ga mezelf nu in elk geval terugtrekken tot het weer kalmeert en weer normaal gaat.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nice.Niet meer, wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Kijk uit voor deze smoothtalker ladies.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keertje afspreken dan maar? Ik ben geen 16 hoor
Dat valt tegen in het echt.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgen
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.quote:
Doubledate? Jij, ik, Minthy en Ambipur?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Dat kan best, ja. Maar het hoeft nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |