Nee, zo gemakkelijk ben ik nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed plan!
Minthy, mag ik je telefoonnummer in m'n DM?
Kunnen we uuuren kletsen!
Dan dient de oplossing zich soms heel snel aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar wordt hij alleen maar jaloerser van.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een snipperdag![]()
Wel even goed uitspoelen he?
Ik ben uniek in mijn soort.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder welke soort val jij? Ik heb zo wel mijn voorkeuren natuurlijk...
Niet zo ongeduldig hequote:Op zondag 3 maart 2013 15:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja doei! Mij blij maken met iets en dan niets regelen verder.
Ik ben veel te oud/jij bent veel te jongquote:
Wat heb jij met uitspoelen manquote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan hoeft ze voor mij niet meer uit te spoelen
Je onderschrift is wel een beetje verdacht hoor....quote:Op zondag 3 maart 2013 15:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja doei! Mij blij maken met iets en dan niets regelen verder.
Hoe langer je droogstaat, des te sneller je wil.quote:
Iemand vind mij en m'n 34 lentes jong haha!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud/jij bent veel te jong![]()
Maak het me verdomme eens niet zo moeilijk *kras*
Jij squirt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe langer je droogstaat, des te sneller je wil.
Als jij langskomt, ben je niet makkelijk. We gaan saampjes even een filmpje kijken, met Cytheria of hoe dat wijf ook heet
Ben jij 34?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand vind mij en m'n 34 lentes jong haha!
Echt!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En m'n verjaardag moet dit jaar nog komen
Godsamme, ik glij nu al van de bank...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als jij langskomt, ben je niet makkelijk. We gaan saampjes even een filmpje kijken, met Cytheria of hoe dat wijf ook heet
I will grow old but I will never grow up!quote:
Oh, ik dacht dat je nog veel jonger was... My bad, de meeste Fokkers zijn datquote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand vind mij en m'n 34 lentes jong haha!
Hee en de kerels hier dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie gaarne je telefoonnummer in mijn DM tegemoetquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog veel jonger was... My bad, de meeste Fokkers zijn dat
Dat zou kunnen, maar ik ben meer van tweepersoons spelletjes...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen ook een kwartetje afspreken.
Ja, 2 2-persoons spelletjesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik ben meer van tweepersoons spelletjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Aub niet slowchatten:We geven hem alleen maar het goeie voorbeeld hoe ie op fok moet hosselen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zo zijn er velenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie gaarne je telefoonnummer in mijn DM tegemoet
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
Jongens dit gaat fout... de dames trekken naar elkaar toe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |