quote:
Krijgt'ie een nog vreemdere kijk op "meisjes"quote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik blijk toch al de hoer van Fok te zijn. Ik neem deze dan ook wel even.
Jammer Fax!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
29 en 16: Aint gonna happen. Zelfs ik heb een leeftijdsgrens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ben je maar 16?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat! is Fax pas 16quote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel geforceerd.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
Een beetje mosterd na de maaltijd, VacaLocaquote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel geforceerd.
Ik denk dat je beter kan proberen wat meer sociale contacten te leggen in het algemeen, en leuke dingen doen, dan groei je vanzelf als persoon op sociaal gebied. Nu je tevens geen vrienden hebt straal je wellicht ook uit richting vrouwen dat zij alles wat je tekort komt moeten gaan vullen voor je.
Dan maak ik zeker helemaal geen kans meer? Bummer!!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet om mij hequote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel geforceerd.
Ik denk dat je beter kan proberen wat meer sociale contacten te leggen in het algemeen, en leuke dingen doen, dan groei je vanzelf als persoon op sociaal gebied. Nu je tevens geen vrienden hebt straal je wellicht ook uit richting vrouwen dat zij alles wat je tekort komt moeten gaan vullen voor je.
Alleen uit medelijden hoeft het van mij niet, Het gaat mij niet alleen daarom, maar ook om de emotionele band e.d.quote:
Tuurlijk is het fijner om blij te zijn, maar die manier is geen optie. En veel andere opties krijg ik niet hier.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
Ts, denk dat je echt baat zult hebben bij een therapeut. Je voelt je erg snel aangevallen, dat is niet fijn leven, waarom zoek je daar niet iemand voor?
Het is veel fijner om blij met jezelf te zijn, werk er aan
Nee. Ik hoef geen mensen hier, niet op die manier.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Benzin, wil je dat we eens een keer langskomen?
Komt omdat je steeds van die klootzakken datequote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maak ik zeker helemaal geen kans meer? Bummer!!
Had me wel tof geleken, een lesbische ervaring, na al die mislukkingen met mannen
Ah dit is een deel 2 zie ik nu, 1e deel niet gelezen... ga ik ook niet doenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje mosterd na de maaltijd, VacaLoca
Oh, nu ligt het weer aan ons hequote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Had me wel tof geleken, een lesbische ervaring, na al die mislukkingen met mannen
HIJ IS TERUG!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen uit medelijden hoeft het van mij niet, Het gaat mij niet alleen daarom, maar ook om de emotionele band e.d.
[..]
Tuurlijk is het fijner om blij te zijn, maar die manier is geen optie. En veel andere opties krijg ik niet hier.
[..]
Nee. Ik hoef geen mensen hier, niet op die manier.
Ik wil hebben waar ik oorspronkelijk om vroeg, de manier om aantrekkelijk en vermakelijk te zijn voor vrouwen. Op deze manier heeft dit topic geen zin voor mij. Ik ga mezelf nu in elk geval terugtrekken tot het weer kalmeert en weer normaal gaat.
Ik pas...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Benzin, wil je dat we eens een keer langskomen?
Je moet ook op eikels en klootzakken vallen he?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je goed wilt lachen zou ik het juist wel doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah dit is een deel 2 zie ik nu, 1e deel niet gelezen... ga ik ook niet doen
Klopt... Het is een vicieuze cirkelquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds van die klootzakken date
Bad hand?quote:
Jij tochquote:Op zondag 3 maart 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ben je maar 16?
[ afbeelding ]
Care, zou je nog steeds raken![]()
Waarom is in therapie gaan geen optie?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen uit medelijden hoeft het van mij niet, Het gaat mij niet alleen daarom, maar ook om de emotionele band e.d.
[..]
Tuurlijk is het fijner om blij te zijn, maar die manier is geen optie. En veel andere opties krijg ik niet hier.
[..]
Ik wil hebben waar ik oorspronkelijk om vroeg, de manier om aantrekkelijk en vermakelijk te zijn voor vrouwen. Op deze manier heeft dit topic geen zin voor mij. Ik ga mezelf nu in elk geval terugtrekken tot het weer kalmeert en weer normaal gaat.
Ik heb nog wel een tip voor je Benzin:quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benzin schijnt een lieve man te zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is in therapie gaan geen optie?
Mkay, ik zou iig in de OP even duidelijker aangeven wie wel de originele OP is... en een samenvatting en link naar 1e topic zou dan ook niet misstaan als deel 1 zo'n pareltje isquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je goed wilt lachen zou ik het juist wel doen.
Heul nie!quote:
Heb je het niet gelezen!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is in therapie gaan geen optie?
Vaak wel. Of mannen met ex-issues, bindingsangst, rondneukers, enz enz enzquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet ook op eikels en klootzakken vallen he?
Sorry, ben ik te lui voorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mkay, ik zou iig in de OP even duidelijker aangeven wie wel de originele OP is... en een samenvatting en link naar 1e topic zou dan ook niet misstaan als deel 1 zo'n pareltje is
Ik weet niet waar hij dat vandaan haalt. Als ik van hem af wil zijn kom ik gewoon niet meer in dit topic. Daarvoor hoef ik hem niet richting psychologische hulpverlening te sturen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen!
Dat is het advies dat iedereen hem geef om van hem af te zijn!![]()
![]()
Dat is het ook, oprecht gemeend. Ik hoop dan ook dat hij hulp gaat zoeken en vindenquote:
Mooi, ik barst van het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Hoiquote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak wel. Of mannen met ex-issues, bindingsangst, rondneukers, enz enz enz
Ja, kom je langs?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, ik barst van het zelfvertrouwen.
Ben jij woensdagavond thuis?
Even benzin laten zien hoe makkelijk het kan.quote:
Onder welke soort val jij? Ik heb zo wel mijn voorkeuren natuurlijk...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HoiTenminste, het schijnt. Dus, neuken?
Daar wordt hij alleen maar jaloerser vanquote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even benzin laten zien hoe makkelijk het kan.
29 it is!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je 29 bent wel, als je 16 bent moet ik je helaas teleurstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |