Zal het de volgende keer doen aardbeitje van me.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Je had 'm beter als reeks kunnen openen.
OH BOLLOCKS!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Barbusse het volgende:
El_Thijs kan geen meisjes versieren schijnt
Samenvatting: Benzin heeft professionele hulp nodig, maar vind dat als we hem dat voorstellen, dat we dat zeggen om maar van hem af te zijn!quote:
Zolang als benzin nodig heeft, en ik z'n zus nog niet heb volgeblaft.quote:
En dus heeft een deel 2 van dat eerste vermoeiende topic helemaal geen zin.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samenvatting: Benzin heeft professionele hulp nodig, maar vind dat als we hem dat voorstellen, dat we dat zeggen om maar van hem af te zijn!
En: alleen klootzakken kunnen een vriendin krijgen!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samenvatting: Benzin heeft professionele hulp nodig, maar vind dat als we hem dat voorstellen, dat we dat zeggen om maar van hem af te zijn!
Of afgetrokken.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet voor lang, lijkt er op dat TS zich uit dit topic teruggetrokken heeft...
Sorry.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dus heeft een deel 2 van dat eerste vermoeiende topic helemaal geen zin.
Je kunt van iemand die totaal niet in zijn vel zit en zich snel aangevallen voelt niet verwachten, dat hij alles accepteert.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie er ook maar behoefte aanheeft eigenlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Bovendien is het aan de TS om nog een topic te openen als hij daar behoefte aan heeft.
Mee eensquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En: alleen klootzakken kunnen een vriendin krijgen!
Ergo: ik ben een klootzak!
8 onafgebroken jaren lang?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt van iemand die totaal niet in zijn vel zit en zich snel aangevallen voelt niet verwachten, dat hij alles accepteert.
Doe normaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang als benzin nodig heeft, en ik z'n zus nog niet heb volgeblaft.
Wil je vechten jongûh.quote:
De knop moet om. Zolang hij dat niet ziet, zijn eigen gedrag niet begrijpt kun je praten als Brugman of wat dan ook.quote:
Een nieuwe Fok!-baby!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien wil Ambipur wel Benzin's vriendinnetje zijn?![]()
Waar woont ie ergens?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Benzin, wil je dat we eens een keer langskomen?
Hij lijkt niet in staat om het te zien. Mijn samenvatting gaf al aan dat hij denkt dat we hem een loer draaien door hem voor te stellen professionele hulp te gaan zoeken.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De knop moet om. Zolang hij dat niet ziet, zijn eigen gedrag niet begrijpt kun je praten als Brugman of wat dan ook.
Ik val op uitstraling.. Heb al een vermoeden hoe zijn uitstraling is. Dus nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien wil Ambipur wel Benzin's vriendinnetje zijn?![]()
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij lijkt niet in staat om het te zien. Mijn samenvatting gaf al aan dat hij denkt dat we hem een loer draaien door hem voor te stellen professionele hulp te gaan zoeken.
That's my point.. In zijn wereld zijn 'wij' bezig hem kapot te maken en ligt het aan ons.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij lijkt niet in staat om het te zien. Mijn samenvatting gaf al aan dat hij denkt dat we hem een loer draaien door hem voor te stellen professionele hulp te gaan zoeken.
Dat weet ik niet, maar ik wil wel graag weten wat voor soort hulp hij nou eigenlijk van ons wil hebben.quote:
Godver, mijn koffie tegen mijn beeldscherm.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
Anna wilt wel
Anna Drijver stopt even met acteren om te bezinnen
ow wacht, verkeerd gelezen![]()
De wereld moet maar veranderenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
That's my point.. In zijn wereld zijn 'wij' bezig hem kapot te maken en ligt het aan ons.
Een kop koffie en een goed gesprek.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik wil wel graag weten wat voor soort hulp hij nou eigenlijk van ons wil hebben.
Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Godver, mijn koffie tegen mijn beeldscherm.
Laten we loten wie hem een medelijden fuck geeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik wil wel graag weten wat voor soort hulp hij nou eigenlijk van ons wil hebben.
Deze loterij sla ik even overquote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laten we loten wie hem een medelijden fuck geeft.
Prachtig!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
Anna wilt wel
Anna Drijver stopt even met acteren om te bezinnen
ow wacht, verkeerd gelezen![]()
Hij lacht veel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik val op uitstraling.. Heb al een vermoeden hoe zijn uitstraling is. Dus nee.
quote:
Ohaiquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik blijk toch al de hoer van Fok te zijn. Ik neem deze dan ook wel even.
Pics or it didn't happen, onthoud dat!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit van je gehoord.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |