Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik terecht moet en mijn problemen vallen misschien buiten de reeks waar ik eigenlijk zat, die gaat de laatste tijd over andere dingen. Ik moet de gedachten die in mijn hoofd zitten gewoon kwijt.
Ik ben inmiddels bijna 23. Het aantal dates dat ik in totaal heb gehad is op één hand te tellen. Mijn leven gaat technisch gezien denk ik best wel goed. Studie afgerond, goed werk. Maar verder? Geen vrienden, geen vriendinnetje. Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend veel behoefte aan een vriendinnetje. Desnoods alleen af en toe een keer een knuffel van een meisje.
Ik wil het gevoel hebben dat iemand van me houdt
Er werkt op het moment bij een van mijn werkgevers een nieuw meisje. Ik vind haar echt heel leuk. Gelukkig heeft ze al een vriendje en maak ik daardoor geen kans. Dat voelt beter dan me beseffen dat zelfs als ze geen vriendje had gehad ik toch geen kans had gemaakt. Ze is mooi, lief, grappig, stoer en gewoon super tof. Ze heeft een druk leventje, een vriendje.
Dit telt meestal voor alle meisjes.
Ik verveel meisjes en ben schijnbaar niet zo vermakelijk, leuk en aantrekkelijk als andere jongens, hoe hard ik ook probeer. Als ik rondklik over Facebook of op straat kijk naar meisjes met hun vriendje dan zijn bijna alle leuke meisjes bezet en zijn ze allemaal te leuk voor mij en hebben ze vriendjes die op zoveel fronten slechter zijn dan mij, maar die ik op een paar andere fronten nooit zal kunnen evenaren.
Misschien zal ik wel nooit een meisje vinden dat me wil hebben. Ik heb het echt gehad.
Ik moet leren hoe ik net zo leuk en aantrekkelijk moet worden als al die andere jongens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"