Nog niet. Maar ik krijg haar nog welquote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
Jongens dit gaat fout... de dames trekken naar elkaar toe![]()
Predator on the loosequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter gaan skypen
HEY, VALT HIER NOG WAT TE NEUKEN ????quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Hoe een topic met een serieuze vraag kan groeien naar een slowchat over seks.
En? Heb je de psycholoog al gebeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Dat gebeurt bij mannen onderhand automatischquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgen
Ik stelde je een vraag. Je geeft alleen geen antwoord.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Doe je mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Nice.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We geven hem alleen maar het goeie voorbeeld hoe ie op fok moet hosselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Dat kan heel erg snel gaan, zoals je ziet. Maar het bashen is nu wel overquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Watch and learn, schatje.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef benzin het volgende:
Eh....ja, echt waar Benzin!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan heel erg snel gaan, zoals je ziet. Maar het bashen is nu wel over
hoi ambi.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Hoe ziet zo'n manier eruit? Kun je een voorbeeld geven van iets anders waar je mee zat en waar je een manier voor gekregen hebt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef benzin het volgende:
Ik wil hebben waar ik oorspronkelijk om vroeg, de manier om aantrekkelijk en vermakelijk te zijn voor vrouwen. Op deze manier heeft dit topic geen zin voor mij. Ik ga mezelf nu in elk geval terugtrekken tot het weer kalmeert en weer normaal gaat.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nice.Niet meer, wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Kijk uit voor deze smoothtalker ladies.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keertje afspreken dan maar? Ik ben geen 16 hoor
Dat valt tegen in het echt.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je hoe makkelijk je een wending in een gesprek kunt krijgen
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.quote:
Doubledate? Jij, ik, Minthy en Ambipur?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Dat kan best, ja. Maar het hoeft nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Minthy, wij kunnen vanavond wel afspreken.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik wasquote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat valt tegen in het echt.
[..]
Net alsof ik over dit onderwerp iets te zeggen heb.
Is ie geen maagd meer dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik was
Ja maar dit is toch wel een heel mooi aanbod?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat ze liever 1 op 1 afspreken.
Je hebt gelijk, hij is anders en zou veel meer aandacht moeten krijgen.quote:
Dat is een populaire misvatting hier die ik uit eigenbelang nooit gecorrigeerd heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie. Jij bent eerder ontmaagd dan dat ik was
Ik vroeg me al af waarom ik zo gemakkelijk aan pussy komquote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Goed, nog een keer: Een man is aantrekkelijk + neukbaar als hij zelfvertrouwen heeft.
Dat is nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volgende keer ga je gewoon mee naar een meet en je zult zien hoe makkelijk het gaat.
Uhu, ik denk niet dat ze daar ook zo over denkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch wel een heel mooi aanbod?
Wel dus gezien zijn reactie net.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht het niet nee...
Echt helemaal duidelijk was hij d'r nou ook weer niet over...
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.quote:
There comes the monkey out of the sleevequote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een populaire misvatting hier die ik uit eigenbelang nooit gecorrigeerd heb.
Dat ligt ook aan het biergebruik denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is al eerder aangegeven maar hij durft niet.
Terwijl juist de meeste meets heel laagdrempelig zijn
Ik ben al eens op een meet geweest en toen ging het volgens mij niet daarover.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoor.
Volgende keer ga je gewoon mee naar een meet en je zult zien hoe makkelijk het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |