Dat geloof ik graag, maar als die behoefte er niet ligt dan heb ik er verdomd weinig te zoekenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik heb er een aantal mee mogen maken en waren echt heel erg gezellig.
Vanwege je ouders toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd uit te leggen en elke keer begrijpt niemand dat, dus het zal wel aan mij liggen.
Try me.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd uit te leggen en elke keer begrijpt niemand dat, dus het zal wel aan mij liggen.
Misschien kom je daar wel de man van je dromen tegen?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar als die behoefte er niet ligt dan heb ik er verdomd weinig te zoeken
Ja.. Het ligt echt aan jou.. Doe eens iets daar aanquote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
dan doe je verhaal eens bij je huisarts. heeft medisch beroepsgeheim.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
1 op 1 meetsquote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik heb slechts enkele Fokkers één op één gemeet
Nee, het ligt niet aan hem. Here Benzin kan er niets aan doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Het ligt echt aan jou.. Doe eens iets daar aanJe hebt echt weinig zelfkennis.
Die het, zeker nu hij een inkomen heeft, niet hoeven te weten. Is dus geen geldige reden. Hij wil het zelf gewoon niet.quote:
Welk land?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op bepaalde punten blaak ik van 't zelfvertrouwen en als je op buitenlands valt ben ik neukbaar ja
Ze kan ongetwijfeld heerlijk kokenquote:
Goed, dan maar iets grover.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik hoor het graag van hem, inclusief goede onderbouwing.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die het, zeker nu hij een inkomen heeft, niet hoeven te weten. Is dus geen geldige reden. Hij wil het zelf gewoon niet.
Ik ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor het graag van hem, inclusief goede onderbouwing.
Ohnoesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weet eerder alle KFC's te vinden denk ik
Die bestaat niet, daar geloof ik ook niet inquote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kom je daar wel de man van je dromen tegen?
Is ze wel chickie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |