Benzin wilt alleen tips hebben, begrijp het dan. We zijn onduidelijk en geven geen genoeg tips voor hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begrijp hem oprecht en ik snap ook goed waar wederzijds de frustratie zit. Helaas is hijzelf de enige die er iets aan kan veranderen, maar het lukt hem niet om dat zelf in te zien.
-zucht-quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet prettig vinden dat je dat puur uit medelijden doet.
onbegrijpelijk inderdaad. al was het maar omdat je je niet 8 jaar lang zo wil voelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef VacaLoca het volgende:
R&P / Ik voel me ongelukkig..
6 jaar geleden. Zelfde strekking als huidige topic.
Ik snap dat je enkele jaren verzand kan raken in een probleem, maar dat je na zolang nog geen echte hulp zoekt?!!
Nou Benzin, vertel eens?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor het graag van hem, inclusief goede onderbouwing.
Ik zal het nooit ervaren...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer weer
Je weet niet wat je mist!
Gewoon vragen waarom ze zo boos kijkt, werkt altijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
Benzin, picture this:
Je bent ergens waar je nog niemand kent,
en er zijn een paar vrouwen die single lijken.
Een daarvan valt jou op: die kijkt niet al te vrolijk.
Dat herken jij natuurlijk, is dat een reden deze vrouw eerst eens te checken?
Aan de ene kant wel, jullie begrijpen mekaar tenminste,
andere kant ook weer niet, want zij zit waarschijnlijk niet op nog zo'n droeftoeter te wachten denk jij,
ze wil vast juist opgevrolijkt worden.
Of zou je deze vrouw zonder aarzelen overslaan/ negeren?
Veel van dezelfde adviezen als vorige topic ookquote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Toen kreeg hij adviezen van mensen die al jaren niet meer op Fok komen
Het ligt aan ons, niet aan hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Veel van dezelfde adviezen als vorige topic ook
Zolang Fok bestaat blijft ie hier gewoon om de paar maanden zelfde topics openen, adviezen negeren etc etc tot Fok overgenomen wordt door Chinezen in 2050.
Daarna opent hij dezelfde topics met behulp van google translatequote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Veel van dezelfde adviezen als vorige topic ook
Zolang Fok bestaat blijft ie hier gewoon om de paar maanden zelfde topics openen, adviezen negeren etc etc tot Fok overgenomen wordt door Chinezen in 2050.
Neuh, heeft toch geen zinquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
Iemand anders mag de volgende openen straks
Natuurlijk is het onduidelijk. Zijn doel ligt op dit moment veel te hoog en buiten bereik. Eerst andere/onderliggende problemen herkennen en oplossen, dán kan je pas verder.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Benzin wilt alleen tips hebben, begrijp het dan. We zijn onduidelijk en geven geen genoeg tips voor hem.
Hij verdient NU een lief en aardig meisje, verdomme!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onduidelijk. Zijn doel ligt op dit moment veel te hoog en buiten bereik. Eerst andere/onderliggende problemen herkennen en oplossen, dán kan je pas verder.
Leuk format voor SBS6!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij verdient NU een lief en aardig meisje, verdomme!
Let eens op je taalgebruik Malta-manquote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is hem ook al vaak gezegd. Nu moet hij dat nog inzien.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onduidelijk. Zijn doel ligt op dit moment veel te hoog en buiten bereik. Eerst andere/onderliggende problemen herkennen en oplossen, dán kan je pas verder.
Hij wilt geen tussenstappen...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is zijn wens om net als leeftijdsgenoten te leven en chickies te scoren. Dat lukt pas als andere problemen (bijv sociale omgang) verbeterd worden. Het kan heusquote:Op zondag 3 maart 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |