gekke mensenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedereen is weg op tc wat is dezen
jaquote:
Ik wil niks dan een mooie OPquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je nu dat we gaan haten? Of wat is je plan?
Nee, ik overdrijf het wel een beetjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb jij een Beyonce-obsessie ofso?
Ja ze maakt wel goede muziekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf het wel een beetje
Maar ze is wel leuk toch
[nodig]quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf het wel een beetje
Maar ze is wel leuk toch
Je bent geloof ik de 2e man op FOK! ooit die dat zegt over B, congratsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ze maakt wel goede muziek
Okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent geloof ik de 2e man op FOK! ooit die dat zegt over B, congrats
hey aldoquote:
quote:
Van delhi, Agra, Varanasi, Calcutta, Jaipur, Udaipur, Mumbai, goaquote:
Goaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van delhi, Agra, Varanasi, Calcutta, Jaipur, Udaipur, Mumbai, goa
Goa was wel lachen ja, maar ik vond de rest van India wel veel vetterquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goa was wel lachen ja, maar ik vond de rest van India wel veel vetter
Goa is heel toeristischquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goa is heel toeristischIk kom niet naar India om tussen de oostblokkers aan het strand te liggen
ik twijfel tussen Calcutta en Mumbaiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Da's waarWelke stad vond je t leukst?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog minderjarige meisjes zien verkracht worden?
Ah ik vind Calcutta leuker maar komt waarschijnlijk omdat ik elke toch naar Mumbai gaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik twijfel tussen Calcutta en Mumbai
Die luchtvervuiling van Mumbaiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ik vind Calcutta leuker maar komt waarschijnlijk omdat ik elke toch naar Mumbai ga
nu moet ik blozenquote:
wattan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu moet ik blozenjammer dat wij niet in India leven, dan weet ik wel wat ik had gedaan
Ik zie trouwens net dat dat raar klinkt, ik bedoelde dat ik je uit eten zou nemen naar een Indiaas restaurant.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu moet ik blozenjammer dat wij niet in India leven, dan weet ik wel wat ik had gedaan
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[nodig]
supersof is leuker
[/nodig]
ja mn iphone hoesje en screen protector waren zo vies dat ik een nieuwe moest kopen terwijl er niet echt mee rondliepquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die luchtvervuiling van Mumbai
het was alleen maar zonnig toen ik daar was, maar als ik mijn bruine zonnebril opzette had heel de lucht een bruine kleur, kwam dus door de luchtvervuiling hoorde ik
Mijn drinken, wat doe jequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja mn iphone hoesje en screen protector waren zo vies dat ik een nieuwe moest kopen terwijl er niet echt mee rondliep
beidequote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ging ook naar Dabangg 2in het hindi, geen ondertiteling, focking bazenfilm
quote:
die was zeker wel baasquote:
Dat is normaalquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die was zeker wel baasen dan eerst iedereen staan voor het volkslied
Klinkt ook weer zo verkeerd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry het was niet mijn bedoeling dat je helemaal nat zou worden
Ik heb daar gewoon zo'n 5 minuten gestaan en geprobeerd mijn lach te onderdrukkenquote:
ik weet hem uit mn hoofdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon zo'n 5 minuten gestaan en geprobeerd mijn lach te onderdrukkenDie mensen zullen wel gedacht hebben
quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik ken die van Nederland niet eens uit mn kop
wie wel?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik ken die van Nederland niet eens uit mn kop
Geil je daarop ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe het erom sorry, ik hou al op
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=25p1poi&s=6
kijk maar aldo en lb
quote:
wat nouquote:
weet ik veelquote:
We kennen elkaar niet eensquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op opmerkingen maken over seks naar jou?
jaquote:
Ja, maar dan kwam het bij mij dus vier keerquote:
Ooh. Ja daar word ik echt warm van. Net als een katholieke priester bij een minderjarig jongetjequote:
Neee ik had dat ook wel door. maar bij mij kwam het dn vier keer. Ik poste die van mij (bibaboerderij) ook maar een keer, en die kwam er ook twee keer te staan.quote:
Alleen je naamquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh. Ja daar word ik echt warm van. Net als een katholieke priester bij een minderjarig jongetje
Oh okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Neee ik had dat ook wel door. maar bij mij kwam het dn vier keer. Ik poste die van mij (bibaboerderij) ook maar een keer, en die kwam er ook twee keer te staan.
ofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
in een zee vol blauw sos ik mis je
Krabbiequote:
hehequote:
jawel op zich.quote:
quote:
Ziek op bedquote:
oh..quote:
Ik ben ook beetje ziek en zit op bedquote:
Dankje.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]beterschap, zit je op je telefoon dan?
Nee laptopquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben ook beetje ziek en zit op bed
wat heb je?
Tss alleen homo's tonen medelevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee laptopbuikgriepje denk ik
en thanks
Oke, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar een introductie is altijd welkom
Kick je daar op ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Graag gedaan, pics van je kots btw.
Ik ben sofquote:
En ze doet het met liefdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ik laat mijn eten ook altijd voorkauwen door jouw moeder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
Ik vind dit echt heel engDIE KOMT UIT MIJN FOBO!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik vind dit echt heel engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik vind dit echt heel engKrijg je er nachtmerries van denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja maar wat dan!!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is je naam, ik wil weten wie je bent
Ja ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je er nachtmerries van denk je?
echt welquote:
JAquote:
Stuquote:
What brings you here on a saturday night?quote:
Ach, ik was net even bezig met een dossier van mezelf van een laser clinic. Ik heb het gevoel dat ze me hebben opgelicht dus ik heb mijn dossier opgevraagd en daar staan wat vreemde dingen in. Ik heb een email gestuurd en als daar geen bevredigend antwoord op komt zoek ik onafhankelijk advies van een andere kliniek. Als blijkt dat ik opgelicht ben klaag ik ze wel aanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
What brings you here on a saturday night?
wat heb je gelaserd?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik was net even bezig met een dossier van mezelf van een laser clinic. Ik heb het gevoel dat ze me hebben opgelicht dus ik heb mijn dossier opgevraagd en daar staan wat vreemde dingen in. Ik heb een email gestuurd en als daar geen bevredigend antwoord op komt zoek ik onafhankelijk advies van een andere kliniek. Als blijkt dat ik opgelicht ben klaag ik ze wel aan
heb je een laser-behandeing gehad dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik was net even bezig met een dossier van mezelf van een laser clinic. Ik heb het gevoel dat ze me hebben opgelicht dus ik heb mijn dossier opgevraagd en daar staan wat vreemde dingen in. Ik heb een email gestuurd en als daar geen bevredigend antwoord op komt zoek ik onafhankelijk advies van een andere kliniek. Als blijkt dat ik opgelicht ben klaag ik ze wel aan
zn bikinilijn xd xd xdquote:
Welke kleur?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jiani dushi
Ik drink kinderchampagne
Oksels :Squote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je een laser-behandeing gehad dan?
Zonde van je geld. Scheermesje werkt primaquote:
Ik heb een kleine tattoo op mijn rechterarm en die wil ik weghebben. Heb inmiddels 10 behandelingen gehad over de afgelopen 18 maanden en heb daar £700 aan uitgegeven. Het is nog steeds niet weg en toen heb ik aangegeven dat ik ontevreden ben met het resultaat. Dat werd weggewuifd als onzin.quote:
Gvd Jelle, pleur mijn naam ff openbaar op FOK! lulquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jiani dushi
Ik drink kinderchampagne
Al 10 zelfsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je een laser-behandeing gehad dan?
Maar dat groeit snel aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Scheermesje werkt prima
ok ik ben sof, ik ben 18 jaar, werk bij de AH omdat ik een jaar geen school heb en ik houd van muziekquote:
IK HAD HET NIET DOOR SORRY fuck sorry ik heb het weggehaald, je bent toch niet boos nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd Jelle, pleur mijn naam ff openbaar op FOK! lul
Aardbei of appel?
Zonde.. waarom heb je die tattoo genomen dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een kleine tattoo op mijn rechterarm en die wil ik weghebben. Heb inmiddels 10 behandelingen gehad over de afgelopen 18 maanden en heb daar £700 aan uitgegeven. Het is nog steeds niet weg en toen heb ik aangegeven dat ik ontevreden ben met het resultaat. Dat werd weggewuifd als onzin.
Uit mijn dossier blijkt echter dat na de 6e behandeling de sterkte van de laser dramatisch is verlaagd. Behandeling 5 was dit nog 9.7j, bij behandeling 6 10,7j en behandeling 7 was opeens slechts 5,7j.
Dat is niet wie je bent, dat is je werk, en zijn je hobbiesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ok ik ben sof, ik ben 18 jaar, werk bij de AH omdat ik een jaar geen school heb en ik houd van muzieken honden en katten
![]()
nu jij
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is niet wie je bent, dat is je werk, en zijn je hobbies
Ik wil weten wie je bent
Te laat, supersof en ik hebben je gequote.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK HAD HET NIET DOOR SORRY fuck sorry ik heb het weggehaald, je bent toch niet boos nu?
appel natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is niet wie je bent, dat is je werk, en zijn je hobbies
Ik wil weten wie je bent
quote:
wat vind je van dezequote:
Dus je weet niet wie je bent?quote:
kijk, dat is een goede vraagquote:
Heel erg tof, Bruno Mars is gewoon een goede artiest weet iedereen verandert niks aan.quote:
ctrl + Wquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
help lb, stu, jer. ik drukte op cmnd+o volgens mij. en nu is mijn beeldscherm uitgezoomdwat moet ik doen
met je vingers op je touchpad uitzoomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
help lb, stu, jer. ik drukte op cmnd+o volgens mij. en nu is mijn beeldscherm uitgezoomdwat moet ik doen
Dat was 8 jaar geleden in een opwelling gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde.. waarom heb je die tattoo genomen dan?
Wat voor 1 heb je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was 8 jaar geleden in een opwelling gedaan
Nee dat was het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
met je vingers op je touchpad uitzoomen.
vingers eropzetten, links en rechts, en dan vingers naar elkaar toe slepen.
hehe ja nu is het wel wegquote:
Wat voor tattoo was het?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was 8 jaar geleden in een opwelling gedaan
Ja, maar ik deed het met toetsenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij mij wel :S
zoom in zoom out ik doe het nu....
ja er komt ook een nieuwe maar dan de wijfjes tegen de nichtjes maar daar heb ik echt geen zin inquote:
Ooh oke, gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te laat, supersof en ik hebben je gequote.
Klootzak, tuurlijk ben ik niet boos
Lekker
Best mooi toch? Had het gewoon laten staanquote:
Vertel jij dan wie je bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus je weet niet wie je bent?
[..]
kijk, dat is een goede vraag
Ik zag het ja, deelnemers zijn niet zo bijzonder idd. Gelukkig zit Michella "Wat een ellende" er wel weer inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja er komt ook een nieuwe maar dan de wijfjes tegen de nichtjes maar daar heb ik echt geen zin in
Het was ook niet lelijk inderdaad maar ik merkte dat ik het wat uitsloverig vond staan. Beetje asociaal eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best mooi toch? Had het gewoon laten staan
ja dat is wel tofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zag het ja, deelnemers zijn niet zo bijzonder idd. Gelukkig zit Michella "Wat een ellende" er weer in
champiquote:
sexy guys 60 pics??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oke, gelukkig maar![]()
Echt wel:
[ afbeelding ]
Ah oke. Naja dat kanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ook niet lelijk inderdaad maar ik merkte dat ik het wat uitsloverig vond staan. Beetje asociaal eigenlijk
Vooral als ik in de gym sta vind ik het niet cool als mensen een tattoo op mijn arm zien![]()
Omdat ik zijn moeder ben?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je geweldig bent![]()
Dat klopt ongeveer ja. Ik meen zelfs maar 75 euro! Ik ben nu al het 10-voudige kwijt aan het verwijderen en het is slechts opgelicht. Laten we zeggen dat het ongeveer 60% is opgelicht. Dat vind ik een onacceptabel resultaatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Naja dat kanwel dure zaak, dat laten verwijderen. VOor de tattoo was je denk ik 100 euro kwijt?
Ik ben aldo, ik ben student, die af en toe standaard studententrekjes heeft, ik ben redelijk serieus in wat ik doe, maar ik maak ook voornamelijk veel lol. Ik kan om veel dingen lachen en heb een beetje een vreemd gevoel voor humor. Ik lust Jus d'orange, en ik poets mijn tanden 3x per dag. Daarnaast eet ik vaak voor de tv of achter de pc. Ik heb geen fiets maar wel een auto en dit verhaal is nu al poep.quote:
Sexy achtergrond hommoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oke, gelukkig maar![]()
Echt wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik zijn moeder ben?
MILF alles
Ja nouja, als het een kleine tat was had ik het gewoon laten staan. 700 euro is echt veel te veel geld daarvoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer ja. Ik meen zelfs maar 75 euro! Ik ben nu al het 10-voudige kwijt aan het verwijderen en het is slechts opgelicht. Laten we zeggen dat het ongeveer 60% is opgelicht. Dat vind ik een onacceptabel resultaat
Achteraf gezien is dat het ook. Ik dacht met een sessie of 6 klaar te zijn eigenlijk maar zelfs na 10 is dat nog niet het geval. Ik verdien niet slecht dus had zoiets van, ach, kan mij het schelen, ik wil er graag vanaf. Maar als je het bij elkaar optelt is het gewoon een absurd bedrag inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nouja, als het een kleine tat was had ik het gewoon laten staan. 700 euro is echt veel te veel geld daarvoor.
Ja, je geilt op mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja want ik geil op MILFS toch![]()
Geilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die had ik er expres voor jou in gedaan![]()
hihiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, je geilt op mij![]()
[..]
Geil
10/10 zou raken.
oke.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben aldo, ik ben student, die af en toe standaard studententrekjes heeft, ik ben redelijk serieus in wat ik doe, maar ik maak ook voornamelijk veel lol. Ik kan om veel dingen lachen en heb een beetje een vreemd gevoel voor humor. Ik lust Jus d'orange, en ik poets mijn tanden 3x per dag. Daarnaast eet ik vaak voor de tv of achter de pc. Ik heb geen fiets maar wel een auto en dit verhaal is nu al poep.
Zo, nu jij
Kijk, dat is al een heel stuk beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oke.
ik ben sof, mij moet je niet altijd serieus nemen, maar dat hebben sommige mensen niet door. Ik vertel niet zo heel snel dingen aan mensen en ben een 'binnenvetter' volgens mijn moeder. Verder ben ik voor best veel dingen bang en heb ik geen idee wat ik met mijn leven aan moet.
zo goed?
Met een voorbinddildoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hihi
Ja 10/10 je zou mij raken, weet ik toch.
Ja moet je f googlen. zijn heel veel sites voor, alleen geen idee hoe ze heten. image converter ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Kan ik van een .PDF een .JPG maken eigenlijk? Ik wil namelijk mijn dossier (pagina 1) die in .PDF is geleverd posten op Twitter. Ik ga natuurlijk die naam van die kliniek wel noemen
Ga ik straks even doen, thanks!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet je f googlen. zijn heel veel sites voor, alleen geen idee hoe ze heten. image converter ofzo
screenshot?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Kan ik van een .PDF een .JPG maken eigenlijk? Ik wil namelijk mijn dossier (pagina 1) die in .PDF is geleverd posten op Twitter. Ik ga natuurlijk die naam van die kliniek wel noemen
nou mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een heel stuk beter
eeeeh gastonquote:
Maar hoezo weet je niet wat je aan moet met je leven dan?quote:
Dat zou kunnen maar dan zie je maar een halve pagina ongeveer en je kunt op Twitter maar 1 foto tegelijk postenquote:
Ja dat weet ik dus niet hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar hoezo weet je niet wat je aan moet met je leven dan?
Halloquote:
Maar je bent nu 18 en hebt een tussenjaar, als ik eht goed heb?quote:
Om pdf om te zetten naar jpgquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een andere site dan FOK!?
Geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom denk ik nu meteen aan porno?
nadat ik journalistiek drie maanden had gedaan jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je bent nu 18 en hebt een tussenjaar, als ik eht goed heb?
geeeen ideequote:
Photoshop kan dat volgens mij welquote:
Maar hoe kwam jij eigenlijk bij Journalistiek uit?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nadat ik journalistiek drie maanden had gedaan ja
Zulke dure programma's heb ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Photoshop kan dat volgens mij wel
Ik vind het leuk om te schrijven. Maar ik had er helemaal niet aan gedacht dat je ook andere dingen ging doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe kwam jij eigenlijk bij Journalistiek uit?
yequote:
Ik ben de enige in mijn klas met legale photoshop enzoquote:
Nahquote:
Jammer, daar heb ik nog wel een vacature voor staan hierquote:
Niet dom.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te schrijven. Maar ik had er helemaal niet aan gedacht dat je ook andere dingen ging doenik ben dom ja
Cool, zulke programma's wil ik ook wel krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben de enige in mijn klas met legale photoshop enzo
Was ook alleen maar omdat mijn vader er op stond het voor mij te kopen hoor
geen pages?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, zulke programma's wil ik ook wel krijgen
Ik heb Office 2011 voor de Mac gekregen van mijn vader omdat hij 3 licenties had. Verder heb ik er niets bijzonders opstaan eigenlijk![]()
Studentenlicentie was vrij goedkoop hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, zulke programma's wil ik ook wel krijgen
Ik heb Office 2011 voor de Mac gekregen van mijn vader omdat hij 3 licenties had. Verder heb ik er niets bijzonders opstaan eigenlijk![]()
Ga dan Nederlands doen ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te schrijven. Maar ik had er helemaal niet aan gedacht dat je ook andere dingen ging doenik ben dom ja
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jammer, daar heb ik nog wel een vacature voor staan hier
Daarna mag jij alles doen wat je wilt, kom opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga me niet laten doen met een voorbinddildo
Zou wel leuk zijn jaquote:
Nee, gebruik Word en vooral Excel heel veel (elke dag)quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha die hebk gistere nog live gezien
Hoeveel danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Studentenlicentie was vrij goedkoop hoor
Ja, maar ik wilde ook gewoon geen journalist meer zijn. en ik vind de school niet leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dom.misschien wat beter moeten inlezen ofzo
Maar als je de juiste richting maar opgaat bij Journalistiek kan je heel veel schrijven hoor. eerste jaar moet je dan gewoon even door, daar doen ze van alles een beetje.
Ah, dat is een beter antwoord dan die ik verwachttequote:
Ik wil geen leraar worden en WO is niks voor mijquote:
Hakkuh todat je neervaltquote:
oh okequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, gebruik Word en vooral Excel heel veel (elke dag)
Nou ja, ouwe DJ en een UI van een spel uit de jaren 80. Het was toch mogelijk?quote:
Zoiets had ik 3 jaar terug ook. Deed toen een mbo-opleiding verkoopspecialist detailhandel en ik was om precies dezelfde reden gestoptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde ook gewoon geen journalist meer zijn. en ik vind de school niet leuken de klas was ook kut.
Oke, maar doe het snel danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarna mag jij alles doen wat je wilt, kom op
wat verwachtte je danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah, dat is een beter antwoord dan die ik verwachtte
Jupquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hakkuh todat je neervalt
Al was dat bij mij niet echt t geval. ADHD + red bull
Ohja die tering red bull was gewoon 4,50 0_0
ga dan kapster worden ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil geen leraar worden en WO is niks voor mij
Laatst in de ArenA 5 euro voor Redbullquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hakkuh todat je neervalt
Al was dat bij mij niet echt t geval. ADHD + red bull
Ohja die tering red bull was gewoon 4,50 0_0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |