Ach, ik was net even bezig met een dossier van mezelf van een laser clinic. Ik heb het gevoel dat ze me hebben opgelicht dus ik heb mijn dossier opgevraagd en daar staan wat vreemde dingen in. Ik heb een email gestuurd en als daar geen bevredigend antwoord op komt zoek ik onafhankelijk advies van een andere kliniek. Als blijkt dat ik opgelicht ben klaag ik ze wel aanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
What brings you here on a saturday night?
wat heb je gelaserd?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik was net even bezig met een dossier van mezelf van een laser clinic. Ik heb het gevoel dat ze me hebben opgelicht dus ik heb mijn dossier opgevraagd en daar staan wat vreemde dingen in. Ik heb een email gestuurd en als daar geen bevredigend antwoord op komt zoek ik onafhankelijk advies van een andere kliniek. Als blijkt dat ik opgelicht ben klaag ik ze wel aan
heb je een laser-behandeing gehad dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik was net even bezig met een dossier van mezelf van een laser clinic. Ik heb het gevoel dat ze me hebben opgelicht dus ik heb mijn dossier opgevraagd en daar staan wat vreemde dingen in. Ik heb een email gestuurd en als daar geen bevredigend antwoord op komt zoek ik onafhankelijk advies van een andere kliniek. Als blijkt dat ik opgelicht ben klaag ik ze wel aan
zn bikinilijn xd xd xdquote:
Welke kleur?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jiani dushi
Ik drink kinderchampagne
Oksels :Squote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je een laser-behandeing gehad dan?
Zonde van je geld. Scheermesje werkt primaquote:
Ik heb een kleine tattoo op mijn rechterarm en die wil ik weghebben. Heb inmiddels 10 behandelingen gehad over de afgelopen 18 maanden en heb daar £700 aan uitgegeven. Het is nog steeds niet weg en toen heb ik aangegeven dat ik ontevreden ben met het resultaat. Dat werd weggewuifd als onzin.quote:
Gvd Jelle, pleur mijn naam ff openbaar op FOK! lulquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jiani dushi
Ik drink kinderchampagne
Al 10 zelfsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je een laser-behandeing gehad dan?
Maar dat groeit snel aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Scheermesje werkt prima
ok ik ben sof, ik ben 18 jaar, werk bij de AH omdat ik een jaar geen school heb en ik houd van muziekquote:
IK HAD HET NIET DOOR SORRY fuck sorry ik heb het weggehaald, je bent toch niet boos nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd Jelle, pleur mijn naam ff openbaar op FOK! lul
Aardbei of appel?
Zonde.. waarom heb je die tattoo genomen dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een kleine tattoo op mijn rechterarm en die wil ik weghebben. Heb inmiddels 10 behandelingen gehad over de afgelopen 18 maanden en heb daar £700 aan uitgegeven. Het is nog steeds niet weg en toen heb ik aangegeven dat ik ontevreden ben met het resultaat. Dat werd weggewuifd als onzin.
Uit mijn dossier blijkt echter dat na de 6e behandeling de sterkte van de laser dramatisch is verlaagd. Behandeling 5 was dit nog 9.7j, bij behandeling 6 10,7j en behandeling 7 was opeens slechts 5,7j.
Dat is niet wie je bent, dat is je werk, en zijn je hobbiesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ok ik ben sof, ik ben 18 jaar, werk bij de AH omdat ik een jaar geen school heb en ik houd van muzieken honden en katten
![]()
nu jij
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is niet wie je bent, dat is je werk, en zijn je hobbies
Ik wil weten wie je bent
Te laat, supersof en ik hebben je gequote.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK HAD HET NIET DOOR SORRY fuck sorry ik heb het weggehaald, je bent toch niet boos nu?
appel natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is niet wie je bent, dat is je werk, en zijn je hobbies
Ik wil weten wie je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |