SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
Ik vind dit echt heel engDIE KOMT UIT MIJN FOBO!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik vind dit echt heel engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik vind dit echt heel engKrijg je er nachtmerries van denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja maar wat dan!!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is je naam, ik wil weten wie je bent
Ja ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je er nachtmerries van denk je?
echt welquote:
JAquote:
Stuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |