Vertel jij dan wie je bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus je weet niet wie je bent?
[..]
kijk, dat is een goede vraag
Ik zag het ja, deelnemers zijn niet zo bijzonder idd. Gelukkig zit Michella "Wat een ellende" er wel weer inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja er komt ook een nieuwe maar dan de wijfjes tegen de nichtjes maar daar heb ik echt geen zin in
Het was ook niet lelijk inderdaad maar ik merkte dat ik het wat uitsloverig vond staan. Beetje asociaal eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best mooi toch? Had het gewoon laten staan
ja dat is wel tofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zag het ja, deelnemers zijn niet zo bijzonder idd. Gelukkig zit Michella "Wat een ellende" er weer in
champiquote:
sexy guys 60 pics??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oke, gelukkig maar![]()
Echt wel:
[ afbeelding ]
Ah oke. Naja dat kanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ook niet lelijk inderdaad maar ik merkte dat ik het wat uitsloverig vond staan. Beetje asociaal eigenlijk
Vooral als ik in de gym sta vind ik het niet cool als mensen een tattoo op mijn arm zien![]()
Omdat ik zijn moeder ben?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je geweldig bent![]()
Dat klopt ongeveer ja. Ik meen zelfs maar 75 euro! Ik ben nu al het 10-voudige kwijt aan het verwijderen en het is slechts opgelicht. Laten we zeggen dat het ongeveer 60% is opgelicht. Dat vind ik een onacceptabel resultaatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Naja dat kanwel dure zaak, dat laten verwijderen. VOor de tattoo was je denk ik 100 euro kwijt?
Ik ben aldo, ik ben student, die af en toe standaard studententrekjes heeft, ik ben redelijk serieus in wat ik doe, maar ik maak ook voornamelijk veel lol. Ik kan om veel dingen lachen en heb een beetje een vreemd gevoel voor humor. Ik lust Jus d'orange, en ik poets mijn tanden 3x per dag. Daarnaast eet ik vaak voor de tv of achter de pc. Ik heb geen fiets maar wel een auto en dit verhaal is nu al poep.quote:
Sexy achtergrond hommoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oke, gelukkig maar![]()
Echt wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik zijn moeder ben?
MILF alles
Ja nouja, als het een kleine tat was had ik het gewoon laten staan. 700 euro is echt veel te veel geld daarvoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer ja. Ik meen zelfs maar 75 euro! Ik ben nu al het 10-voudige kwijt aan het verwijderen en het is slechts opgelicht. Laten we zeggen dat het ongeveer 60% is opgelicht. Dat vind ik een onacceptabel resultaat
Achteraf gezien is dat het ook. Ik dacht met een sessie of 6 klaar te zijn eigenlijk maar zelfs na 10 is dat nog niet het geval. Ik verdien niet slecht dus had zoiets van, ach, kan mij het schelen, ik wil er graag vanaf. Maar als je het bij elkaar optelt is het gewoon een absurd bedrag inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nouja, als het een kleine tat was had ik het gewoon laten staan. 700 euro is echt veel te veel geld daarvoor.
Ja, je geilt op mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja want ik geil op MILFS toch![]()
Geilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die had ik er expres voor jou in gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |