wat vind je van dezequote:
Dus je weet niet wie je bent?quote:
kijk, dat is een goede vraagquote:
Heel erg tof, Bruno Mars is gewoon een goede artiest weet iedereen verandert niks aan.quote:
ctrl + Wquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
help lb, stu, jer. ik drukte op cmnd+o volgens mij. en nu is mijn beeldscherm uitgezoomdwat moet ik doen
met je vingers op je touchpad uitzoomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
help lb, stu, jer. ik drukte op cmnd+o volgens mij. en nu is mijn beeldscherm uitgezoomdwat moet ik doen
Dat was 8 jaar geleden in een opwelling gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde.. waarom heb je die tattoo genomen dan?
Wat voor 1 heb je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was 8 jaar geleden in een opwelling gedaan
Nee dat was het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
met je vingers op je touchpad uitzoomen.
vingers eropzetten, links en rechts, en dan vingers naar elkaar toe slepen.
hehe ja nu is het wel wegquote:
Wat voor tattoo was het?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was 8 jaar geleden in een opwelling gedaan
Ja, maar ik deed het met toetsenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij mij wel :S
zoom in zoom out ik doe het nu....
ja er komt ook een nieuwe maar dan de wijfjes tegen de nichtjes maar daar heb ik echt geen zin inquote:
Ooh oke, gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te laat, supersof en ik hebben je gequote.
Klootzak, tuurlijk ben ik niet boos
Lekker
Best mooi toch? Had het gewoon laten staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |