hihiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, je geilt op mij![]()
[..]
Geil
10/10 zou raken.
oke.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben aldo, ik ben student, die af en toe standaard studententrekjes heeft, ik ben redelijk serieus in wat ik doe, maar ik maak ook voornamelijk veel lol. Ik kan om veel dingen lachen en heb een beetje een vreemd gevoel voor humor. Ik lust Jus d'orange, en ik poets mijn tanden 3x per dag. Daarnaast eet ik vaak voor de tv of achter de pc. Ik heb geen fiets maar wel een auto en dit verhaal is nu al poep.
Zo, nu jij
Kijk, dat is al een heel stuk beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oke.
ik ben sof, mij moet je niet altijd serieus nemen, maar dat hebben sommige mensen niet door. Ik vertel niet zo heel snel dingen aan mensen en ben een 'binnenvetter' volgens mijn moeder. Verder ben ik voor best veel dingen bang en heb ik geen idee wat ik met mijn leven aan moet.
zo goed?
Met een voorbinddildoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hihi
Ja 10/10 je zou mij raken, weet ik toch.
Ja moet je f googlen. zijn heel veel sites voor, alleen geen idee hoe ze heten. image converter ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Kan ik van een .PDF een .JPG maken eigenlijk? Ik wil namelijk mijn dossier (pagina 1) die in .PDF is geleverd posten op Twitter. Ik ga natuurlijk die naam van die kliniek wel noemen
Ga ik straks even doen, thanks!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet je f googlen. zijn heel veel sites voor, alleen geen idee hoe ze heten. image converter ofzo
screenshot?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Kan ik van een .PDF een .JPG maken eigenlijk? Ik wil namelijk mijn dossier (pagina 1) die in .PDF is geleverd posten op Twitter. Ik ga natuurlijk die naam van die kliniek wel noemen
nou mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een heel stuk beter
eeeeh gastonquote:
Maar hoezo weet je niet wat je aan moet met je leven dan?quote:
Dat zou kunnen maar dan zie je maar een halve pagina ongeveer en je kunt op Twitter maar 1 foto tegelijk postenquote:
Ja dat weet ik dus niet hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar hoezo weet je niet wat je aan moet met je leven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |