gekke mensenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedereen is weg op tc wat is dezen
jaquote:
Ik wil niks dan een mooie OPquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je nu dat we gaan haten? Of wat is je plan?
Nee, ik overdrijf het wel een beetjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb jij een Beyonce-obsessie ofso?
Ja ze maakt wel goede muziekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf het wel een beetje
Maar ze is wel leuk toch
[nodig]quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf het wel een beetje
Maar ze is wel leuk toch
Je bent geloof ik de 2e man op FOK! ooit die dat zegt over B, congratsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ze maakt wel goede muziek
Okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent geloof ik de 2e man op FOK! ooit die dat zegt over B, congrats
hey aldoquote:
quote:
Van delhi, Agra, Varanasi, Calcutta, Jaipur, Udaipur, Mumbai, goaquote:
Goaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van delhi, Agra, Varanasi, Calcutta, Jaipur, Udaipur, Mumbai, goa
Goa was wel lachen ja, maar ik vond de rest van India wel veel vetterquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goa was wel lachen ja, maar ik vond de rest van India wel veel vetter
Goa is heel toeristischquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goa is heel toeristischIk kom niet naar India om tussen de oostblokkers aan het strand te liggen
ik twijfel tussen Calcutta en Mumbaiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Da's waarWelke stad vond je t leukst?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog minderjarige meisjes zien verkracht worden?
Ah ik vind Calcutta leuker maar komt waarschijnlijk omdat ik elke toch naar Mumbai gaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik twijfel tussen Calcutta en Mumbai
Die luchtvervuiling van Mumbaiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ik vind Calcutta leuker maar komt waarschijnlijk omdat ik elke toch naar Mumbai ga
nu moet ik blozenquote:
wattan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu moet ik blozenjammer dat wij niet in India leven, dan weet ik wel wat ik had gedaan
Ik zie trouwens net dat dat raar klinkt, ik bedoelde dat ik je uit eten zou nemen naar een Indiaas restaurant.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu moet ik blozenjammer dat wij niet in India leven, dan weet ik wel wat ik had gedaan
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[nodig]
supersof is leuker
[/nodig]
ja mn iphone hoesje en screen protector waren zo vies dat ik een nieuwe moest kopen terwijl er niet echt mee rondliepquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die luchtvervuiling van Mumbai
het was alleen maar zonnig toen ik daar was, maar als ik mijn bruine zonnebril opzette had heel de lucht een bruine kleur, kwam dus door de luchtvervuiling hoorde ik
Mijn drinken, wat doe jequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja mn iphone hoesje en screen protector waren zo vies dat ik een nieuwe moest kopen terwijl er niet echt mee rondliep
beidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |