SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche
Wie komen hier ook wel eens?!
Melleyn - OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - essnhills - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
[ Bericht 42% gewijzigd door HeatWave op 27-05-2013 10:46:42 ]
hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef Ceviche het volgende:
Oh dan moet ik weer werken![]()
Dan maar weer in de avonduren.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit dus woensdag in Duitsland.
Donderdag vrij gelukkig.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
En dan gaan we losquote:
Dat is altijd zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef Ceviche het volgende:
Nouja vorige keer was er ook echt veel zooi bij, fucking veel zaklampen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:24 schreef bambino het volgende:
Je de hunts zijn niet meer wat het vroeger was. Zelfs de 1e waar ik bij was vonden sommige op fok al tegen vallen.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Als het ff mee zit ga ik woensdag weer voor het postrecord![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat ik mijn record ga verbreken eigenlijkMet de vorige hunt had ik op 1 dag 1187 posts
Ik ben wel gewoon aanwezig natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon aanwezig natuurlijk
Morgen nog maar wat dingen inslaan enzoquote:
jupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen nog maar wat dingen inslaan enzo![]()
En vanancht een beetje goed slapen natuurlijkquote:
Vannacht? Neuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En vanancht een beetje goed slapen natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Vannacht? Neu
Wakker blijven tot morgen middag 12 uur. Dan slapen tot 10 voor 12.
Dan lekker doorhalen
Pssshquote:
quote:
Dan lig ik in bedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik spreek jou morgen overdag wel dan
Dat bedoel ikquote:
quote:
Tot morgen slaap lekkerquote:
Gewoon even een box scoren via je telefoonquote:
Ik eet mn schoen op als dat lukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon even een box scoren via je telefoon
Dealquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik eet mn schoen op als dat lukt.
Kan je lekker de hele nacht stuiterend achter je beeldscherm zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog wel een sixpack Atomic Energy Drink staan van ClickToBuy
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop wel dat mijn laptoplader vandaag binnenkomt anders kan ik het niet via de laptop volgen.
Vaste pc...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat zou wel naar zijn anders
En anders nog iemand die via telefoon voor een box gaat
Oh.. minder kansen om koelkast z'n schoen te laten eten dan..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vaste pc...Maar laptop en bank is toch relaxter.
Ik heb overigens ook nog als een ekte tokkie 2 traytjes halve liters blikbier staan.
Ik weet dat het kan, ik had de eerste hunt dat ik meedeed zelfs 3 boxen gescoord (van de 3 boxen die er in totaal langs waren gekomen ook nogquote:
Het SC'en midden in de nacht wachtend op de volgende kneuzige aanbieding vind ik ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
De hype vooraf is toch altijd wel leuker dan de hunt zelf
Wie was dat ook al weer?quote:
Vergeet niet de Philips lampenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef tralalala het volgende:
Ja, beste hunt tot nu toe met elke keer Cool Water van Davidoff.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:21 schreef tralalala het volgende:
Pakketbezorger is onderweg.
15:30-17:30
Mijn laderHoop wel dat dat het probleem is, en anders kan ik gelijk een nieuwe laptop kopen tijdens de hunt.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
Van de facebook van IBOOD:
GOED NIEUWS!
Om IEDEREEN een eerlijke kans te geven om de beruchte iBOOD BOX te bemachtigen, hebben we een extra controle ingebouwd tijdens de HUNT!
Ga JIJ voor die BOX!?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, hele dag moe en dan moet ik ook nog eens naar die hunt kijken vanavond. Heb niets nodig eigenlijk, maar iets in me wil er toch onderdeel van zijn
quote:
Ik koop ook praktisch nooit watquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, hele dag moe en dan moet ik ook nog eens naar die hunt kijken vanavond. Heb niets nodig eigenlijk, maar iets in me wil er toch onderdeel van zijn
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Echt elke hunt komt het weer terug haha!hoi allemaal
Veel te vroeg wakker
Kon niet meer slapen
Word een lange dag morgen
Heb er wel zin aan tho
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef tralalala het volgende:
Mooi, lader was inderdaad kapot.
Hoef dus geen laptop te scoren tijdens de hunt.
Mijn acer telefoon zat in een boxquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:17 schreef tralalala het volgende:
16 bestellingen totaal hier, alleen 3 boxen en die Acer telefoon tijdens de hunt.
Had hem de vorige keer ook maar die heb ik weggegeven aan Karina omdat zij altijd faalt om een box te bemachtigen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan je je geld reserveren voor een box
![]()
quote:
Dezelfde! Heb hem ook nog, zolang Whatsapp maar werkt vind ik het prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat voor telefoon had jij gekocht dan?
Ook een liquid mt dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dezelfde! Heb hem ook nog, zolang Whatsapp maar werkt vind ik het prima.
Alleen de camera is echt slecht.
Zou me niets verbazen als ze dit al vroegtijdig willen testen. Aanwezig dus vanavond, sniper-tool aan die ik bij tweakers vandaan heb geplukt en ondertussen beetje studeren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
Van de facebook van IBOOD:
GOED NIEUWS!
Om IEDEREEN een eerlijke kans te geven om de beruchte iBOOD BOX te bemachtigen, hebben we een extra controle ingebouwd tijdens de HUNT!
Ga JIJ voor die BOX!?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef tralalala het volgende:
Liquid MT inderdaad. Heb wel al twee keer gehad dat de wekker niet afging, maar weet niet of dat kwam door de telefoon of omdat ik met mijn bezopen hoofd de wekker niet aangezet had.
Eerste uur een box alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dit al vroegtijdig willen testen. Aanwezig dus vanavond, sniper-tool aan die ik bij tweakers vandaan heb geplukt en ondertussen beetje studeren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer ook al redelijk vroeg toch? rond 2:00
Die waren toch al over datum toen je de doos binnenkreeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog wel een sixpack Atomic Energy Drink staan van ClickToBuy
5-11-2014quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die waren toch al over datum toen je de doos binnenkreeg?
Sniper tool? Link?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dit al vroegtijdig willen testen. Aanwezig dus vanavond, sniper-tool aan die ik bij tweakers vandaan heb geplukt en ondertussen beetje studeren.
Hé, je kunt nooit genoeg zaklampen hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef T_Fuff het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor controle ze in hebben gebouwd ditmaal voor de box. Ik heb een tv 'nodig' maar mijn vriendin vind 32" groot genoeg (ik heb deze nu 3+ jaar, op mijn kleine 12m2 studentenkamer nog) en ik wil 50"
Voor de rest, ik denk zoals 80%, niks nodig hebben, maar toch kijken of er misschien stiekem dan toch iets leuks bij zit. Wat eigenlijk nooit het geval is, echter ben ik nooit ontevreden na een hunt. Zelfs als ik niks heb gekocht. Iets onder het mom van, 'meedoen is belangrijker dan winnen' ?
Zijn er uberhaupt mensen die WEL iets nodig hebben?
Precies, heb er 5.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hé, je kunt nooit genoeg zaklampen hebben
Box en een 100 Box en een 90 Box.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Iemand die nog echt ergens voor gaat? Of gewoon maar kijken wat er voorbij komt? Niemand een zonnebril nodig bijvoorbeeld
Of een parfummetje? Batterijen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Iemand die nog echt ergens voor gaat? Of gewoon maar kijken wat er voorbij komt? Niemand een zonnebril nodig bijvoorbeeld
Hehe ja tuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Box en een 100 Box en een 90 Box.
Die heb ik echt nodig.
Haha we zullen zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja tuurlijk![]()
Zal wel weer niet lukken bij mij, of ik zat net te etenOF ik was gewoon te laat en kwam er niet door.
ga nooit ergens voor, zie vanzelf wel wat er komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Hardlopen o_Oquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo nog even een rondje hardlopen en douchen, en dan hunten![]()
![]()
Precies dit. Beetje klagen dat er weer niks leuks voorbij is gekomen en zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Jimbo het volgende:
vooral het posten in dit topic maakt em leuk
Living colors lamp?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dekbed? Pannenset? En vroeger de MP3 spelers
Van hardlopen krijg je juist energiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Hardlopen o_O
Jij spoort niet
Energie bewaren voor hunt!!!
Jij misschienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van hardlopen krijg je juist energie
weer zn kut speelgoed auto -.-'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies dit. Beetje klagen dat er weer niks leuks voorbij is gekomen en zo.
Ik ga zo ff aardappels met boontjes koken en een paar schnitzelsquote:
Net mijn mountainbike weggebracht voor een grote beurt a 130,-quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
Nog even fatsoenlijk bewegen voor ik 2 dagen in m'n stoel gekluisterd zit![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga zo ff aardappels met boontjes koken en een paar schnitzels
Dan kan ik de eerste paar uur door zonder op te hoeven staan
WC uitgezonderd
Grote beurt voor een fiets??? dafaqquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Net mijn mountainbike weggebracht voor een grote beurt a 130,-
Zal dus niet al te veel kopen tijdens de hunt.
(komt goed uit, moet toch beide dagen werken.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falen
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
jup, maar dan halen ze hem ook helemaal uit elkaar, stellen ze alles opnieuw af en vetten ze alles opnieuw in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Grote beurt voor een fiets??? dafaq
Ik moet vrijdag voor een grote beurt voor de auto, al betwijfel ik dat het bij 130 euro blijft
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef bambino het volgende:
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isWaar lees je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isZoiets hoorde ik ook al.. Das best wel redelijk faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falenEn zeker ook weer een box die ergens verstopt ligt.
Was volgens mij al gezegd tijdens de vorige hunt.quote:
In de omgeving van Amsterdam..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]En zeker ook weer een box die ergens verstopt ligt.
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isNooo.. Dat kan ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Volgens mij was dat gewoon een van de aangedragen opties door klanten, niet door Ibood zelfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was volgens mij al gezegd tijdens de vorige hunt.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Rockiejj het volgende:
Maar hoe gaan we meer te weten komen van die box?
Die hints zetten ze op facebook enzo, maar ik heb geen idee of ze dit deze keer ook weer gaan doen..quote:
Ohh oke!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hints zetten ze op facebook enzo, maar ik heb geen idee of ze dit deze keer ook weer gaan doen..Er is namelijk niets over aangekondigd ofzo
ik krijg elke maand vakantiegeld.. :-)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
Goede timing net nadat het vakantiegeld is gestort, vast toeval
Goh, ik ken hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Melleyn het volgende:
Leuk wel dat ze precies de 2 dagen van de week hebben gekozen waarop ik heul niet kan hunten
vind het perfecte timing, ik zit morgen 2 uur op mn werk en daarna een paar dagen thuisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Melleyn het volgende:
Leuk wel dat ze precies de 2 dagen van de week hebben gekozen waarop ik heul niet kan hunten
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Melleyn het volgende:
quote:
ik zal je missen vannachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf morgenochtend bij en savonds na het werk.
niet zeuren, gewoon hunten jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef Ceviche het volgende:
Morgen vroeg op
Zonder zaklantaarn dus
Zonder stormparaplu
Zonder lamp
Zonder zonnebril
Maar met kussensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef Ceviche het volgende:
Morgen vroeg op
Zonder zaklantaarn dus
Zonder stormparaplu
Zonder lamp
Zonder zonnebril
Kolonisten van Catan jweetz.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef Ceviche het volgende:
Morgen vroeg op
Zonder zaklantaarn dus
Zonder stormparaplu
Zonder lamp
Zonder zonnebril
Nope, gaat hem niet worden. Morgen zes uur weer op en rond acht uur weer thuisquote:
homoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nope, gaat hem niet worden. Morgen zes uur weer op en rond acht uur weer thuis
Vorige keer was ik sowieso een dag vrij![]()
Ook gewoon nog 10 delen verder discussieren nadat de hunt was afgelopen
Oeh dat zou wel relaxed zijn, ik heb nu twee verschillende, een heel dik en een heel dun kussenquote:
Echt héquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Elke kutuitbreiding komt langs
Nee, niet mijn ding.
gaat je raketgeleerde ook weer meedoen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Zo, weer helemaal frips gedouchtEven inloggen enzo
Avond jongedamequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Zo, weer helemaal frips gedouchtEven inloggen enzo
quote:
wat heeft ie aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]Die zit hier naast me op zijn laptop
en een blowquote:
is dat little brownie ?quote:
wou al zeggen, flinke memmen op die dwergquote:
Ben je homo geworden ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je homo geworden ofzo?![]()
Een hippe TU Delft trui uiteraard
Wauwquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wou al zeggen, flinke memmen op die dwerg
doos~!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef bambino het volgende:
Ga niet iedereen quoten, maar dat van CAPTCHA had ik gelezen op 1DK.
De modjes zeiden dat er nu langer de tijd voor is omdat je dat does moet doen.
Is iedereen er klaas voor trouwens?
oog voor detail he...quote:
jazeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
Iedereen deze ook aan staan? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
shirt uit, shirt uit!quote:
iets te duur om mee te beginnen iddquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
iets te duur om mee te beginnen idd
ik wil em voor mn meissie, maar 229 vind ik teveelquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
iets te duur om mee te beginnen idd
Maar zo'n trui is lekker warmquote:
quote:
gek, het is kokend warm overalquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zo'n trui is lekker warmIk heb hem ook wel eens aan
nee man, duur enzoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef bambino het volgende:
Iedereen post count opschrijven dan hoef je niet te wachten op dagcijfers
Elke keer bij een post een streepje zetten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef bambino het volgende:
Niet officieel, er is wel iemand die er op let en ze af en toe door drukt. Maar dat is geen garantie voor snelheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Zit er eigenlijk een maximum tijd aan de aanbieding? Voor producten die niet zo populair zijn?
meestal niet, alleen soms doen ze het handmatig op 0 zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Zit er eigenlijk een maximum tijd aan de aanbieding? Voor producten die niet zo populair zijn?
Ik heb hier de hele dag m'n raam wagenwijd open gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gek, het is kokend warm overal
ik ben nakend
Nee, kijken hoeveel je nu hebt in je profiel (minus die je al op 29-5 gepost heb nu net) is je begin post.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Elke keer bij een post een streepje zetten?
Maar ik post in meer sc'squote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, kijken hoeveel je nu hebt in je profiel (minus die je al op 29-5 gepost heb nu net) is je begin post.
Kijk je over 24 uur weer, weet je je dag post
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier de hele dag m'n raam wagenwijd open gehad![]()
op m'n kamer valt het nu wel mee met de warmte eigenlijk
Ik het het ook over hoeveel je totaal vandaag post, niet in dit topicquote:
okquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik het het ook over hoeveel je totaal vandaag post, niet in dit topic
Oooh zo! Dat weet ik niet eens.. Heb er al een paar gepost, zie het morgen wel hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik het het ook over hoeveel je totaal vandaag post, niet in dit topic
quote:
nakend?quote:
nee, jij bent een zit zak!quote:
s4 jeweets enzoquote:
kssst kuizig je taal.quote:
Hier nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook maar tegelijkertijd wel de deur en alle ramen open.
en leukere users.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
Deze hunt heeft nu al leukere dingen dan de vorige___!!!
Dingen zitten voor geen meterquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Myraela het volgende:
Stiekem lijkt het mij best chill om 2 zitzakken in de tuin te dumpen.
optimus x2quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Woods het volgende:
Laatst hadden ze die Lg Optimus nogwat voor €400
doen dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Myraela het volgende:
Stiekem lijkt het mij best chill om 2 zitzakken in de tuin te dumpen.
quote:
post die icons eens naast elkaar, dan doen ze tongenquote:
Leipe shit, verkapte SC topic ditquote:
24 graden binnen atm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier nietAleen het raampje dat altijd open staat
niks verkapt hoorquote:
duurt lang.quote:
Pijpe sletquote:
quote:
Zou het wel willen hebbenquote:
nee, jij bent een zaklampquote:
ouwequote:
Die komen nog honderd keer terugquote:
nee, ding draait binnen 2 schroeven kapotquote:
Bruder Mannesmann, Duits..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
Waarschijnlijk zo'n paupermerk waarbij je gelijk de kop vernaggelt
Mannesmann niet kennenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
Waarschijnlijk zo'n paupermerk waarbij je gelijk de kop vernaggelt
klopt ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die komen nog honderd keer terug
Vorige keer had ik echt het idee, naar het einde toe, dat ze alleen nog maar zooi hadden die ze eerder in de hunt niet kwijt waren geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |