quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga zo ff aardappels met boontjes koken en een paar schnitzels
Dan kan ik de eerste paar uur door zonder op te hoeven staan
WC uitgezonderd
Grote beurt voor een fiets??? dafaqquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Net mijn mountainbike weggebracht voor een grote beurt a 130,-
Zal dus niet al te veel kopen tijdens de hunt.
(komt goed uit, moet toch beide dagen werken.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falen
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
jup, maar dan halen ze hem ook helemaal uit elkaar, stellen ze alles opnieuw af en vetten ze alles opnieuw in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Grote beurt voor een fiets??? dafaq
Ik moet vrijdag voor een grote beurt voor de auto, al betwijfel ik dat het bij 130 euro blijft
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef bambino het volgende:
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isWaar lees je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isZoiets hoorde ik ook al.. Das best wel redelijk faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falenEn zeker ook weer een box die ergens verstopt ligt.
Was volgens mij al gezegd tijdens de vorige hunt.quote:
In de omgeving van Amsterdam..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]En zeker ook weer een box die ergens verstopt ligt.
Ik lees net dat de grootte oplossing van de box isNooo.. Dat kan ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kun je falen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Volgens mij was dat gewoon een van de aangedragen opties door klanten, niet door Ibood zelfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Was volgens mij al gezegd tijdens de vorige hunt.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Rockiejj het volgende:
Maar hoe gaan we meer te weten komen van die box?
Die hints zetten ze op facebook enzo, maar ik heb geen idee of ze dit deze keer ook weer gaan doen..quote:
Ohh oke!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hints zetten ze op facebook enzo, maar ik heb geen idee of ze dit deze keer ook weer gaan doen..Er is namelijk niets over aangekondigd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |