Hé, je kunt nooit genoeg zaklampen hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef T_Fuff het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor controle ze in hebben gebouwd ditmaal voor de box. Ik heb een tv 'nodig' maar mijn vriendin vind 32" groot genoeg (ik heb deze nu 3+ jaar, op mijn kleine 12m2 studentenkamer nog) en ik wil 50"
Voor de rest, ik denk zoals 80%, niks nodig hebben, maar toch kijken of er misschien stiekem dan toch iets leuks bij zit. Wat eigenlijk nooit het geval is, echter ben ik nooit ontevreden na een hunt. Zelfs als ik niks heb gekocht. Iets onder het mom van, 'meedoen is belangrijker dan winnen' ?
Zijn er uberhaupt mensen die WEL iets nodig hebben?
Precies, heb er 5.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hé, je kunt nooit genoeg zaklampen hebben
Box en een 100 Box en een 90 Box.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Iemand die nog echt ergens voor gaat? Of gewoon maar kijken wat er voorbij komt? Niemand een zonnebril nodig bijvoorbeeld
Of een parfummetje? Batterijen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Iemand die nog echt ergens voor gaat? Of gewoon maar kijken wat er voorbij komt? Niemand een zonnebril nodig bijvoorbeeld
Hehe ja tuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Box en een 100 Box en een 90 Box.
Die heb ik echt nodig.
Haha we zullen zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja tuurlijk![]()
Zal wel weer niet lukken bij mij, of ik zat net te etenOF ik was gewoon te laat en kwam er niet door.
ga nooit ergens voor, zie vanzelf wel wat er komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Hardlopen o_Oquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Zo nog even een rondje hardlopen en douchen, en dan hunten![]()
![]()
Precies dit. Beetje klagen dat er weer niks leuks voorbij is gekomen en zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Jimbo het volgende:
vooral het posten in dit topic maakt em leuk
Living colors lamp?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dekbed? Pannenset? En vroeger de MP3 spelers
Van hardlopen krijg je juist energiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Hardlopen o_O
Jij spoort niet
Energie bewaren voor hunt!!!
Jij misschienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van hardlopen krijg je juist energie
weer zn kut speelgoed auto -.-'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies dit. Beetje klagen dat er weer niks leuks voorbij is gekomen en zo.
Ik ga zo ff aardappels met boontjes koken en een paar schnitzelsquote:
Net mijn mountainbike weggebracht voor een grote beurt a 130,-quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
Nog even fatsoenlijk bewegen voor ik 2 dagen in m'n stoel gekluisterd zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |