Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, hele dag moe en dan moet ik ook nog eens naar die hunt kijken vanavond. Heb niets nodig eigenlijk, maar iets in me wil er toch onderdeel van zijn
quote:
Ik koop ook praktisch nooit watquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, hele dag moe en dan moet ik ook nog eens naar die hunt kijken vanavond. Heb niets nodig eigenlijk, maar iets in me wil er toch onderdeel van zijn
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Echt elke hunt komt het weer terug haha!hoi allemaal
Veel te vroeg wakker
Kon niet meer slapen
Word een lange dag morgen
Heb er wel zin aan tho
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef tralalala het volgende:
Mooi, lader was inderdaad kapot.
Hoef dus geen laptop te scoren tijdens de hunt.
Mijn acer telefoon zat in een boxquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:17 schreef tralalala het volgende:
16 bestellingen totaal hier, alleen 3 boxen en die Acer telefoon tijdens de hunt.
Had hem de vorige keer ook maar die heb ik weggegeven aan Karina omdat zij altijd faalt om een box te bemachtigen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan je je geld reserveren voor een box
![]()
quote:
Dezelfde! Heb hem ook nog, zolang Whatsapp maar werkt vind ik het prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat voor telefoon had jij gekocht dan?
Ook een liquid mt dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dezelfde! Heb hem ook nog, zolang Whatsapp maar werkt vind ik het prima.
Alleen de camera is echt slecht.
Zou me niets verbazen als ze dit al vroegtijdig willen testen. Aanwezig dus vanavond, sniper-tool aan die ik bij tweakers vandaan heb geplukt en ondertussen beetje studeren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
Van de facebook van IBOOD:
GOED NIEUWS!
Om IEDEREEN een eerlijke kans te geven om de beruchte iBOOD BOX te bemachtigen, hebben we een extra controle ingebouwd tijdens de HUNT!
Ga JIJ voor die BOX!?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef tralalala het volgende:
Liquid MT inderdaad. Heb wel al twee keer gehad dat de wekker niet afging, maar weet niet of dat kwam door de telefoon of omdat ik met mijn bezopen hoofd de wekker niet aangezet had.
Eerste uur een box alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dit al vroegtijdig willen testen. Aanwezig dus vanavond, sniper-tool aan die ik bij tweakers vandaan heb geplukt en ondertussen beetje studeren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer ook al redelijk vroeg toch? rond 2:00
Die waren toch al over datum toen je de doos binnenkreeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog wel een sixpack Atomic Energy Drink staan van ClickToBuy
5-11-2014quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die waren toch al over datum toen je de doos binnenkreeg?
Sniper tool? Link?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dit al vroegtijdig willen testen. Aanwezig dus vanavond, sniper-tool aan die ik bij tweakers vandaan heb geplukt en ondertussen beetje studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |