Gewoon even een box scoren via je telefoonquote:
Ik eet mn schoen op als dat lukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon even een box scoren via je telefoon
Dealquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik eet mn schoen op als dat lukt.
Kan je lekker de hele nacht stuiterend achter je beeldscherm zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog wel een sixpack Atomic Energy Drink staan van ClickToBuy
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop wel dat mijn laptoplader vandaag binnenkomt anders kan ik het niet via de laptop volgen.
Vaste pc...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat zou wel naar zijn anders
En anders nog iemand die via telefoon voor een box gaat
Oh.. minder kansen om koelkast z'n schoen te laten eten dan..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vaste pc...Maar laptop en bank is toch relaxter.
Ik heb overigens ook nog als een ekte tokkie 2 traytjes halve liters blikbier staan.
Ik weet dat het kan, ik had de eerste hunt dat ik meedeed zelfs 3 boxen gescoord (van de 3 boxen die er in totaal langs waren gekomen ook nogquote:
Het SC'en midden in de nacht wachtend op de volgende kneuzige aanbieding vind ik ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
De hype vooraf is toch altijd wel leuker dan de hunt zelf
Wie was dat ook al weer?quote:
Vergeet niet de Philips lampenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef tralalala het volgende:
Ja, beste hunt tot nu toe met elke keer Cool Water van Davidoff.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:21 schreef tralalala het volgende:
Pakketbezorger is onderweg.
15:30-17:30
Mijn laderHoop wel dat dat het probleem is, en anders kan ik gelijk een nieuwe laptop kopen tijdens de hunt.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
Van de facebook van IBOOD:
GOED NIEUWS!
Om IEDEREEN een eerlijke kans te geven om de beruchte iBOOD BOX te bemachtigen, hebben we een extra controle ingebouwd tijdens de HUNT!
Ga JIJ voor die BOX!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |