Het zijn de woorden van de Zulu-opdracht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hoefde nul zulu te gebruiken? Je koest de cijfers juist toepassen op je eigen taal. Zei de man zeer duidelijk. Ik snap niet wat iedereen er nou Zulu bijhaalt steeds?
Ik vanaf aflevering 1 (gedeeld met Daniel, dat wel), maar vanaf 2 op Kees. Wel af en toe wat twijfel gehad (als ik kandidaat was geweest had ik me daar wat af gespreid), maar Kees altijd suspect no 1.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is ook totale onzin dat mij enige credits worden gegeven
Ik heb helemaal niks ontdekt, maar ik zit al wel sinds aflevering 3 op Kees
Zij doet altijd een beetje bizar. Daarom is ze de ideale kandidaat, want als ze niks doet, komt ze al verdacht over.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die hints wijzen te sterk op Kees, terwijl Paulien deze uitzending toch echt wel heel bizar deed
Mijn broerquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie heeft die code dan wel gekraakt trouwens?
Hulde voor jouw broer danquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mijn broerIk had het direct hier gepost.
Ja maar ik vond dat ze deze aflevering echt heel erg mollerig was, tov vorige afleveringen. Waarom ze in hemelsnaam met spel en taalfouten de winnaar aan gaan lopen wijzen vind ik toch een beetje vreemd, zeker aangezien er dus fouten stonden op het blaadje (van kees) die dus al wezen op Paulien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zij doet altijd een beetje bizar. Daarom is ze de ideale kandidaat, want als ze niks doet, komt ze al verdacht over.
Kees is juist precies het tegenovergestelde. Daarom is hij de ideale mol
En hij volgt het pas voor het eerst dit seizoenquote:
Wat een waardeloze Mol was zij zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toch wel beter dan Anne Marie die een krijtje weggooit![]()
Nou ja, Boom lijkt een eenvoudig woord. Maar ischshlahla is helemaal niet zo'n makkelijk woord.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom zou Kees dan zeggen ik spreek vloeiend Zulu? Is niet uit de serie te halen anders.
De cijfers konden ze er later bij verzinnen, in de tekst "tol is de mol" zitten weinig rare letters die niet veelvuldig in die woordenlijst zijn voorgekomen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel toevallig dan dat die hint gemaakt kon worden of niet, stel dat Carolien snel nog een andere foto wilde maken of zo. Hint die achteraf is gemaakt dus?
Misschien kregen ze per persoon nog ¤750,- in de trein om Paulien niet helemaal met lege handen naar huis te laten gaan.quote:
Idd, op het forum van WIDM.com staat een screen van jouw postquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:06 schreef Smeich het volgende:
Die theorie gaat het hele internet over zie ik haha
Gelukkig heette Kees niet Xander of zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Operc het volgende:
[..]
De cijfers konden ze er later bij verzinnen, in de tekst "tol is de mol" zitten weinig rare letters die niet veelvuldig in die woordenlijst zijn voorgekomen waarschijnlijk.
twitter:WIDMtips twitterde op donderdag 28-02-2013 om 22:50:12TOL IS DE MOL. Zie afbeelding voor het bewijs. #widm #widmtips. Case/Kees closed. http://t.co/0uPy4tssSC reageer retweet
Ja precies, dan zou deze hint niet hebben gewerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gelukkig heette Kees niet Xander of zo
wowquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WIDMtips twitterde op donderdag 28-02-2013 om 22:50:12TOL IS DE MOL. Zie afbeelding voor het bewijs. #widm #widmtips. Case/Kees closed. http://t.co/0uPy4tssSC reageer retweet
Leuk altijd, geen bronvermelding.
Triest idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WIDMtips twitterde op donderdag 28-02-2013 om 22:50:12TOL IS DE MOL. Zie afbeelding voor het bewijs. #widm #widmtips. Case/Kees closed. http://t.co/0uPy4tssSC reageer retweet
Leuk altijd, geen bronvermelding.
Ik zie ook nu niet in hoe mensen Carolien als "echte kandidaat" kunnen zien met die enge neppe lach altijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Door deze aflevering zijn alle puzzelstukjes wel bij elkaar gekomen. Kees heeft gemold bij de waterval. Heeft de pot in beheer gekregen, je ziet ook duidelijk dat hij daarop aanstuurt omdat hij zich onthield van stemmen op Daniël. Is met de helicopter gegaan en heeft niet het hoogste bedrag gepakt. In de bibliotheek gaf hij zichzelf wel een mooi excuus om geen geld te verzamelen. Dat met die touwen was ook gemol, waarbij Kees ook even aan het langste eind trok, waar Art naar refereerde.
In het Krugerpark speelde hij het ook erg goed, die emotie was goed gespeeld. Voor de rest vond ik Kees ook iets verdachts hebben. Daniël en Carolien waren echte kandidaten. Ik heb Kees ook verdacht, heb alleen even op Zarayda gezeten. Follow te money, als je een schema maakt van de opdrachten en het geld dan heeft ze nog meer geld verspeeld dan Kees.
En dan is er ook nog de bovenstaande hint, tol is de mol.
Gelukkig had hij net de tas met geld en de kokers gevondenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Over die koker in de winkel: Na de afgelopen aflevering bedacht ik me het volgende: Kees had zelf een koker, die heeft hij neergelegd in die mand en daarna heeft hij geroepen "een koker!" Hij heeft de pot dan geen geld opgeleverd, alleen ook geen geld eruit gesnoept (op dat moment) maar daardoor verdachten mensen hem misschien wel minder.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Over die koker in de winkel: Na de afgelopen aflevering bedacht ik me het volgende: Kees had zelf een koker, die heeft hij neergelegd in die mand en daarna heeft hij geroepen "een koker!" Hij heeft de pot dan geen geld opgeleverd, alleen ook geen geld eruit gesnoept (op dat moment) maar daardoor verdachten mensen hem misschien wel minder.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Ja hoor! Heb de aflevering vanavond toch nog gezien, en mijn gevoel van de vorige aflevering en filmpjes die ik stoned keek wordt versterkt door het stoned kijken van de aflevering van vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
Ik denk/hoop nu dat Paulien de mol is, Kees de winnaar, en Carolien de 'verliezer'.
Maar any other way zou me ook niet ernstig verbazen
Ik ben nu stoned en kijk meer naar hun gedrag en reacties enzo dus daarom zeg ik dit nu
-----------------quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Bovendien zat Carolien op Kees, dus Kees is het denk ik niet.
Kees zat op Paulien, dus Paulien is het wel.
Of Kees is wel de mol (want Paulien zat ook op Kees), en heeft Paulien gewoon meer antwoorden goed dan Carolien
Maar ik denk het eerste
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
......
We zijn eruit!!
Hmm... Hierdoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen, want dit zijn wel echt typische WIDM aanwijzingen. Net als het overduidelijke spiegelbeeld van Kees in de zonnebril van Tania in de aflevering 'spiegelbeeld', en Kees die in '82 is geboren en dat zo overduidelijk in beeld kwam in aflevering 1.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger te geloven dat Paulien niet de mol is, maar als die priester in aflevering 1 het antwoord al heeft gegeven en de montage heeft de juiste uitspraak bij de juiste persoon laten zien, dan noemde hij het woord 'onruststoker' bij Kees.
Waarom heeft niemand dat dan nageteld? Het was bekend hoe veel kokers er verdiend waren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Ging het er in die trein niet over dat dat juist onduidelijk was?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand dat dan nageteld? Het was bekend hoe veel kokers er verdiend waren.
Het was toch ook al bekend dat de kandidaten in totaal (met die Kees gevonden had) 6 kokers hadden verdiend, maar er 7 bleken te zijn toen de Mol dat de vorige aflevering zei? Ik denk dat er nog eentje in de winkel lag, maar dat die (expres) niet is gevondenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand dat dan nageteld? Het was bekend hoe veel kokers er verdiend waren.
Daniël zei dat er koker(s) misten..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uit de treinopdracht bleek juist dat er minimaal 1 kwijt was gemaakt..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was toch ook al bekend dat de kandidaten in totaal (met die Kees gevonden had) 6 kokers hadden verdiend, maar er 7 bleken te zijn toen de Mol dat de vorige aflevering zei? Ik denk dat er nog eentje in de winkel lag, maar dat die (expres) niet is gevonden
Jij insinueert dat hij dus dezelfde koker heeft gepakt die hij heeft neergelegd? Wat ook nog kan is dat hij wist dat er een koker met 5000 was en deze bewust heeft laten liggen/in zijn tas gestopt er niets over gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Volgens mij kun je hier niet omheen, zou te toevallig zijn. Veel aannemelijker ook dan iets abstracts als psygolosche kenmerken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
-----------------
[..]
[..]
Hmm... Hierdoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen, want dit zijn wel echt typische WIDM aanwijzingen. Net als het overduidelijke spiegelbeeld van Kees in de zonnebril van Tania in de aflevering 'spiegelbeeld', en Kees die in '82 is geboren en dat zo overduidelijk in beeld kwam in aflevering 1.
Die laatste 2 zijn ook dingen waardoor ik hem de hele tijd al in mijn achterhoofd hou als potentiële mol, maar dan kan hij écht gewéldig acteren, want hij reageert soms zo oprecht en menselijk en kandidaterig!
Echt, geen van beide zou me verbazen.
Bewust kwijt was gemaakt of (opzettelijk) niet gevonden in de winkel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uit de treinopdracht bleek juist dat er minimaal 1 kwijt was gemaakt..
Ja het zijn echt van die typische dingen die dan de volgende aflevering bij aanwijzingen voor de kijkers genoemd worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:28 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hier niet omheen, zou te toevallig zijn. Veel aannemelijker ook dan iets abstracts als psygolosche kenmerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |