Het zijn de woorden van de Zulu-opdracht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hoefde nul zulu te gebruiken? Je koest de cijfers juist toepassen op je eigen taal. Zei de man zeer duidelijk. Ik snap niet wat iedereen er nou Zulu bijhaalt steeds?
Ik vanaf aflevering 1 (gedeeld met Daniel, dat wel), maar vanaf 2 op Kees. Wel af en toe wat twijfel gehad (als ik kandidaat was geweest had ik me daar wat af gespreid), maar Kees altijd suspect no 1.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is ook totale onzin dat mij enige credits worden gegeven
Ik heb helemaal niks ontdekt, maar ik zit al wel sinds aflevering 3 op Kees
Zij doet altijd een beetje bizar. Daarom is ze de ideale kandidaat, want als ze niks doet, komt ze al verdacht over.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die hints wijzen te sterk op Kees, terwijl Paulien deze uitzending toch echt wel heel bizar deed
Mijn broerquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie heeft die code dan wel gekraakt trouwens?
Hulde voor jouw broer danquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mijn broerIk had het direct hier gepost.
Ja maar ik vond dat ze deze aflevering echt heel erg mollerig was, tov vorige afleveringen. Waarom ze in hemelsnaam met spel en taalfouten de winnaar aan gaan lopen wijzen vind ik toch een beetje vreemd, zeker aangezien er dus fouten stonden op het blaadje (van kees) die dus al wezen op Paulien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zij doet altijd een beetje bizar. Daarom is ze de ideale kandidaat, want als ze niks doet, komt ze al verdacht over.
Kees is juist precies het tegenovergestelde. Daarom is hij de ideale mol
En hij volgt het pas voor het eerst dit seizoenquote:
Wat een waardeloze Mol was zij zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toch wel beter dan Anne Marie die een krijtje weggooit![]()
Nou ja, Boom lijkt een eenvoudig woord. Maar ischshlahla is helemaal niet zo'n makkelijk woord.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom zou Kees dan zeggen ik spreek vloeiend Zulu? Is niet uit de serie te halen anders.
De cijfers konden ze er later bij verzinnen, in de tekst "tol is de mol" zitten weinig rare letters die niet veelvuldig in die woordenlijst zijn voorgekomen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel toevallig dan dat die hint gemaakt kon worden of niet, stel dat Carolien snel nog een andere foto wilde maken of zo. Hint die achteraf is gemaakt dus?
Misschien kregen ze per persoon nog ¤750,- in de trein om Paulien niet helemaal met lege handen naar huis te laten gaan.quote:
Idd, op het forum van WIDM.com staat een screen van jouw postquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:06 schreef Smeich het volgende:
Die theorie gaat het hele internet over zie ik haha
Gelukkig heette Kees niet Xander of zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Operc het volgende:
[..]
De cijfers konden ze er later bij verzinnen, in de tekst "tol is de mol" zitten weinig rare letters die niet veelvuldig in die woordenlijst zijn voorgekomen waarschijnlijk.
twitter:WIDMtips twitterde op donderdag 28-02-2013 om 22:50:12TOL IS DE MOL. Zie afbeelding voor het bewijs. #widm #widmtips. Case/Kees closed. http://t.co/0uPy4tssSC reageer retweet
Ja precies, dan zou deze hint niet hebben gewerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gelukkig heette Kees niet Xander of zo
wowquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WIDMtips twitterde op donderdag 28-02-2013 om 22:50:12TOL IS DE MOL. Zie afbeelding voor het bewijs. #widm #widmtips. Case/Kees closed. http://t.co/0uPy4tssSC reageer retweet
Leuk altijd, geen bronvermelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |