Nee, natuurlijk zou dat niet lame zijn. Dát is het programma juist.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dus de producers zitten hem in te fluisteren hoe hij moet antwoorden?
Zou lame zijn.
In de Mol zat het hoogste bedrag, rest allemaal 1500 euro waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij dan niet een veel lager bedrag had gepakt als hij echt de Mol zou zijn?
Wie zegt dat er een lager bedrag te verdienen viel? Het enige dat gezegd werd is dat de envelop met de naam van de mol erop het meeste geld zou bevatten. Kees koos de envelop van Carolien en heeft dus zeker niet het meeste geld meegenomen van de berg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij dan niet een veel lager bedrag had gepakt als hij echt de Mol zou zijn?
Als ik dat spel win, en ik ontdek dat de Mol gewoon geld weggegooid heeft hoef ik die Mol echt niet meer te zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij had de pot. Weet jij veel hoeveel daar nog inzit?
Watquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik dat spel win, en ik ontdek dat de Mol gewoon geld weggegooid heeft hoef ik die Mol echt niet meer te zien
Is dat zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een lager bedrag te verdienen viel? Het enige dat gezegd werd is dat de envelop met de naam van de mol erop het meeste geld zou bevatten. Kees koos de envelop van Carolien en heeft dus zeker niet het meeste geld meegenomen van de berg.
Mwah, voor goede molacties zou ik echt wel respect hebben, maar voor gewoon een deel van de pot in de prullenbak flikkeren nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
WatDat zijn juist de beste molacties!
Ik vind dat juist het mooiste. Ik denk dat Kees ook bij de opdracht met de quads geld van het tafeltje heeft gepakt en achterover heeft gedrukt, aangezien daar minder geld in de pot is beland dan er enveloppen waren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, voor goede molacties zou ik echt wel respect hebben, maar voor gewoon een deel van de pot in de prullenbak flikkeren niet
Niet? Dat is juist lef hebben. Als de andere kandidaten ook maar één keer denken, we gaan die pot tellen, dan moet hij toch met een verdomd goede smoes komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, voor goede molacties zou ik echt wel respect hebben, maar voor gewoon een deel van de pot in de prullenbak flikkeren niet
Precies. Eerst de pot 'jatten', vervolgens zo sneaky zijn dat je de pot bij mag houden en er dan van alles uit jatten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop dat Kees geld heeft weggegooid, hij heeft namelijk ook de pot in zijn hand gewerkt.
Toch wel beter dan Anne Marie die een krijtje weggooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Eerst de pot 'jatten', vervolgens zo sneaky zijn dat je de pot bij mag houden en er dan van alles uit jatten..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Als Kees niet de mol is neem ik voor 1 maand een Ajax UI
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Tijn ben je gewoon niet stiekem een van de kandidaten of producers? Of Kees zelf. Ongelofelijk dat je dit ontdekte. Ik spreek nu vloeiend Zulu wijst er misschien ook nog op.
Gewoon dat slaat dus op het Zulu, dat moest je gebruiken om de hint van de cijfers en letters van tolisdemol te kunnen vinden, wat gelukt is ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe dan?
Echt, de helft van de connecties die gemaakt worden (niet nu, maar altijd) zie ik gewoon niet
Kwam jij met die getallen/letters hint?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Tijn het volgende:
Het is geen tunnelvisie als je gelijk hebt
Ja ok, maar dan vind ik die hint in elk geval een stuk meer richting Paulien wijzenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gewoon dat slaat dus op het Zulu, dat moest je gebruiken om de hint van de cijfers en letters van tolisdemol te kunnen vinden, wat gelukt is ook.
je hoefde nul zulu te gebruiken? Je koest de cijfers juist toepassen op je eigen taal. Zei de man zeer duidelijk. Ik snap niet wat iedereen er nou Zulu bijhaalt steeds?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gewoon dat slaat dus op het Zulu, dat moest je gebruiken om de hint van de cijfers en letters van tolisdemol te kunnen vinden, wat gelukt is ook.
Nee, het is ook totale onzin dat mij enige credits worden gegevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kwam jij met die getallen/letters hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |