Heul het internetquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
Wat zeg ik, wikipedia ook en al die andere shit.
Argo tyf opquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Speedo-drager het volgende:
je gaat ook echt lapo hunten he.
Gewoon een creditcard voucher.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb ook geen CC, leen die van mijn vader/moeder als ik wat bestel waar paypal niet kan. Ding kost alleen maar geld en heb hem maar eens in het jaar nodig ofzo..
Heb er 3quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb ook geen CC, leen die van mijn vader/moeder als ik wat bestel waar paypal niet kan. Ding kost alleen maar geld en heb hem maar eens in het jaar nodig ofzo..
Ding kost me 15,- per jaar en gebruik hem ook bij het parkeren in Groningen.. (niet hoeven wachten bij de betaalautomaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef OhNoes het volgende:
fixedquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Wat ga je doen mij pijpen?
quote:
Dat krijg ik er dus niet eens uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ding kost me 15,- per jaar en gebruik hem ook bij het parkeren in Groningen.. (niet hoeven wachten bij de betaalautomaat)
Nietes!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Xeor het volgende:
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, vanavond gebruik ik mijn hand meer denk ik aan jou.
quote:
Ik ook, woon ook nog thuis(en ben deeltijd student) maar is wel handig..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat krijg ik er dus niet eens uit
Ben toch nog de lieve thuiswonende student, wat moet ik met een CC
Ik kijk geen tv?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Ceviche het volgende:
Wie is die gast bij dwdd, ik heb niet opgelet
Ik hoor het op het nieuwsquote:
Maar uhm, wanneer word je gebanned met deze kloon?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Ga bambino pijpen of zo maar laat mij met rust.
Iloeminadi!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dattie man nog leeft, hij ziet eruit alsof hij 5 jaar geleden is overleden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar uhm, wanneer word je gebanned met deze kloon?
Argo
Ailuranthrope
Die 2 zijn al gedaan.
quote:
quote:
Wat een haat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wanneer treed jij af en ga je aan het werk?
Klopt maar aliuranthrope is een kloon.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Argo
Ailuranthrope
Die 2 zijn al gedaan.
Eerst geen van beide zeggen, en nu is het weer een kloon?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat een haat.
[..]
Klopt maar aliuranthrope is een kloon.![]()
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik iets zei tegen jouw tirannie. Ja je denkt dat je belangrijk of zo bent maar dat ben je niet. Ik vind je gewoon een goedkope patser. Die wat komt pochen hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Eerst geen van beide zeggen, en nu is het weer een kloon?
Je weet niet wat je wilt of wel
Er was vast onenigheid, en twee ibood medewerkers kregen het aan de stok welke deal als eerste moest gebeuren.quote:
Nu gewoon om het product weer exact hetzelfde laten zien?quote:
Nee ik kan er inderdaad niet tegen dat jij wat over mij post TERWIJL je zelf iets doet wat niet mag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik iets zei tegen jouw tirannie. Ja je denkt dat je belangrijk of zo bent maar dat ben je niet. Ik vind je gewoon een goedkope patser. Die wat komt pochen hier.
Maar dit is echt de 4e keer ofzo dat deze langskomtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tis wel van Vogel's...
Heb daar een muurbeugel voor lcd tv van, die was aardig duur
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef bambino het volgende:
Dit ding is wel echt relaxed. Ben alleen 1 van die dingetjes kwijt die op je controller moet
Maar het is wel rip-off.
Hij was gisteren 2,95 met 5,95 verzending, en dan kreeg je nog 3 accesoires erbij ook.
Nu is die duurder voor minder.
Karina heeft al gezegd dat ik Argo niet ben. En ja leuk dat je ze aanspreekt maar ik ben die persoon die jij claimed dat ik ben niet. Dus dat gaat nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee ik kan er inderdaad niet tegen dat jij wat over mij post TERWIJL je zelf iets doet wat niet mag.
Als wie dan ook anders had geklaagd had ik er niks over kunnen zeggen, want het staat nu in de voorwaarden. Maar dat je tegen mij schijnheilig gaat doen van "ik kan nu niet zeggen wie ik echt ban want ben bang voor ban", dat is gewoon sneu. Dus ja ik heb de mods aangesproken over wie jij bent. En ik moet zeggen dat ik dat best leuk vind.
Als je niet gebanned word opnieuw, dan niet. Dat is aan hun.
Lol ik dacht dat jullie allemaal matties waren hier, hoe houden jullie het anders 48 uur lang vol FOR FUCK SAKE?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina heeft al gezegd dat ik Argo niet ben. En ja leuk dat je ze aanspreekt maar ik ben die persoon die jij claimed dat ik ben niet. Dus dat gaat nergens over.![]()
Jij bent gewoon zielig bezig en kan het niet hebben dat iemand tegen jou opstond.Je geeft Esnnhills en andere niet de kans om een topic te maken dan ben je gewoon een egoist. En dan wel komen pronken met dat je niet werkt, je eigen bedrijfje hebt, en dat je auto oh zo snel is.. En dat je super goed in dates bent. Ga ergens ander semi-interessant doet het boeit mij geen flikker wat je allemaal doet.
Vriendelijke groet,
Sommige mensen hebben een te hoog ego, dat ze hoog moeten houden ter willen van anderen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jullie allemaal matties waren hier, hoe houden jullie het anders 48 uur lang vol FOR FUCK SAKE?
Arme cameraman, wat moet die dan drinkenquote:
Scherp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Arme cameraman, wat moet die dan drinken
En dat heeft te maken met het openen van een nieuw topicdeel of?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een te hoog ego, dat ze hoog moeten houden ter willen van anderen.
Traag in lezen/schrijven, maar wel veeeeel sneller als je IDE of SATA schijf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef qwox het volgende:
Wat is jullie mening over die SSD 120 GB voor 50 euri de lang geleden voorbij kwam.
moeite om te kijken of die nog een keer komt?
Is wel goedkoop maar vraag me af of die wel goed is.
Stel iemand als essnhills krijgt eens de laatste post, en wilt een nieuw topic maken. Dan is er een aasgier die meteen zonder iemand de kans te geven een topic eindigt. Dat getuigd gewoon van geen respect hebben voor de gene met de laatste post. Egotrippers die in de belangstelling willen staan, moeten maar patience gaan spelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met het openen van een nieuw topicdeel of?
quote:
Jij bent echt grappigquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina heeft al gezegd dat ik Argo niet ben. En ja leuk dat je ze aanspreekt maar ik ben die persoon die jij claimed dat ik ben niet. Dus dat gaat nergens over.![]()
Jij bent gewoon zielig bezig en kan het niet hebben dat iemand tegen jou opstond.Je geeft Esnnhills en andere niet de kans om een topic te maken dan ben je gewoon een egoist. En dan wel komen pronken met dat je niet werkt, je eigen bedrijfje hebt, en dat je auto oh zo snel is.. En dat je super goed in dates bent. Ga ergens ander semi-interessant doet het boeit mij geen flikker wat je allemaal doet.
Vriendelijke groet,
Zeker sneller dan traditionele harde schrijf, dan snap ik. Maar als ik overstap wil ik eigenlijk wel gelijk een goed. Kan volgens mij toch beter voor een samsung 840 gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Traag in lezen/schrijven, maar wel veeeeel sneller als je IDE of SATA schijf.
Eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De 5 ergernissen van Jan Mulder![]()
Ik vind Jan Mulder zelf een grote ergernis, veel te vaak op tv die dorpsidioot
Ja, maar ik weet niet of ze er nog isquote:
Toch ben ik het niet. Veel plezier. Dat jij steeds lapohunt en andere niets gunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig
Kijk eens naar jezelf voor je op anderen commentaar hebt.
Kijk hoe jij praat tegen elke persoon hier met een vrouwelijk icoontje.
Dat jij nog maagd bent en geen vriendin kan krijgen is niet ons probleem, maar wij praten toch ook gewoon daarover.
En ik begin zelf niet over de auto, ik werd er naar gevraagd. En ja ik heb mijn eigen bedrijf en ik hoef dus niet elke ochtend op te staan, so what? Jaloers?
Je ondertitel zegt precies datgene wat je bent. En sure er zijn genoeg mensen op het forum die me niet mogen, prima zelfde geldt voor bijna elke andere user op Fok!.
Jij trekt het je alleen iets meer aan dan anderen
Maar goed ik wil nu nog ff plezier hebben in dit topic, en ga verder niet meer op je reageren.
Ik heb quotes van je dat je argo bent en dm's van die aileroenoup something. De mods weten er van en gaan er naar kijken, wat er verder gebeurd is tussen jou en Fok!
Ciao
Waarom ontken je, god wat ben je zieligquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Toch ben ik het niet. Veel plezier. Dat jij steeds lapohunt en andere niets gunt.
Ken hem verder niet, iets met jezus en dat soort crap hoorde ik van iemand.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ken hem verder niet, iets met jezus en dat soort crap hoorde ik van iemand.
quote:
quote:
Goeie onderbouwing!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef bambino het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je ook een ban mee ja.
En nu is het gedoe wel klaar. Gewoon niet meer doen. En als je echt je hart wil luchten kom je maar naar de GC FB toe.
1+1+1=3?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Stijlvolle, klassieke, zwarte tas gemaakt van echt rundleder
830 is beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef qwox het volgende:
[..]
Zeker sneller dan traditionele harde schrijf, dan snap ik. Maar als ik overstap wil ik eigenlijk wel gelijk een goed. Kan volgens mij toch beter voor een samsung 840 gaan.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Stijlvolle, klassieke, zwarte tas gemaakt van echt rundleder paardleder
ik ben jezus..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Vooral dat rundleder is erg overtuigend!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik geloof (je) niet (in je)quote:
Jewel, komt van de Titanicquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ken heel het merk niet overigens
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ken heel het merk niet overigens
Hoiquote:
Ik geloof je nietquote:
Die heb ik gelukkig niet gekocht. Wat een drama.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand hier trouwens die ook die click2buy doos had gekocht een aantal maanden geleden?
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand hier trouwens die ook die click2buy doos had gekocht een aantal maanden geleden?
Komt nu!quote:
vannacht was ie dr alquote:
Ik heb hem wel, wat een droevenis inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet gekocht. Wat een drama.
Okquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee die is al eerder gekomen helaas.
Is de bluray te downloaden? Of ga je naar biosquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef Xeor het volgende:
Nog een klein half uur en dan ga ik de hobbit kijken
is dr al een goede rip?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef Xeor het volgende:
Nog een klein half uur en dan ga ik de hobbit kijken
Wat zat er allemaal in?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, wat een droevenis inderdaad.
Heb de blikjes Atomic leeggedronken en de rest weg gedonderd.
Goedkoper bij de action.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef Ceviche het volgende:
Ik wild die batterijen, ging net naar het betaalscherm toe
dit dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Is de bluray te downloaden? Of ga je naar bios
Jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef Ceviche het volgende:
Ik wild die batterijen, ging net naar het betaalscherm toe
Bluray gedownload inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Is de bluray te downloaden? Of ga je naar bios
hoiquote:
huh? secquote:
Ja, want via FOK V&A telefoonnummers uitwisselen maakt ons vriendjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Aah jullie zijn vriendjes.
6 blikjes atomicquote:
Ik quote jou niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is de 1080p BluRay x264 van de source sparks.
Schraalquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
6 blikjes atomic
Anti roos shampoo van AXE
een voice recorder
Iomega iphone dock (waardeloos ding)
Ruitenkrabber
Autowashandschoen
Goedkope dvd (dit was het nieuws oid)
dankquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is de 1080p BluRay x264 van de source sparks.
Hehe maakt niet uit.quote:
WA Gezien trouwensquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
HAHA, die loopt wel heel hard ben ik bang
Weg met de SC op FOK!, nieuwe SC op WA
Ja, ik open gewoon spotnet ding evenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volledige naam:
The Hobbit An Unexpected Journey (2012) 1080p BluRay x264-SPARKS
Nokken met offtopic gaan. Ben het zat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Argo
Ailuranthrope
Die 2 zijn al gedaan.
Ja van SRT of QoQquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik open gewoon spotnet ding even
toch bedankt
Was naar de bios gegaan maar was 3d enzo, in de pauze weg gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe maakt niet uit.
Ik heb de TS ervan gezien, vond hem niet zo heel leuk eigenlijk
Maar ga de BluRay nog wel een keer downloaden als ik me verveel.
schat...slowchat IS offtopicquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nokken met offtopic gaan. Ben het zat.
Ja, maar die ging net zo hard terug! :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Laten praten joh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag dacht iemand dat mijn kloon ook die argo was
help !
koop gelijk een iconBITquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef essnhills het volgende:
Nou..hele tijd gaat het sloom op het topic, ben ik heel even iets anders doen..
Dit gekanker over en weer ben ik zat.quote:
was het nieuwe FPS filmen niet storend ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Was naar de bios gegaan maar was 3d enzo, in de pauze weg gegaan.
Was Speedo weer aan het huilie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nokken met offtopic gaan. Ben het zat.
Wat is het?quote:
Trouwens, dit is de hunt SC dus hier wordt over de hunt geslowchat, over en weer moddergooien over klonen hoort daar niet bij en IS dus offtopicquote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit gekanker over en weer ben ik zat.
En wat moet ik daarmeequote:
Daar gaat het mij niet om. Niet naar andere gaan wijzen nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Was Speedo weer aan het huilie?
Kijk eens naar dit topic hoeveel posts er niet over de hunt gaan. En dan spreek je ALLEEN mij aan met een quote?
Niet helemaal eerlijk.
Maar het is niet eerlijk dat je dat alleen aan mij richt (misschien met intentie voor iedereen maar je quote mij).quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trouwens, dit is de hunt SC dus hier wordt over de hunt geslowchat, over en weer moddergooien over klonen hoort daar niet bij en IS dus offtopic
Ziggoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot gelijk
Hoest verder ? werk je nog bij ziggo enzo?
quote:
oh kutquote:
Heb je ze gemist?!quote:
Nou het is heel simpel, als je nu nog gaat zeuren over Speedo kan je dat in het feedbacktopic van GC doen. elke post die ik hier nog over zie haal ik weg, net als alle reacties op deze post.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het is niet eerlijk dat je dat alleen aan mij richt (misschien met intentie voor iedereen maar je quote mij).
En Speedo hoort hier niet terwijl hij gebanned is.
Ik had je nog gedm-edquote:
Wat is dat precies eigenlijk?quote:
Dacht ik al. Newbiequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh kutdat was iemand anders
Kastanova , ik vergis me even
Had je ze ook niet voor Melleyn kunnen bestellen?quote:
Streamen over het netwerk naar je TVquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat precies eigenlijk?
Yo je hebt ze? Baas we slapen straks allemaal op dezelfde kussen.quote:
mij !quote:
Er zitten er twee in! eentje kan naar Melleyn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je ze ook niet voor Melleyn kunnen bestellen?
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je ze ook niet voor Melleyn kunnen bestellen?
klopt, PUB meet toch ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Newbie![]()
Wij hebben elkander nog gemeet volgens mij.
Maar wat is streamen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Streamen over het netwerk naar je TV
Juist. Heel lang terugquote:
jij deed TU ICT toch ?quote:
Was dat die meet waar ik me zo misdragen heb toen ?quote:
Een live stream is bv een uitzending die je kan volgen. Stream is dus gewoon het laden van media als in youtube bv.quote:
Alleen dan via het LAN.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over internet doorsturen van video.
sbs deed t vandaag nietquote:
quote:
Nu nog de kussensquote:
dankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een live stream is bv een uitzending die je kan volgen. Stream is dus gewoon het laden van media als in youtube bv.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk zeg het maar in lekentaal, anders moet dat uitgelegd worden
"Slapen"quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
satijn is wel lekker om onder te slapen
140x220 is twijfelaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Ceviche het volgende:
Maat is voor een lang eenpersoonsbed of een tweepersoons waar het dekbed net op past. Wie heeft dat nou?
Ik slaap altijd goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
satijn is wel lekker om onder te slapen
Ja als het bed 140breed is, maar dan moet je dekbed wel wat breder zijn hoorquote:
Dat is 2 persoons iddquote:
Jullie allemaal grote bedden ik heb gewoon een klein eenpersoonsbed.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jullie allemaal grote bedden ik heb gewoon een klein eenpersoonsbed.
Volgens mij ok jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
140 dekbed is gewoon 1-persoons
Ja, maar het heet twijfelaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
140 dekbed is gewoon 1-persoons
voor dat geld kan je beter de nieuwe tablet van HP kopen.quote:
Zoiets dacht ik ook al direct.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor dat geld kan je beter de nieuwe tablet van HP kopen.
kan je veel meer mee en is ook 7''
Het bed ja, het dekbed moet groter zijn dat je bed tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar het heet twijfelaar.
1 persoons is 90-100cm
Hoeft niet. Alleen als je er onder ligt komt je dekbed dus niet tot de rand van het matras.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef Xeor het volgende:
Maar als bed 180x220 is heb ik toch 200 of 220x 220 nodig
moonreader erop voor boeken, KomiK voor strips, en klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al direct.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het bed ja, het dekbed moet groter zijn dat je bed toch
Dank voor de antwoordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoeft niet. Alleen als je er onder ligt komt je dekbed dus niet tot de rand van het matras.
Heb zelf en bed van 180x220 met dekbed 200x220 en dat is redelijk normaal.
220x220 is beetje overkill
Hier heb ik 240x200 op een 180x200 bed liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef Xeor het volgende:
Maar als bed 180x220 is heb ik toch 200 of 220x 220 nodig
Ik had op mijn bed bij mijn ouders 140x200 met dekbed van 140x220quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het bed ja, het dekbed moet groter zijn dat je bed toch
Maar als je bed 2.20 of 2.00 bij 1.40 is, is een dekbed van 1.40 bij 2.20 wel erg krap hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoeft niet. Alleen als je er onder ligt komt je dekbed dus niet tot de rand van het matras.
Heb zelf en bed van 180x220 met dekbed 200x220 en dat is redelijk normaal.
220x220 is beetje overkill
Jij bent gewoon raar!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had op mijn bed bij mijn ouders 140x200 met dekbed van 140x220
:00 : 00quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
Zou de hunt bijna klaar zijn? Ik wil douchen.
We douchen samen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
Zou de hunt bijna klaar zijn? Ik wil douchen.
Die heb ik niet gekochtquote:
ok, dan zijn je ouders raar!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik niet gekochtmijn ouders
Maar dat is ook wel een aantal jaartjes geleden
makkie ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nu Fok!ken, hunten én Wie is de mol? kijken!
en ik naar de winkel!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nu Fok!ken, hunten én Wie is de mol? kijken!
Natuurlijk, multitasken jeweetzellufquote:
Met afstandsquote:
Kutquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Maraca het volgende:
Hoe is het gegaan met de iBood boxen?
ktudingenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Maraca het volgende:
Wat moet je halen dan?quote:
slechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Maraca het volgende:
Niet goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Maraca het volgende:
wat voor merken tho ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Marco001 het volgende:
ooh nice, hoorde net dat de Van Lier outlet uit Groningen gaat, hebben nu alle schoenen voor ¤50 per paar..
Zaterdag maar even kijken dus.(heb er al een paar nette schoenen(blauw suede) weggehaald voor 90,-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |