Gewoon via de pc/laptop tegenwoordigquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:16 schreef OhNoes het volgende:
Hoe kun je ingodsnaam software-matig je auto opvoeren
Ja laptop aansluiten en software opnieuw inladen, thats it. Ohja en 800 euro aftikken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon via de pc/laptop tegenwoordig
Ja oke, maar hoezo zouden ze een motor downgraded de markt in doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon via de pc/laptop tegenwoordig
Ja nja, dyno tijd is duur. Daar betaal je dus voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja laptop aansluiten en software opnieuw inladen, thats it. Ohja en 800 euro aftikken.
Omdat ze die op volle sterkte dan in een duurder model kunnen hengelen. Zodoende heb je maar 1 motor nodig voor een bepaalde reeks / serie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoezo zouden ze een motor downgraded de markt in doen?
Eetse!quote:
Omdat ze aan emissie eisen moeten voldoen. Plus het kost anders teveel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Heyquote:
Dat doen ze niet. Hun zoeken de beste stats voor iedereen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
quote:
Gebeurt wel hoor, downgraden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Hun zoeken de beste stats voor iedereen.
Niet iedereen wil mega pk's want het slurpt meer benzine meestal.
Dus ze zoeken een zo efficient mogelijke spec op voor elk onderdeel.
Maar als je dus wilt kun je die laten "overclocken" soort van.
Uit mijn motor kun je misschien wel 150-160pk halen, maar dan stress je de motor zo veel dat je na 150.000km een nieuwe nodig hebt
Als je er 2 tegelijk besteld betaal je maar 1 keer verzending.quote:
Nee wil duopackquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je er 2 tegelijk besteld betaal je maar 1 keer verzending.
Wat doe je vanavondquote:
Problemen met de turbo, kreeg errors dat er lucht ontsnapte.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:20 schreef OhNoes het volgende:
Het is illegaal lijkt me?
@bambino, waarom heb je hem eruit laten halen?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:21 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Ik hoop nog een doos te ontvangen
Ye maar niet puur om de pk's weg te halen, maar om een efficiëntere motor te krijgen.quote:
Ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye maar niet puur om de pk's weg te halen, maar om een efficiëntere motor te krijgen.
Of net dat ene grammetje co2 w / e
quote:
We always know what you meanquote:
Geen idee, mijn koptelefoon was ¤15quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef OhNoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)egreerde_versterker/
Is dit een goede koptelefoon om 5.1 films mee te kijken?
Ik vind het wel een mooi ding, en Denon geeft zeker goed geluid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef OhNoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)egreerde_versterker/
Is dit een goede koptelefoon om 5.1 films mee te kijken?
Ik heb een G35quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi ding, en Denon geeft zeker goed geluid.
Alleen die dingen wat op je oren komen lijken mij irritant.
Ik heb liever dat je oren er helemaal in vallen.
Ik heb paar dagen terug de Logitech G930 besteld.
Maar is meer voor gamen
Dat leek mij ook irritant ja, is die logitech draadloos?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi ding, en Denon geeft zeker goed geluid.
Alleen die dingen wat op je oren komen lijken mij irritant.
Ik heb liever dat je oren er helemaal in vallen.
Ik heb paar dagen terug de Logitech G930 besteld.
Maar is meer voor gamen
Ja is precies dezelfde alleen bedraadquote:
G930 is draadloos, G35 is bedraad. Exact zelfde headphone verder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat leek mij ook irritant ja, is die logitech draadloos?
Op mijn pc heb ik een Corsair HS1 USB
Goed spul alleen nu na een half jaar laat het een en ander losquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:27 schreef bambino het volgende:
[..]
G930 is draadloos, G35 is bedraad. Exact zelfde headphone verder.
Ik heb ook een sennheiser, maar die is niet draadloosquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
Ik zet RTL5 op en wordt meteen Gerickrolled
Logitech heeft echt perfect service, gewoon ff bellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed spul alleen nu na een half jaar laat het een en ander los
Een carrera zonnebrilquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
Ik zet RTL5 op en wordt meteen Gerickrolled
quote:
Schaar!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een sennheiser, maar die is niet draadloos
Paar maanden terug met zo;n facebook spel, van post de nr 1 hit van toen je werd geboren. Mijn nichtjequote:
Ik vind het een leuk nummerquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paar maanden terug met zo;n facebook spel, van post de nr 1 hit van toen je werd geboren. Mijn nichtje..
Nee en hij ziet er niet uit ook ...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef Ceviche het volgende:
Mehhh deze kandidaat vind ik niet zo prettig zingen.
We gaan met z'n tweeën maar ergens anders praten met elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef Ceviche het volgende:
Mehhh deze kandidaat vind ik niet zo prettig zingen.
Ik ook stiekemquote:
Wut?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
We gaan met z'n tweeën maar ergens anders praten met elkaar.
Hij wil je weer terug winnen, maar Ceviche is van mij!quote:
Nee het ging over Idols op RTL5quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Sorry ik was er niet 100% bij.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Sorry ik was er niet 100% bij.
Met of zonder verzendenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef bambino het volgende:
10 cent goedkoper dan bij saturn, mooie aanbieding.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij wil je weer terug winnen, maar Ceviche is van mij!
?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef Piger het volgende:
iemand weer een dagupdate vanaf 00:30 ?
pauza om 3 uur tot 8.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef Piger het volgende:
Dit dus:quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:27 schreef bambino het volgende:
[..]
G930 is draadloos, G35 is bedraad. Exact zelfde headphone verder.
Staat een linkje in de OP naar die historie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef Piger het volgende:
inclusiefquote:
Haha Nas Nas Nas en lamp lampje lampquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef bambino het volgende:
[..]
pauza om 3 uur tot 8.
Daarna crap crap crap half 5 box, crap crap crap here we are
Damn das wel lelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Die rand laat helemaal los
Nee hoor, 10 cent goedkoper.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Die TV is gewoon duurder dan bij de Saturn.
dat dagkoopjesoverzicht is wel handig jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat een linkje in de OP naar die historie.
Dit optreden was al beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en hij ziet er niet uit ook ...
Zal het eens proberen als ik tijd hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Damn das wel lelijk.
Als je logitech ff belt moet je daar wel garantie op kunnen krijgen. Misschien kun je ze wel vervangen dan krijg je dat onderdeel waarschijnlijk gratis.
het was kwart voor 4!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef bambino het volgende:
[..]
pauza om 3 uur tot 8.
Daarna crap crap crap half 5 box, crap crap crap here we are
Mijn postquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Die rand laat helemaal los
Jij tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef delano.888 het volgende:
Is er nog iemand wakker sinds het begin trouwens?
SNEL! SNEL! SNEL! Klik op die knop dan! Waar wacht je nog op??quote:
Dat hou ik alleen vol als jij mee spammedquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef delano.888 het volgende:
Dat kan niet, sowieso val je dan tijdens die pauze in slaapquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef delano.888 het volgende:
Alles kanquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan niet, sowieso val je dan tijdens die pauze in slaap
Ik ben klaar met ibood, heb nog niet eens 3 minuten gevolgd deze hunt.quote:
Oh, ik dacht we het over het begin van de pauze vannacht haddenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef bambino het volgende:
[..]
SNEL! SNEL! SNEL! Klik op die knop dan! Waar wacht je nog op??
99.95 99.95
Om 16:34:22
No it wasn't
Die 1e 48 uur hunt heb ik helemaal gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan niet, sowieso val je dan tijdens die pauze in slaap
Het is deze keer ook wel heel erg slecht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met ibood, heb nog niet eens 3 minuten gevolgd deze hunt.
Juist ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is deze keer de afgelopen 5 keer ook wel heel erg slecht.
Het word elke keer slechter, alleen de vorige was beter dan die daarvoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is deze keer ook wel heel erg slecht.
Ja, ik vind hem tof. Die presentator daarentegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar niet echt smaak.
En wat is Simon nog een broekie
Ja ok dus niet de heel tijd wakker geblevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Die 1e 48 uur hunt heb ik helemaal gedaan.
Middernacht tot volgende dag 1 uur. Toen pauze tot 7 van ibood dus ff slapen.
10 voor 7 zat ik weer achter pc.
Wel de hele huntquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok dus niet de heel tijd wakker gebleven
Was je er 3 jaar geleden ook al bij? Dat waren nog eens toffe hunts.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef bambino het volgende:
De vorige hunt en die 2 waar ik zoveel posts had met delano, dat waren leuke hunts.
quote:
Mijn 1e was toen jij 1000 posts had en ik 800 ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was je er 3 jaar geleden ook al bij? Dat waren nog eens toffe hunts.
Over hunten gesproken, kan je gewoon degene die het vorige topic sloot het nieuwe topic laten openen? En anders als het na 10-15 min nog niet gebeurd is zelf doen?quote:
Nee dat was hoogstens een jaar geleden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Mijn 1e was toen jij 1000 posts had en ik 800 ofzo.
2e was jij 800 en ik 1200
Die 2 vond ik het mooiste.
Wat daarvoor was weet ik niet.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over hunten gesproken, kan je gewoon degene die het vorige topic sloot het nieuwe topic laten openen? En anders als het na 10-15 min nog niet gebeurd is zelf doen?
Wat is er?quote:
Dat was in 2011 (zie ondertitel)quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat was hoogstens een jaar geleden.
Paar jaar geleden waren de hunts echt 10x toffer, en de normale aanbiedingen ook trouwens.
Ik keek al ibood toen ibood nog de enige dagaanbieding site was, laaang geleden.
Ja hoor dat kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over hunten gesproken, kan je gewoon degene die het vorige topic sloot het nieuwe topic laten openen? En anders als het na 10-15 min nog niet gebeurd is zelf doen?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik de laatste 3 achter elkaar heb gedaan, dat mag natuurlijk niet he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niks iedereen probeert gisteren/vandaag al topics te starten zodra hij gesloten is
Nee ik heb in feedback gepost. Werd het moe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik de laatste 3 achter elkaar heb gedaan, dat mag natuurlijk niet he.
Ik zie geen ondertitels (CSS) en heb geen zin om het aan te zetten, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat was in 2011 (zie ondertitel)
2010 was ik niet bij.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee ik heb in feedback gepost. Werd het moe.
Dat is helemaal triestquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee ik heb in feedback gepost. Werd het moe.
Geef andere gewoon ook eens de kans man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is helemaal triest
Zelf de regels breken door met kloons te posten, en dan over mij janken dat ik een topic open?
Je mag met kloons posten he? Als je geen ban hebt op de normale account.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is helemaal triest
Zelf de regels breken door met kloons te posten, en dan over mij janken dat ik een topic open?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag met kloons posten he? Als je geen ban hebt op de normale account.
Bijna iedereen in dit topic weet dat we met de hunt sc TS hunten. Dat het nu niet meer mag, ok prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Geef andere gewoon ook eens de kans man.
Dat heeft die dus welquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag met kloons posten he? Als je geen ban hebt op de normale account.
Te laat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Koop nou maar een tandenborstel dan gaan die dingen ook weg tenminste.
Prima dan toch? Geen gezeik duidelijke regel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Bijna iedereen in dit topic weet dat we met de hunt sc TS hunten. Dat het nu niet meer mag, ok prima.
Maar dat jij dan er over gaat zeiken, terwijl je zelf de regels breekt. Is gewoon triest
kanovinnie zei dat de lapo gewoon nieuw topic moet maken.
Nou das goed.
Het gaat me alleen om de hunt topics, dat vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef delano.888 het volgende:
Als je graag topics sluit en/of opent moet je naar active topics gaan en dan ctrl+f doen en dan zoeken op 299. Al vinden de modjes dat niet tof.
Krijg je ook een ban mee ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef delano.888 het volgende:
Als je graag topics sluit en/of opent moet je naar active topics gaan en dan ctrl+f doen en dan zoeken op 299. Al vinden de modjes dat niet tof.
als die een klokje had, had ik hem gekocht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Onufriev het volgende:
Dus over de hunt...
Leuk ding wel, maar geen bluetooth helaas
Daar heb je de goedheilig man die zijn doos weggaf.quote:
Niet gaf hequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Daar heb je de goedheilig man die zijn doos weggaf.
Nou een doos is moeilijk te krijgen hij heeft hem je min of meer gegeven, lijkt me logisch dat je er voor moet betalen dat wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gaf heMaar wel heel tof dat hij hem wilde verkopen
Ja dát weet ik, maar volgens mij had zei het over TS hunten dat die regel er nu ineens was dankzij mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is al sinds het begin van fok een (ongeschreven) regel, de lapo opent het nieuwe topic.
Klopt zodat het niet te lang duurt omdat iedereen zit te wachten, wie opent de nieuwe. Alleen als het echt lang duurt opent een ander.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is al sinds het begin van fok een (ongeschreven) regel, de lapo opent het nieuwe topic.
hierrrrrrrr dr mee.quote:
Pizza die al gebakken is weer invriezen? Dat zal lekker smaken morgen..quote:
Neuj, ik wil niet nog een dag deze pizzaquote:
*Geeft pizza aan delano*quote:
heb de oordopjes gekocht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt zodat het niet te lang duurt omdat iedereen zit te wachten, wie opent de nieuwe. Alleen als het echt lang duurt opent een ander.
En ga hier nu geen ruzie om maken zeg.
Ik wil hem wel nog ff voor je bewaren hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
... ik zei toch dat je hier moest eten..
Alle tweakers een doos dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef mrPanerai het volgende:
doos krijg je enkel te pakken als je een scriptje hebt lopen.
* Schrokt pizza binnen 3 seconden naar binnen *quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef essnhills het volgende:
Het was een spinaziepizza, zelf belegd met plakjes kipfilet
Was ie lekker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* Schrokt pizza binnen 3 seconden naar binnen *
Thanks!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Speedo-drager het volgende:
YES Ik heb oordopjes duopack!
duurt lang!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* Schrokt pizza binnen 3 seconden naar binnen *
Thanks!
Ik heb nog pizza's liggen van de plus 3 voor 5 euro.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Speedo-drager het volgende:
YES Ik heb oordopjes duopack!
Mooie dingen geloof ik goeie dopjes, best duur.quote:
Okequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Piger het volgende:
[..]
In het verleden 4 boxen gefixt, allen zonder script.
Dus BS
GEwoon een kant en klare pizza bodem of een turks broods als bodem is veel makkelijkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gisteren een pizza geprobeerd te maken, niet echt een succes
Die deeg bleef aan de roller plakken. Bloem en/of water erbij niets werkte.
plus 3 traditionale voor 5 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Makro heeft nu big americans van dr oetker 3 voor 3 euro!!
Heb er namelijk 9 gekocht, kwam goed uit
big americans ftwquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
plus 3 traditionale voor 5 euro.
Wij gaan samen pizza bakken ooit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
GEwoon een kant en klare pizza bodem of een turks broods als bodem is veel makkelijker
Dat was ik de volgende keer wel van plan ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
GEwoon een kant en klare pizza bodem of een turks broods als bodem is veel makkelijker
Koeling doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pizza die al gebakken is weer invriezen? Dat zal lekker smaken morgen..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wij gaan samen pizza bakken ooit.
Kan dat eigenlijk wel, warm eten invriezen dacht dat dat niet goed was.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Onufriev het volgende:
Dr. Oetker wordt in Nederland sinds kort uitgesproken als Dr. Utker. Hopelijk gaan ze dit niet doen voor de Koetjesrepen...
Dr. Oetker wordt in Nederland sinds kort uitgesproken als Dr. Utker. Hopelijk gaan ze dit niet doen voor de Koetjesrepen...
Eerst laten afkoelen en dan pas invriezen he? Doe ik zo vaak.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk wel, warm eten invriezen dacht dat dat niet goed was.
Met turks brood is lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was ik de volgende keer wel van plan ja.
Aah dat doe ik altijd met de chinees.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst laten afkoelen en dan pas invriezen he? Doe ik zo vaak.
die repen zijn toch ook gewoon kut?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Onufriev het volgende:
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
eten koken en daarna invriezen kan meestal prima. Maar datzelfde eten opwarmen en nog eens invriezen kun je beter niet doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Aah so.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
eten koken en daarna invriezen kan meestal prima. Maar datzelfde eten opwarmen en nog eens invriezen kun je beter niet doen
Ik zeg altijd nog heel rebels Oetker met de oe van koetjesrepen!! (Koetjesrepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Onufriev het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef Onufriev het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, kan je niet een keer een pizza kopen voor de volle prijs bij een pizzeria, maar dan niet laten bakken, maar meenemen en invriezen. Dus van een 'echte' pizza een diepvriespizza maken, zal dat (even) lekker zijn?
Koetjesrepen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg altijd nog heel rebels Oetker met de oe van koetjesrepen!! (Koetjesrepen)
volgens mij wel.quote:
Koetjesrepen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Piger het volgende:
[..]
die repen zijn toch ook gewoon kut?
Hier is de woonkamer verlicht met 3 LivingColors + nog een normale lamp op de Philips Adapter.quote:
Wel goeien tip voor als je een keer pizza haalt/bestelt. Koop er een extra en vraag om die niet in de oven te gooien, heb je eindelijk eens een lekkere pizza uit de vriezer.quote:
Welke grap?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Onufriev het volgende:
De grap was van de BNN scheurkalender trouwens
Zie ter natuurlijk wel leuk een stuk mooier uit als gewone lampen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier is de woonkamer verlicht met 3 LivingColors + nog een normale lamp op de Philips Adapter.
Ben er wel tevreden over.
nee, ze zijn zo ranzigquote:
Je Oe garp? Of die van de pizza?quote:
En die afstandsbediening is ideaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zie ter natuurlijk wel leuk een stuk mooier uit als gewone lampen.
De Oe garp, dat van de pizza was heul geen garp..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je Oe garp? Of die van de pizza?
DE garp van dokter oetker en koetejsrepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je Oe garp? Of die van de pizza?
Ik twijfelde en toen was hij wegquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
En die afstandsbediening is ideaal.
Ook vetquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb door mijn hele huis deze lampen:
http://ledworld.nl/gu10-multicolor-led-spot-230v.html
Wattage besparing + kleurtjes! (leuk in de slaapkamer) Daarnaast afstandsbediening om je lamp uit te zetten!
61quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik heb goder wel 60 Quote alerts staan nu ik weer inlog.![]()
Oh maar ik zag het allebei niet als garpquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Onufriev het volgende:
[..]
De Oe garp, dat van de pizza was heul geen garp..
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik was het niet deze keer!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Lillik ding!quote:
qftquote:
Die dingen kosten 25 euro, duurt wel 50 jaar lijkt me...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso led door het hele huis moet iedereen doen, de investering heb je er binnen een jaar uit en dan is het dus flink besparen!
Maar het was wel een lillik ding!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik wilde hem kaufen ik heb geen reistas.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 818 essnhills 3.07%
2 598 Speedo-drager 2.24%
3 398 Xeor 1.49%
4 331 Geflipte-Koelkast 1.24%
5 298 Smack10 1.12%
WTF
De normale zonder kleur zijn goedkoperquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Die dingen kosten 25 euro, duurt wel 50 jaar lijkt me...
ze probeert de 1700 tehalen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 818 essnhills 3.07%
3 398 Xeor 1.49%
5 298 Smack10 1.12%
WTF
haha allemaal van de Hunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 818 essnhills 3.07%
3 398 Xeor 1.49%
5 298 Smack10 1.12%
WTF
Denk niet dat dat me nog lukt hoorquote:
quote:
quote:
Hoeveel heb ik met mn mobieltjequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 818 essnhills 3.07%
3 398 Xeor 1.49%
5 298 Smack10 1.12%
WTF
Speedo nog inhalen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat dat me nog lukt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |